Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

co se víc vyplatí


aaischa

co se víc vyplatí  

  1. 1. co se víc vyplatí


  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Recommended Posts

Lubk0 - Korejec horší než Japonec, tím spíš je - li montovaný v Rumunsku (což konkrétně DAEWOO opravdu je). A když se říká mezi těmi, co někdy Japonce měli (i já mám svou velice negativní zkušenost) - JAPONEC AŽ NA KONEC, pak nevím proč riskovat s Korejcorumunem.

Několik pravd o autech ze šikmookých krajin:

a)V roce 1994 jsem obdržel zcela novou dodávku MAZDA E 2200. První rok (cca 80 000 km) nejezdila špatně, jen žrala jako tank (cca 13 l/100 km) a ve 40 000 km se zkroutily brzdové kotouče. Horší to začalo být po necelých dvou letech provozu, kdy mi při 130 000 km praskla hlava. Kdyby praskla jen mě, řekl bych: \"Medvěde, jsi prase, to auto jsi zkur*il\" - jenže ona v rozmezí 130 - 150 000 km praskla na 7mi!!! autech (firma jich měla 8, ta, které hlava nepraskla jezdila jen po městě). Když jsem se v servisu ptal, jak je možné, že na sedmi autech rupne palice (oprava v MAZDĚ jen 40 000 Kč), tak mi bylo řečeno, že je to auto vhodné na rozvoz rohlíků po Praze a ne, aby se s ním jezdilo 130 km/h po dálnici a 400 km denně na plný výkon.

Po opravě za 40 000 Kč autu ve 165 000 km vylítl pístní čep a dělala se generálka motoru (jen za 80 000 Kč v neautorizovaném servisu - auto již bylo po záruce). Od té chvíle byla spolehlivost v tahu a já se každé ráno modlil, abych zase dojel do Prahy.

Další anabází tohoto SUPER kousku z Asie bylo uplatnění záruky na korozi karoserie u 3!!! letého auta. Přijeli jsme do servisu, kam jsme celou záruku poctivě jezdili a ukázali jsme technikovi, že na bocích v místech, kde jsou z výroby zaslepená okna, se objevuje rez (na obou bocích). Technik se podíval do garanční knížky (ani nešel k autu) a bylo vidět, jak se mu ulevilo - A OZNÁMIL NÁM, ŽE NEMÁME V 50 000 (A ANI VE 100 000) KM OŠTEMPLOVANOU PROHLÍDKU KAROSERIE, což je naše !!! nedbalost a že se s námi o tomhle problému už nemusí bavit. Ukázali jsme mu tedy, že všechny garanční prohlídky jsou dělány v jejich servisu, načež nám oznámil, že prohlídka kastle je příplatková a stojí 7000 Kč a když jsme jí nepožadovali, tak že jí samozřejmě nedělali. Když se nám technika povedlo dostat až k autu, tak řekl, že se záruka stejně vztahuje jen na prorezivění a my v bocích díry nemáme, že to je jen povrchový rez.

b) Kamarád má početnou rodinu a vyhlédl si MPV Kia Carnival. Odmyslím - li si, že auto je opravdu prostorné, pak jinou jeho kladnou stránku nějak nemohu najít. Kámoš nemá rád naftu, tak koupil 2,0 benzín. Předností tohoto motoru je, že auto jen těžko dostane k rychlostem překračujícím limity, za to ale při jakémkoli druhu jízdy nelze jeho apetit jakkoli rozházet - ať jedeš šetřivě nebo na to šlapeš, jedeš mezi 13 - 14 l/100 km, což není úplně málo. Další problém nastává v momentu, kdy chceš cokoli opravit - jediný servis ve východních Čechách je v Hradci Králové a snad proto, že KIA je zcela bezproblémový Korejec, mají objednací lhůty do servisu minimálně tři !!! týdny. Chceš - li, aby Ti auto opravil jiný než KIA servis, pak musíš díl koupit v autorizovaném servisu (včetně práce !!!) a další práci zaplatit druhému servisu. Na KIU neexistují jiné než origo díly a třeba na rozbité zadní světlo (od couvání, díky SUPER řešené ruční brzdě ovládané nohou !!!) čekal kamarád více než 10 dní - servis ho totiž neměl skladem a než přišla zásilka ze zámoří .............

