Honza z Nera Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Moje negativní zkušenost je od Shell Praha Prosek ( na proti Bille ) Bral jsem V-Power plnou nádrž a za chvilku motor \"krásně\" klapal. Ale je to už tak půl roku. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 na slovensku zase odporucam tankovat slovnaft... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 nepřekvapí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 No mě překvapily možné odchylky v měření mazivosti Mazivost (µm) +/- 60 max. 490 180 kdy pak uvádí Mazivost Jeden z nejdůležitějších parametrů nafty z hlediska životnosti vstřikovacích zařízení, například vysokotlakých čerpadel a trysek systému Common Rail. Takže říkají že skutečná hodnota může být 120 nebo také 240. To je rozdíl 100%. Takové výsledek měření není ani výsledek ale jen +- odhad (a kdo ví jestli celý test není tak nějak odhad) Pozn. Měřeným údajům nerozumím takže případné rozíly mi nic neříkají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soso Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Původně zaslal: marisw na slovensku zase odporucam tankovat slovnaft... na slovensku slovnaft?? tak já jedine OMW ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 to mne opravdu nepřekvapí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*jose_106* Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Mě v tom testu docela zaráží, že by si Shell opravdu dovolil na svých čerpačkách prodávat Shell V-Power Diesel, který vykazuje slabší hodnoty, než jejich klasický Diesel a že by si opravdu dovolili prodávat Shell V-Power Diesel v horší kvalitě, než obyč nafta od PapOil. A jiný pohled - a to je dotaz, jestli si to vysvětluju správně (a nerozumím tomu technicky) - jestliže Obsah 2_EHN zvyšuje cetanové číslo, pak klasická nafta Shell s EHN 70 je dohnaná na hodnoty tak aby plnila normu o něco více, než Shell V-Power Diesel s EHN 50, takže v základu je Shell V-Power Diesel o trochu lepší, než obyč Shell nafta? Ovšem když si člověk porovná hodnoty EHN německých naft (450 a 1140), tak je 20 rozdílu je asi opravdu nula nula p.r.d. Taky bych si takto mohl dovodit (a možná chybně), že zatímco tady se používá EHN k tomu, aby se dohnaly hodnoty normy, v Německu za vyšší cenu dostaně zákazník kvalitní základní naftu (plnící v pohodě normy, nevím jestli stejné jako u nás) skutečně obohacenou o aditiva dále zvyšující její kvalitu. A nejvíc se těším, až se dozvíme, kdo zaplatil ten test Jinak moje osobní dlouhodobá zkušenost se Shell (a mám benzín) co se týše sledované spotřeby: lepší jak noname čerpačky a horší jak OMV. Všechno dohromady horší, než když jsem tankoval N95 na Aralu (škoda že už tu není). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*jose_106* Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Vysvětlení rozdílu Shell V-Power Diesel v Německu a v Čechách? : \"Nejnovější produkt Shell V-Power Diesel byl vyvinut specialisty společnosti Shell v laboratořích ve Velké Británii a Německu speciálně pro potřeby českých řidičů. Může být také úspěšně používán ve vozech vybavených standardními, staršími konstrukcemi.\" Zdroj: http://www.shell.com/home/Framework?siteId=cz-cz&FC2=/cz-cz/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/cz-cz/tailored/shell_for_motorists/fuels/vpower_diesel_pp/vpower_diesel_pp_about_ga_1602.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Originál V-power nafta je syntetická a vyrába sa niekde v Malajzii. Má príliš vysoké cetanové číslo pre použitie v autách preto sa mieša s obyčajnou naftou na jeho zníženie. Jeho hodnota je však stále nad bežnou naftou. V strednej a východnej Európe je V-power obyčajná nafta u ktorej je cetanové číslo zvýšené aditívovaním. [upravil dne 17.9.2008 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 a co tento clanok je starsi ale aj mozno pravdivy http://tvojepeniaze.pravda.sk/sk-psporteb.asp?c=A071009_063837_sk-psporteb_p01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 najdi si ofocenej článek z časopisu autodiesel www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=40471&page=2 [upravil dne 17.9.2008 jarinek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškotek Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Já tankuji jen u OMW a pokaždé přidávám aditivum Super Diesel Aditiv VIF. 407 2.0 16V HDI FAP ( najeto zatím jen 175.000 km ) mám už sedmého Peugeota opravdu doporučuji používat aditiva..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 No tak pokud je clanek pravdivy (zrovna iheute neni moc duveryhodny) tak potes prd@l. asi se budu muset rychle zamyslet, jestli ma cenu utracet 160 haku za to nic co namerili. je fakt ze na Honzou zminovanem Proseku uz palivo neberu par let, jak beno tak nafta vzdy spotreba vejs nez jindy a obsluha tam stala vzdy za... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigicek Odesláno 17. září 2008 Sdílet Odesláno 17. září 2008 Tady je opět vidět, že je u nás kocourkov hadra...v Německu se prodává nafta o které tvrdí, že je kvalitní-->musí být kvalitní jinak by Helmut udělal tytyty a zavřel by celej Shell. U nás si může pod názvem V-power super truper extra prodávat třeba řepkovej olej. Jsme prostě národ Švejků... A opravdu je rozdíl V-power v rakousku a u nás!!! A nemyslím cenou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ujomarian Odesláno 18. září 2008 Sdílet Odesláno 18. září 2008 hmm, ked natankujem Shell V-P diesel tak mi moje hdi-cko krasne stichne, po natankovani obycajnej nafty bud na shelke alebo OMV je motor opet hlucnejsi ... aditiva \"zatial\" nepouzivam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigicek Odesláno 18. září 2008 Sdílet Odesláno 18. září 2008 Původně zaslal: ujomarian hmm, ked natankujem Shell V-P diesel tak mi moje hdi-cko krasne stichne, po natankovani obycajnej nafty bud na shelke alebo OMV je motor opet hlucnejsi ... aditiva \"zatial\" nepouzivam. Jestli to nebude psychologického rázu [upravil dne 18.9.08 BIGI] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 18. září 2008 Sdílet Odesláno 18. září 2008 Původně zaslal: BIGI Původně zaslal: ujomarian hmm, ked natankujem Shell V-P diesel tak mi moje hdi-cko krasne stichne, po natankovani obycajnej nafty bud na shelke alebo OMV je motor opet hlucnejsi ... aditiva \"zatial\" nepouzivam. Jestli to nebude psychologického rázu [upravil dne 18.9.08 BIGI] no to určitě motor se bojí, tak jede radši potichu a já na v-power najedu na jedné nádrži o 60km víc, to je taky psychologie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 18. září 2008 Sdílet Odesláno 18. září 2008 Osobně do služebáku tankuju dost často 2xtýdně a můžu docela dost srovnávat naftu u obyč pumpy a u Shellu a pokud jsem nucený tankovat někde na u noname pumpy tak je to hodně znát. A jinak s Shellem jsem odjakživa spokojený a kor u nafty.. je to tižší a jede to líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 18. září 2008 Sdílet Odesláno 18. září 2008 Tak zkus někdy aditiva. Zjistíš, že už shell nepotřebuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessie Odesláno 18. září 2008 Sdílet Odesláno 18. září 2008 Osobne beru Shell V-Power a kdyz mam dobrou naladu tak i VP Racing ( to byva tak jednou az dvakrat za tyden ) a to jsem u pumpy skoro denne :-D Co se tyka V-Power Diesel tak tata to tankuje skoro porad a nema na to zadne namitky takze at si to MF Dnes strci za klobouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.