Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot je posledny?


jofo

Recommended Posts

nj ale to co napsaly za důvod je smešný, spotřeba nevim nevim a kterýmu autu se nešpiní výfuk no prostě legrace :D

\"

Katastrofa! Vozy majú veľkú spotrebu a ľahko zašpiniteľné výfuky. Pokiaľ sa vôbec podarí tieto problémy napraviť, bude aj tak mať zložitú východziu situáciu na nápravu pošramotenej povesti.

\"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\"Katastrofa! Vozy majú veľkú spotrebu a ľahko zašpiniteľné výfuky. Pokiaľ sa vôbec podarí tieto problémy napraviť, bude aj tak mať zložitú východziu situáciu na nápravu pošramotenej povesti. \"

nech mi niekto povie ako moze toto niekto napisat....neobhajujem peugeot ani inu znacku....ale takuto sprostost moze napisat len hlupák...... že zašpinitelne výfuky...to si snád dela srandu..... aj ked s tou spotrebou to fakt nieje ziadna slava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravdepodobne autor clanku mal na mysli FAP filter. Ale evidentne ani nevie ako funguje. No z mojich skusenosti co mam z dielne ked zoberiem pomer oprav peugeot a skoda napriklad tak skoda je na tom teda dost uboho. A to nehovorim o tom ze skoro kazda octavia ma problem s prevodovkou a turbom a to aj rok stara. My sice robime autoelektriku a to vacsinou 99 taxikarom ktory auta nesetria a ty nam narozpravaju ake su to haraburdy. S pezotmy nemaju zle skusenosti akurat to ze trosku viac papaju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dvojkove octavie su haraburdy....aspon y pocutia a roypravania cloveka co sa živý obchodovanim z jazdenými octavkami a ich suciastkami..... jednotkove octavky v nafte s 90 PS, najlepsie motory...PD uz boly poruchovejsie....sam mam v passate 1,9 TDi 1999 90 PS uz ale z s turbom z variabilnou goemetriou lopatiek (prve 90 PS-ky ich nemali) a no probem, najazdených 208 000 aj nejake drobne....motor ide ako nový, ziadny traktorovsky zvuk a podobne.... je pravda ze je to ine ako common rail, ale pri normalnej jazde to momentalne mojej mame žerie 5,3 l/100 km....a to ide do roboty 18 km a spat....

Původně zaslal: jofo

Pravdepodobne autor clanku mal na mysli FAP filter. Ale evidentne ani nevie ako funguje. No z mojich skusenosti co mam z dielne ked zoberiem pomer oprav peugeot a skoda napriklad tak skoda je na tom teda dost uboho. A to nehovorim o tom ze skoro kazda octavia ma problem s prevodovkou a turbom a to aj rok stara. My sice robime autoelektriku a to vacsinou 99 taxikarom ktory auta nesetria a ty nam narozpravaju ake su to haraburdy. S pezotmy nemaju zle skusenosti akurat to ze trosku viac papaju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak spotreba nie je silná stránka naších áut, ale chcem vidieť OCtaviu, alebo Opel s 270tis. km, a pôvodné tlmiče, čapy, riadenie bez vôle, a vnútry nič nevŕzga...potom mu podám ruku, ja som neznášal francúzske autá, pokiaľ som si nekúpil P406, a mám je doteraz, bez problémov...teraz mám P607, uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale musím povedať, že Citroen je už o niečom inom, po tech. stránke, aj ked je to v podstate jeden vývoj. Karoséria na Xsare Picasso po 80000km vŕzga, motor trasie atď. neviem, to sú však moje osobné skúsenosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:blicismajlik:bojim Co je to za kecy??? Mám tam něco okolo 508 t. km, jsou tam originál tlumiče, nápravy, na motor nemájlý tak nevím, co se jim nelíbí. U 407 jsme se koukali na výfuk když se přivezla z D a měla najeto 200 t. km a výfuk uvnitř kovově čistý a to nekecám. Otřel jsem ho zevnitř prstem a fakt čistej. A co se týče spotřeby nevím, že by to bylo tak strašný.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...