Poslední hit byl, když se kámoš podíval po dvou letech provozu někam na internetový bazar a tam viděl stejný Karneval se stejnou výbavou za cenu o cca 40% nižší než on měl v té době aktuálně doplatit leasingovce. I on si už určitě Korejce nepořídí - za to dám ruku do ohně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medvede, jasne, ja ty tvoje zle skusenosti neberem... Lenze takto to je vsude, skus se opytat nejakych majitelu 307 cek, co ty povedia na kvalitu peugeotov...

Ono v byvalej firme sme mali same 307 cky, partnerov a podobne. Sefinko bol odjakziva zatazeny na peugeoty. Partner byl skvelej, 1.9 D, mal cez 400 000 KM, a stale jezdil. S 307 sedmami to tak bohuzel uz nebolo, a boli viac v servisu jak na ceste.

Preto az po mojom odchode presedlal na korejcov s 7 rocnymi zarukami (konkretne KIA CEED SW 1.6 CRDI - a on sam vymenil svou 307 za HYUNDAI Santa Fe, v plnej palbe z 2.2 CRDI ,v kozi zo vsetkym )

- nove kie a hyundaie sa nemontuju v rumunsku ale v Turecku...

V dnesni dobe su korejci naozaj nekde jinde, a budem to tvrdit stale. Otec a uz 3 znamy si kupili Hyundai Accent, 1.5 CRDI 81 KW v plne palbe, za smiesnu cenu 400 000 Sk aj s elektronmy, zimnymi pneu, v metle s klimou .... Zaruku ma na 5 rokov, co ani peugeot neposkytuje...

Co sa tyka starych nexii a espier, ano, kazila sa v nich elektrika a podobne. Ale ako hovorim, ma to dost kamaradu... Zhodou okolnosti, kamaraduv otec na tom jazdi dodnes den. Okrem malich beznych zavad mal iba jednu ze mu auto zdochlo, a neislo uz natocit, tahal sem ho do servisu, bylo do Espero, 1.5 benzin a malo 380 000 KM...

Nexie tu jezdi, pokial viem, v nejakom poctu KM sa objevoval totozny problem, ze auto nechcelo ist do vykonu, ze jak si mu stupil na KRK, tak sa pri vyssich otackach zacalo dusit, trhat... Malo to viacej ludi co malo nexiu, oprava bola v autorizaku 2500 za suciastku (prisaham ze neviem co to bolo zac) a 800 Sk za pracu...

A s prasklymi hlavami a podobne som sa nestretol... A to tu tych nexii dodnes den beha strasne vela. U nas autorizovany servis zastresila firma OPEL.

A co sa tyka vyrobnych zavodov, tak ja by som si napriklad nekupil 207 cku, nakolko ich robia tot 2 km od mojho domu. A ked vidim aky ludia tam pracuju, a jak sa tam s tymi autami naraba, tak mi je zle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ja nehovorim, ze nexia je krasne spolehlive auto, ja ju len porovnavam vo verzi FELICIA - NEXIA...

To bol len moj osobny nahlad...

Osobne by som skorej isiel do NEXIE, ktoru ma strasne vela ludi, aspom tu na Slovensku, dostanem celkom vykonny motor, ele vybavu, viac komfortu

ako dat tie iste peniaze za Feliciu. Ktora ma chaby 1.3 motor, je nepohodlna, podla mojho skaredsia, koroduje snad vsade a vo velkom, a vedia ju otvorit asi aj 10 rocny chlapci...

Jasne, v nexii se toho bude kazit viacej ( ve felcka sa uz nema ani co, nakolko to nic nema) ale videl by som to vyvazene, to co stravim v oprave nexii, to stravim s antikorozny uprave felicie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u nás v čechách, daewoo vidíš akorát tak matize, kerej je z myho pohledu predražená plechovka... nexia a spol často vidíš v hroznejch stavech, nemam k tomu moc důvěru, no tak P205, 306 a spol vyháčkuje taky kde kdo, felcku otevrit je klídek, a pochybuju ze to u takhle staryho daewa bude lepsi, kdo se vyzná, nevim, nemam zkusenost ale nemylsim si ze by to bylo, problem zaklad je v autě nic nemít, neparkovat v nekerejch oblastech a zbytek je o štěstí...

kdyz vidim haldu podobnejch inzeratu rodám daewoo nexia 1, 5 sedan, r. v. 1997, klima tizace, posilovač, rád io, nekuřácký, spolehl ivý, nefunguje abs, centrál a tachometr. mírná koroze. stk do 11. 10. 2008, najeto 206000, přidám zimní pneu, cena 15000nebo dohoda možná

tak neverim ze to muze neco vydrzet ceny zpravidla 10-20tis kč... to nestojí ani pořádná 205ka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jasne, neni najlahsie najst daewoo nexii v dobrem stavu, nakolko to maju vecsinou mladi lide...

