Guest Robi607 Odesláno 15. říjen 2008 Sdílet Odesláno 15. říjen 2008 Vyriešil som problém lenivosti v spodných otáčkach, auto ťahá ako besné, zrýchlenie od spodu super, cca 30 koní naviac a 50Nm, spotreba na PC o liter menej...: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 16. říjen 2008 Sdílet Odesláno 16. říjen 2008 A kde si to dal spravit? A cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 17. říjen 2008 Sdílet Odesláno 17. říjen 2008 Dal som prídavnú riadiacu jednotku, možnosť prepínania, alebo vypnutia, montáž je na hodinu, a nič sa neprogramuje, cena 450 eur Máš pekný interiér... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 17. říjen 2008 Sdílet Odesláno 17. říjen 2008 ten tvoj rozbeh je práve problém HDi motorov, TDi idú perfektne od spodu, avšak HDi je proti nim leňoch, to isté robilo aj mne na manuálnej prevodovke, žilo to až od 1700 otáčok, teraz od cca 1400 a práve to som tou jednotkou vyriešil, a aj spotreba na PC o liter menej, reál zatiaľ neviem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 17. říjen 2008 Sdílet Odesláno 17. říjen 2008 Dik. Interier je pekny ale nie je to na vozenie malych deti bo sa to spini. Ale aspon sa viacej venujem cisteniu a snazim sa to udrziavat. A mozes napisat aspon znacku tej krabicky? na internete je toho vela a nerad by som daval nieco co nie je odskusane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. říjen 2008 Sdílet Odesláno 18. říjen 2008 Bože tí vývojári vo Francúzsku sú ale blbci. Také ľahké a oni to nevedia. Alebo naschvál vyrábajú slabé autá, aby sa dali čipovať - asi z tých krabičiek majú percentá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 18. říjen 2008 Sdílet Odesláno 18. říjen 2008 No ja myslim ze vyvojari robia vsetko tak aby sa zmestili do noriem, ako emisnych tak do noriem na zivotnost a hlucnost atd. Podla mna kazdy zasah do riadiacej jednotky co sa zvysenia vykonu tyka tak ma aj svoje minusy. Po chipovani sa zvysi vykon, u niektorych aut znizi spotreba, ale zas na druhej strane to mozno znizuje zivotnost turba atd. V neposlednom rade to aj zvysi obsah emisii.vyrobcovia sa dnes znazia znizit emisie na maximalnu moznu hranicu. Europske normy zacinaju byt z roka na rok prisnejsie. Dufam ze sa tak skoro nedockame platenia enviromentalnej dane ako to maju v belgicku. Na stranke jednej profi tuningovej firmy som cital ze ak automobil pouziva LONG LIFE mazacie pripravky ako motorovy olej tak treba vymenny interval zmenit na polovicu. To je vymenny interval na mojom peugeote je 30 000km tak po tuningu sa zmeni na 15000km. To boli take moje uvahy ze preco sa to nerobi priamo u vyrobcu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 18. říjen 2008 Sdílet Odesláno 18. říjen 2008 A este tymto som nechcel zavrhnut tuning. Isto pojdem aj ja do toho. Takze ak mate niekto skusenosti kde a kto a aka kvalita tak budem rad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 20. říjen 2008 Sdílet Odesláno 20. říjen 2008 JA žijem v Taliansku, ide o firmu T-BOX, neviem či to zoženieš na SK, čo sa týka životnosti turba, máš pravdu, ale táto prídavná riadiaca jednotka to rieši, má tri možnosti...1. bez chipu, teda pôvodný, 2.úprava vstrekovania zvýšenie výkonu cca o 20 koní, a 30NM, to rieši mestsku prevádzku, kde jazdíš v nízkych otáčkach, teda od spodu, vo vyšších otáčkach, nie je zmena veľká, 3. úprava vstrekovania a tlaku turba, čo zvýši výkon cca 25-30koní, 45-50NM, tu pociťujem neskutočnú zmenu na diaľnici, auto v 6tke prídavá úplne zľahka už v 110km rýchlosti, v meste to trhá asfalt, teda nevýhoda skorého opotrebovania pneu...hehe. auto naďalej spĺňa emisne normy, nakoľko, su tieto mrchy na to citlivé, a na turbe som musel ubrať trošku tlaku, lebo mi hlásilo hňed vysoké emisie...PC. Teraz som však naozaj spokojný, ked budem na sk, dám ho na brzdu, nech viem čo som z neho vydupal. Ale francúzy robia strašne lenivé diesle, a to všetky...mám odskúšané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 20. říjen 2008 Sdílet Odesláno 20. říjen 2008 čo sa týka noriem máš pravdu, tu budúci rok v zime v špičke nemôže jazdiť už ani EURO2, teraz EURO1, ale EURO3 s FAP filtrom bude môcť stále, nakoľko ma skoro nulové emisie...hehe, ja jazdím v meste bez úpravy turba, auto ide v spodných otáčkách super, a ked je v turbe, tak už vlastne radím, preto som zvolil prídavnú riadiacu, a nie programovanie pôvodnej, navyše ju môžem vybrať, zmeniť program a dať do druhého Peugeota, Citroena atď... osobne som nad tým uvažoval asi mesiac...potom som objednal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 20. říjen 2008 Sdílet Odesláno 20. říjen 2008 A mozes povedat ako si priskrtil turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 20. říjen 2008 Sdílet Odesláno 20. říjen 2008 Inac ten T box predavaju aj na slovensku , alehrozne prachy za to chcu. Skusim pozriet na ebay. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 22. říjen 2008 Sdílet Odesláno 22. říjen 2008 kde na slovensku, vieš mi dať adresu??? v riadiacej jednotke sú dva trimre, jeden reguluje RAIL, a drúhý tlak turba, na turbe som musel ubrať, viem ti to poslať za 450eur...montáž je jednoduchá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 30. říjen 2008 Sdílet Odesláno 30. říjen 2008 muzes ten T-box vice popsat,presny typ proste ,seriovy cislo nebo T-Box c. .... ,nebo proste jenom T-box ? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 30. říjen 2008 Sdílet Odesláno 30. říjen 2008 Takze to nie je T box ale rapid box.Je to tiez od talianov. http://www.profituning.sk/html/cennik_chiptuning.html#power-box. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomko222 Odesláno 31. říjen 2008 Sdílet Odesláno 31. říjen 2008 mrknite sa tu na fore, už som o chipe pre 607 2,2hdi písal... Teraz mám na chipe nabehaných 140 000km, a žiaden problém. Auto a motor má celkovo najazdených čerstvých 220 000km. Mne to robila bratislavská firma, nie žiadny garážový majster niekde v dielničke. Myslím, že to stálo 12 000Sk so zárukou,v servise tak či tak nemajú šancu (a ani dôvôd) spoznať to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 31. říjen 2008 Sdílet Odesláno 31. říjen 2008 Máte v těch hádeíčkách dvouhmotnostní setrváky nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomko222 Odesláno 2. listopad 2008 Sdílet Odesláno 2. listopad 2008 Tak to netuším ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 6. listopad 2008 Sdílet Odesláno 6. listopad 2008 Tak aj takto sa da. Zaujimave citanie. http://www.mmracing.sk/userfiles/afera.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 6. listopad 2008 Sdílet Odesláno 6. listopad 2008 Původně zaslal: jofo Zaujimave citanie. http://www.mmracing.sk/userfiles/afera.pdf Opravdu velmi zajímavé čtení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.