wesox Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 ahoj chlapi, prosím vás jak se projevuje na motoru 1.8 8V prasklá hlava? začala mi lítat teplota sem a tam , od 60 do 100 stupňů, chvíli topí a chvíli ne, ventilátory běží normálně , voda v oleji se zatím neobjevila, emise mi dopadly výborně, poradíte? díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyzektom Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 Vetsinou se muze ztracet voda popripade se muzou delat bubliny v expanzce. Teplota muze litat treba jen kvuli spatnemu termostatu ale to se da poznat podle teploty chladice. tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 hlava hned tak nepraskne,spíše bych to viděl na fouklé těsnění pod hlavou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 A voda se ti ztrácí? Já teď řešil stejný problém, akorát u 1.6. Teplota při zátěži motoru vyběhla až ke 100 a zase spadla, ventilátory beželi normálně, voda se neztrácela, okruh netlakoval. Tak jsem nejdřív zkusil vyměnit termostat a je po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 A ja by som to videl skorej na nieco ine ako hned prasknuta hlava... Jak pisal Driver, termostat asi urcite prvy Popripade tesnenie... Pri vymene tesnenia pod hlavou sa inac dava hlava natlakovat ci jak sa to pise, a zistia ty ci ju mas dobru alebo nie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 prasknuta hlava sa ti prejavý zvysovanim teploty a nie takym kolisanim ako opisujes....dalej ubytkom vody..... pomerne velkym ubytkom podla rozsahu praskliny...ale ta vo vyssich teplotach a tlakoch nehra az taku rolu...uz je to potom jedno....skor by som to videl na samotný chladiaci okruh...treba skontrolovat vsetky cinne suciastky...popripade precistenie, vymena........ a mozno ze mas v prdely len cidlo..... mne to robilo na pasiku lietalo to sem tam z 60 na 90 a tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wesox Odesláno 22. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 tak zatim díky, voda se neztrácí ( tedy aspoň ne nějak výrazně), přes víkend to propláchnu a vyměním termostat, jestli to tedy nepomůže tak nechám udělat tu hlavu a těsnění , dám potom vědět čím to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 Prasklá hlava také může spůsobit (je možné že třeba jen u některých motorů) že teče olej do vody (to se mi stlalo na dýzlové ibize). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wesox Odesláno 26. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2008 dík za názory, zítra mam čas, tak chci začít termostatem, mam si dát při výměně na něco pozor? Je pod tím víčkem nějaké těsnění, které bych měl koupit i s termostatem, kdybych ho náhodou při výměně přetrhnul? No , nikdy jsem to nedělal, tak se ptám , aby mě něco nepřekvapilo, díky moc , dám vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 26. říjen 2008 Sdílet Odesláno 26. říjen 2008 Je tam tesnenie, ale to dostanes nove spolu s termostatom ... Ja som chcel kupot len tesnenie, a v suciastkach povedali ze sa predava len s novym termostatom ... Takze s toho si hlavu nerob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wesox Odesláno 26. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2008 dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.