Ale aspom u nas v Trnave by sem vedel o 10tkach dobrych .... Ma ich vela dedkov, ktory si ich pokupovali ked tu bol na slovensku okolo nich velky BOOOM. Su fakt setrene, garazovane a nemaji nalitanych ani 50 000 km :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: aaischa

Nexia vypadá jak divnej Opel Kadett :nevim

Ono Nexie taky JE Kadett...

Troufnu si trošku poopravit

Okopčenej Kadett byl Daewoo Racer (prodávané těsně před revolucí v TUZEXu), Nexie (v Rumunsku Cielo) je vlastně facelift Raceru.

Nicméně se Lubk0vi obdivuju, s jakou vehemencí hájí tyhle rumunské střepy s korejskou hlavičkou - než Daewoo, to už bych 1000x raději šel do Feldy, ta aspoň není zrádná a každý strejda v JZD jí dá za pár babek dokupy (Felda byla poslední škodovka s opravdu směšnými servisními nároky, přes to fakt nejede vlak)

[upravil dne 17/9/2008 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo hajim je lebo sa vyprava kopa volovin...

Ja vidim, kto to ma, s 2 se stretavam denne, a predstav si, kazi sem im to stejne, ako felda.

Najkazovejsi model ma frajerkyn bracha... Ale to bude asi tym, ze bude mit 19 rokov, a je rad, ze vie, ako sa otvori predna kapota.

Za ten skoro rok co ho ma (od vodicaku), se na nem pokazilo spolujezdcovo elektrikcy okno (lanko se rozstipilo a zamotalo), pokazilo sa elektricky vysuvani anteny, nejde mu radio (signal s radia, nekde je naruseny kabel) a pokazilo se mu neco na starteru, nejaka cast. Ale co presne nevim.

Jelikoz je to brigadujici student, tak antena nejde dodnes den, kasle na ni. Je treba tam vymenit motorek, vyzera na ze je nefunkcny, nakolko i po privedeni priamo napajania nefunguje... Investice z vrakace 500 korun, za cely komplet pitaju 1000 Sk

Elektricky okno, chcelo by to vymontovat, a vymenit lanko. Kdo se s tym nechce babrat, mechanizmus stahovaciho okna na vrakaci 1200 SK... Samozrejme, ze on to okno nepotrebuje, dal dole tapacir, napchal tam dve dreva, a okno drzi.

Radio nepocuva, pusta si CD, na kabel se vykaslal.

A ta vec ze starterem, ho stala na 2400 Sk, kupovala sa tam nejaka nahrada neceho, a vym ze to bol BOSCH...

Jo, auto kdyz s nim zacal jezdit malo neco maaalo cez 190 000 km, a teraz ma nejakych 210 000 ..

Vym, ze je katastrofa po nem auto koupit, a ze to neni zadna slava, lenze vse s toho sou proste banalni par korunove veci. Ked spocitam co sem vrazil ja do 306 ky, za ten kratky cas co ju mam, pritom s overenym stavom a origo 60 000 km, tak je to vic, co do jeho rozflakany nexie...

Osobne sem nevidel zadneho z nich s prasknutou hlavou a podobne.

Medvede, ja te len proto zadam, popis mi, co tak strasniho a nakladniho se na tych autach tak strasne kazi. Jo odchadzaji jim elektricke veci, jako okna, diodky, ele. anteny, central a podobne. Vse povetsinou kraviny za nejaku tu tisicku. A inac ??? Cim su dalej viac kazove ??? Napis co konkretne sa dalej na nich kazi ???

Jasne, je to jen proto, lebo se to montuje v rumunsku, a ty si v rumunsky byl, a vsechno co od tam tud vyslo, je \"srot\". TO iste sa potom deje zo slovenskym PSA... Takze zacneme rovno ze 207 cky sou sroty...

Ja nehovorim, ze nexie je ultra luxusni auto s nadhernym dizajnem, hovorim o tom, ze jeho cenovka je vyrazne nizko, plyn se nanho montuje take lacno, sezenes u nas xxx kusu uz s plynem, a jelikoz za to dam cca o 20 tisic mene ako za felcku s plynem, tak ma pripadne opravy nebudou vubec srat ...

