Durko Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 konečne mam spravené auto:D a už to nieje hybrid ale vyskytol sa další problém.zistil som že mi teraz turbo zaberá cca o 600 otáčiek neskôr ako predtým:bojim,dá sa nastaviť aby zaberalo skôr? ako? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 V závislosti na plnícím tlaku se na čerpadle umožňuje vstříknutí větší dávky. Takže buď turbo hůře plní (s čímž neuděláš nic, leda oprava či výměna), nebo je jinak nastavená ta regulace na čerpadle (což by se mělo seřizovat na stolici). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apatch Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 No nevim ja mam doma uno 1.3 turbo na zavody predelany a nastavit turbo aby zacalo tlacit drive to nejde.Zacne tlacit vzdy az treba od 1900 ot./min. Samozrejmne jde upravit sila turba.Bud ventilem tlaku nebo prasacky pruzinkama,ale nevim jak to ma ta 405 udelany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apatch Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 jop ty mas diesel tak ten tlaci drive nez benzin ale upravy jsou stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 Původně zaslal: apatch No nevim ja mam doma uno 1.3 turbo na zavody predelany a nastavit turbo aby zacalo tlacit drive to nejde.Zacne tlacit vzdy az treba od 1900 ot./min. Samozrejmne jde upravit sila turba.Bud ventilem tlaku nebo prasacky pruzinkama,ale nevim jak to ma ta 405 udelany. Na závody je přece kolem1900ot/min nastavenej volnoběh motoru,aby motor při startu zavodu nechcípl.Takže ti bere hned:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apatch Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 to jo ale pokud nemas lepsi spojku tak se to nedela,jinak by jsi o ni hned prisel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 24. září 2008 Sdílet Odesláno 24. září 2008 na tvém turbu jde nastavit jen maximální plnící tlak. to v jakých otáčkách motoru začne tlačit zavisí především na tom,v jakém je stavu(turbo) a samozřejmě i motor a vstřikovací soustava. takže otočit nějakým šroubkem aby začalo brát o 500ot. míň prostě nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanly Odesláno 24. září 2008 Sdílet Odesláno 24. září 2008 apatchi nebyl si s unem v mimoni???ty tam ale delali bordel:Dto jede jako krava:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. září 2008 Sdílet Odesláno 24. září 2008 Původně zaslal: klumir na tvém turbu jde nastavit jen maximální plnící tlak. to v jakých otáčkách motoru začne tlačit zavisí především na tom,v jakém je stavu(turbo) a samozřejmě i motor a vstřikovací soustava. takže otočit nějakým šroubkem aby začalo brát o 500ot. míň prostě nejde. Na turbu sice nic nastavit nejde, ale na čerpadle ano - a to okamžik (resp. min. tlak), od kterého se na čerpadle umožní zvýšit dávku. A to se teprve projeví na tahu motoru, ne to, jak turbo tlačí. Pokud sice turbo tlačí, ale nefunguje na čerpadle tento stupeň, a nevstřikuje se tedy zvýšená dávka, tak to stejně nejde a dotyčný pak má pocit, že turbo \"nefunguje\" - a přitom to může být úplně jinde než v turbu. Jak to zjistit je jednoduché - strčit do sání tlakoměr a změřit průběh plnícího tlaku v závislosti na otáčkách - pod zátěží, tedy za jízdy. To celkem jasně odpoví na otázku, kde je chyba - jestli v turbu, nebo v regulaci čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 24. září 2008 Sdílet Odesláno 24. září 2008 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: klumir na tvém turbu jde nastavit jen maximální plnící tlak. to v jakých otáčkách motoru začne tlačit zavisí především na tom,v jakém je stavu(turbo) a samozřejmě i motor a vstřikovací soustava. takže otočit nějakým šroubkem aby začalo brát o 500ot. míň prostě nejde. Na turbu sice nic nastavit nejde, ale na čerpadle ano - a to okamžik (resp. min. tlak), od kterého se na čerpadle umožní zvýšit dávku. A to se teprve projeví na tahu motoru, ne to, jak turbo tlačí. Pokud sice turbo tlačí, ale nefunguje na čerpadle tento stupeň, a nevstřikuje se tedy zvýšená dávka, tak to stejně nejde a dotyčný pak má pocit, že turbo \"nefunguje\" - a přitom to může být úplně jinde než v turbu. Jak to zjistit je jednoduché - strčit do sání tlakoměr a změřit průběh plnícího tlaku v závislosti na otáčkách - pod zátěží, tedy za jízdy. To celkem jasně odpoví na otázku, kde je chyba - jestli v turbu, nebo v regulaci čerpadla. jasně,že jo,ale to už je zásah do čerpadla a to celkem dost neodborný-zvláště když vezmu v úvahu,že to má dělat kluk,který v této problematice není zběhlý....a otázka zněla-jestli se dá nastavit turbo. navíc tímto způsobem lze lehce zvýšit výkon,ale hlavně i spotřebu a to celkem o dost. myslím,že by by bylo vhodné změřit plnící tlak turba a pak se uvidí(jak jsi už výše psal).jednodušeji to asi nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apatch Odesláno 25. září 2008 Sdílet Odesláno 25. září 2008 S tim unem jezdi clovek ktery si rika ICEMAN a pokazde vyhrava,ja jsem byl jen docasny konstrukter auta.Ale to uno stoji 200m odemne je to soused cili se natom aute porad neco dela.Proste to auto je hrozny drak natrhl na 400m i EVO IX.KOnec koncu na internetu jsou vsude udaje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durko Odesláno 25. září 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2008 ďakujem za rady asi to nechám tak. čerpadlo bolo na stolici je nastavene pretesnené a menili sa tam nejaké valčeky. už je to trochu lepšie ako to bolo lebo som našiel jednu prasknutú hadičku tak to musím ešte preliesť a skontrolovať po servise.spotreba vyzerá byť nižšia uvidíme dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.