L.I.P.O.8 Odesláno 21. leden 2009 Sdílet Odesláno 21. leden 2009 Původně zaslal: Pepa919 Zdarec,me spojka z rana vydava takovi drhnuti ktere se po zviseni otacek,seslapnuti spojky nebo zahrati vytrati,ale nepiska me to a dela to jen kdyz je venku zima jak je vic nez 5 stupnu tak dobry Rada je počkej jestli to nebude dělat i nadále.Mi to začlo u spojkového ložiska taky jenom občas a pak už to kvičelo pořád.Dej tomu čas,protože jak to někam zavezeš tak to zjistí jenom tím,že tu spojku sundají a když už to sundají tak ti to budou chtít vyměnit všechno a to není zrovna levná záležitost.A jinak můj stryk je automechanik a tomu jak řeknu,že mi tam někde něco dělá nepěkné zvuky tak mi řekne,že si mám dát hlasitěji rádio. Ne počkej a uvidíš třeba to bude jen někde zatuhlé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikz Odesláno 3. duben 2009 Sdílet Odesláno 3. duben 2009 Zdravím všechny,už pár dní mám problém se spojkou u p206 a potřeboval bych radu.Asi rok se projevovalo takové vrzání při stlačení pedálu,asi před týdnem jsem si řekl,že už to stačí,tak jsem silikonovým olejem prošplích táhlo a čep u motoru.A nyní už nevrže,ale když sešlápnu pedál tak asi 2-3 centimetry před koncem přestane protitlak a pedál volně klepne na doraz.Zatím nemám problém při jízdě ani při rozjíždění .Nemáte někdo ponětí co by to mohlo být?:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyklon Odesláno 13. květen 2009 Sdílet Odesláno 13. květen 2009 Zdravím, nedávno jsem zakoupil 206ku z roku 2003 a všiml jsem si, že spojka zabírá dost dole. Celkem mi to vadí např. při popojíždění, kdy vlastně chodidlo naráží na tyč řízení (či co tam je) a nelze tak se spojkou pohodlně manipulovat. Ale jak jsem tak koukal na pedály - je tam asi samoštel Nevíte co se s tím dá dělat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JuloI Odesláno 17. květen 2009 Sdílet Odesláno 17. květen 2009 Mne zabera zas dost vysoko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyklon Odesláno 18. květen 2009 Sdílet Odesláno 18. květen 2009 Původně zaslal: JuloI Mne zabera zas dost vysoko. No asi záleží, kdy ten samoštěl přecvakne na nový zoubek. Ale stejně uvažuji, že tam nainstaluju pevné lanko se štelovací maticí na konci a bude po starostech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Odesláno 17. srpen 2009 Sdílet Odesláno 17. srpen 2009 Ahoj, mam podobny problem, jako ostatni a chci se ujistit v jedny veci. Jak uz tady nekdo z vas psal, tak spojka mi zabirala az uplne nahore asi na 1 cm (Mam P206). Vcera, kdyz sem chtel ject pryc, tak nejdnou spojka sla seslapnout hur a zabira az zase skoro dole a asi na 3 cm velky draze. Auto sem dal dneska do servisu, ale tam mi rekli, ze jim to pride uplne normalni, ze spojka zabira uprostred a ze by to neresili. De mi o to, ze sem nekde cet, ze se muze ohnout vidlicka, co drzi spojkovy lanko a nerad bych, aby mi to nekde po 100km prasklo a nechalo me to tam Chtel sem se zeptat, jestli s tim nekdo nemate zkusenosti? Par lidi mi rikalo, ze spojka muze zniceho nic zabirat nekde jinde, kvuli lanku, ze se nekde natahne, zasekava a nebo je bordel mezi lamelou. Dekuju za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. srpen 2009 Sdílet Odesláno 17. srpen 2009 lanko spojky má tzv. samostav--takže se samo seřídilo, je to normální stav... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Odesláno 17. srpen 2009 Sdílet Odesláno 17. srpen 2009 To sem si taky myslel, ale je divny, ze sem s tim nalital pres 40 000 a sestelovalo se to najednou az ted... Ale diky za odpoved, doufam, ze je to opravdu jen to serizeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rtda Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Původně zaslal: JuloI Mne zaabera zas dost vysoko. vysoko...to uz bude mozna dochazet spojka....jaky mas pedal??(kdyz ho zeslapujes jde lehkce,nebo je tvrdsi ) me 206 taky zabira celkem vysoko a mam tvrdy pedal,takze asik za nejaky cas sundam prevodovku a hodim si novou spojecku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Odesláno 24. srpen 2009 Sdílet Odesláno 24. srpen 2009 Tak jenom, abych upresnil, co mam s tou spojkou, tak mi odchazi lamela. Jednalo se o to, ze mi najednou spojkovej pedal ztuhnul, chova se jinak a zabira o kus jinde. Samostel tam nemam, mam jen lanko, to je ok, tak sem to nechal zkontrolovat ve 2 servisich a vsude mi rekli to samy: Odchazi lamela. Povidali mi, ze at s tim klidne jezdim, ze muze odejit kdykoli a to je prave to, co nechci Takze pristi tejden du na vymenu kompletniho spojkovyho setu. Na 206ku to vyjde cca 4000,- i s praci, coz je pohoda. Jezdil bych s tim dal, nez odejde uplne, jenze mi tam de dost spatne dat jednicka a zpatecka de silene pres zuby, takze se ji snazim radit pri zhaslym motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satana Odesláno 2. listopad 2009 Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Taky se podelim o svoji cerstvou \"prihodu\" se spojkou na 206-tce (1.9D,r.v.98, najeto 152 tis.km). Asi tak pred mesicem mi spojka pri seslapnuti se zapnutym motorem zacala jakoby hucet, ze zacatku to bylo jen slabe, ale presto me to dost znervoznovalo, protoze to byl zkratka zvuk, na ktery jsem nebyla zvykla. Takze jsem se tak poruznu ptala co a jak, no a vesmes mi bylo receno, ze to bude lozisko a ze to nemam resit dokud to jezdi a jde radit, ze jakmile by to v servisu rozebrali, tak to vymeni komplet . . . . Tak jsem jezdila dal, no a asi pred tydnem zacal byt ten zvuk o neco intenzivnejsi a postupne tak nejak narustal . . . no a dneska rano cestou do prace uz to byl fakt rachot, takovy vrzani a huceni a hvizdani, pak zacala i drhnout, az proste pri jednom seslapnuti bylo slyset velky prasknuti a spojka zustala ve spodni poloze no a ja jsem dojezdila (nastesti slo vyradit) no a pak uz me cekalo jen odtazeni do servisu Takze asi bude nova spojka, tak cekam az to rozeberou, co a jak a hlavne za kolik penizku:roll Ale co me po procitani tohodle fora tak nejak uklidnuje je to, ze je to asi bezny problem. Tak dam pak vedet o co slo a kolik to stalo:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Odesláno 4. listopad 2009 Sdílet Odesláno 4. listopad 2009 V Peugeotu mi řekli, že si mám vyměnit komplet spojku (mám 206 GTI, 99kw, rw 2000), rozhoduji se zda koupit třídílnou sadu LUK nebo čtyřdílnou sadu VALEO, co mi doporučíte? Co je v tom Valeu navíc za ten jeden díl a jak moc je důležitý? Neberte teď v potaz stav mé spojky, ta je myslím kaput, 132tis. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satana Odesláno 6. listopad 2009 Sdílet Odesláno 6. listopad 2009 Tak se spojkou to dopadlo tak, jak se asi dalo cekat, nova spojka a lozisko, za celkovou cenu 6 tisic. Na tej puvodni bylo v haji lozisko, zbyla z nej jen hrsticka plechu, ktera se lozisku moc nepodobala Tak hlavni je, ze ted jde spojka pekne zlehoucka a autiko uz zase jezdi [upravil dne 6/11/09 satana] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Odesláno 6. listopad 2009 Sdílet Odesláno 6. listopad 2009 Máte někdo zkušenosti s LUK nebo Valeo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Odesláno 7. listopad 2009 Sdílet Odesláno 7. listopad 2009 Původně zaslal: The_DoctoR Máte někdo zkušenosti s LUK nebo Valeo? Uprimne zkusenosti vubec nemam, ja sam sem pred par tydny menil celej spojkovej set (klasickej 3 dilnej) od vyrobce SACHS. Spojka vysla na 4800,- Mel sem z 1/3 propadlej pritlacak, spojka mela najeto necelych 72tis km. Jedine se zkus podivat na netu, tam najdes vic, primo na ty znacky. Vubec netusim, co by tam mohlo bejt za 4. dil Akorat se delaj spojky treba s keramickou lamelou pro zavodni ucely... O 4 dilnym spojkovym setu sem este neslysel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Odesláno 7. listopad 2009 Sdílet Odesláno 7. listopad 2009 machr: Ok díky, asi zvolím ten LUK, kámoš si kupoval LUK na čtyřkovýho golfa a je spokojenej, zvolím tu třídílnou sadu, protože spousta lidí říká, co je v tý čtyřdílný navíc? Nemáš nějaký tip na servis peugeotu v praze mimo peugeotu? :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 7. listopad 2009 Sdílet Odesláno 7. listopad 2009 Původně zaslal: M4ChR Jedine se zkus podivat na netu, tam najdes vic, primo na ty znacky. Vubec netusim, co by tam mohlo bejt za 4. dil Akorat se delaj spojky treba s keramickou lamelou pro zavodni ucely... O 4 dilnym spojkovym setu sem este neslysel... I závodní spojky s keramickou lamelou jsou třídílné - ložisko (většinou se dává obyč. sériové), lamela, přítlačák. Pak samozřejmě existují i vícelamelové spojky pro velmi vysoké výkony, ale to je věc, která se sériového auta rozhodně netýká. Taky by mně zajímalo, co je ten 4. díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Odesláno 7. listopad 2009 Sdílet Odesláno 7. listopad 2009 Prej se může jednat o setrvák, myslím, že mi to na foru říkal zrovna ozzy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojtik Odesláno 7. listopad 2009 Sdílet Odesláno 7. listopad 2009 ten ctvrtej dil je vystredovaci kolik.. je takovej plastovej na jedno puuziti... me tedka spojka vrze.... jak je to studene tak to je docelal rachot, jak se motor zahreje tak se to strati... a jak seslapnu tak se to taky strati.... predpokladam ze to je lozisko ale gdyby to bylo lozisko tak mi to delalo opacne ne??? Protoze jak ji seslapnu tak se lozisko opre o pritlacak a zacne se tocit... jinak stoji ne.... leda zeby to delal ten tlak toho seslapnutu... tim padem se mi loziskou asi lehce otaci s pritlacakem... no kazdopadne zabira mi spojka dost vysoko a jde docela tezko... takze na jaro bych to videl na vymenu... no doufam ze to do jara vydrzi.... mam na ni nalitanych 115 tis...jinak mi gdysi rekli ze to vrzani loziska se bezne u 206 objevuje asi po 50 tis tak nevim.... sem se rozepsal jak neakej spisovatel. Tak hodne zdaru se spojkama.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojtik Odesláno 7. listopad 2009 Sdílet Odesláno 7. listopad 2009 jinak prej tam je neakej samonapinaci mechanizmus nevite gde je??? na jare jak ji budu menit tak to bude potrebovat neak natahnout ne? Na lanku nic nemam asi to bude ve vnitr mam 1.6 16v 80 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.