[upravil dne 19/9/08 Lubk0]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sice nevim, co je na slovku posralo sa mu ele okno tak katastrofalne, pouziva to tu xxx clenu, s rozdilem ze tam daju mozna hvezdicku, ale jak je libo. Prispevek sem opravil, nenajdes tam zadni p*del ani s*acka.

tak se mi teda prosim vyjadri.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak je to s rozšířením Daewoo u bratrů Slováků (přeci jen JE to zahraničí), ale u nás v ČR se Nexií zas tak moc neprodalo - už proto bych si velice rozmýšlel tento korejský výtvor okopírované techniky někomu doporučit.

Feldu opraví kdokoli za pár korun a náhradní díly koupíš v každý díře - nechceš-li nové, pak na vrakovištích jich budou tuny. Proto má Felda nejnižší provozní náklady a to je důvod, proč já na zcela nahoře položenou otázku odpovídám \"NEJSPÍŠ FELDA\". Najít v ČR vrakoviště Daewoo je jistě mnohem složitější než totéž na Feldu.

Co se týče Rumunska - nikde jsem nenapsal, že vše, co se v Rumunsku vyrábí, je špatné. K Rumunsku mám svůj osobitý vztah, ale auto vyrobené v Rumunsku bych se opravdu velice zdráhal koupit. S technickými výrobky je to totiž velice podobné v Rumunsku i na Slovači - než se výroba dvanástettrosky přesunula z Vrchlabí do Trnavy, tak se také jednalo o mnohem spolehlivější auto ............ ale to je už jiná písnička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mozno toto mi stacilo pocut...

Neviem, ako to je teda u vas, pred sa len je to zahranicie :P

Ale u nas tich nexii chodia stovky. Bol to totizto jeden velky BOOM daewoo ked prislo na Slovensky trh. Ludia za nimi doslova saleli, protoze dostali za par korun na tu dobu celkem hezke auto, s paradni vybavou.

Ono, vetsinou prvni majitel byl spokojen, az ty druhy zacali mat potize. Potize na tych autech byvali zvecsa jako u talianu, elektricke. Napriklad elektircki motorek na stahovanie okien vobec neni zakryti. Kdyz odtapacirujes dvere, vydis priamo motorek, kotouc a lanka.

Ta 1.5 tka 16 Ventil, bol navise i celkom zivy. Ani ta 1.5 8Ventil nebola k zahodeniu, osobne by som si asi s peugeotom 1.4 55KW netrufol. Motory boli nechybne, a behaju dodnes den ze 100 tisicami km... Tym motorom netreba nic vicitat.

A karoserii tiez nemam co vycitat, ziadna hrdza. Ziadne nadmerne odchadzanie naprav a podobne.

Nebyt tej chorej elektroniky, tak je to auto myslim scela vydarene. A nakolko ich je na slovensku mraky, sou ich plna vrakoviste, a autosoucastky maju na ne vsechno od druhovyrobi... A ci by vysla u nas felda na servis mene, je diskutabilni.

Pokud by byla felda zdrava, nekorodujici, tak jo, byla by na servis lacnejsi. Ale keby bola korozni, s nexii by si moc navrch nepreplatil.

Jedna sa jen o to, ze by ses vozil v necem, co ma motor (1.3 MPI se muze podle mne strcit) , a co ma aj nejaky ten COMFORT.

Ale chapem, ze ich mate v CR malo, a ze je problem s dielami.. To sem bohuzel nevedel, tak proto sem je tolik obhajoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a este k tej vyrobe aut na Slovensku a nasledne ich kvalita.

Problem je ten, ze sa sem dovalilo PSA, vybudovalo velky zavod, a zamestnali vela robotnikov... Jenze robotnici im na to seru, nakolko robotnik za pasem na montazi tam zarobi 14 000 korun, a to ho furt sledujou nejaky francouzsky hovada.

Oni si totiz mysleli, ze sem prijedou, zeberou slovaky za robotniky, par slovakov daju do vedenia a hotovo. Ostatne budu riadit francuzy a sprosty ludia im tam budu robit za 14 000 korun... Lenze na to im vsetci seru. A za ten plat, aj tak robia. Vobec sa im necudujem.

Problem je ten, ze u nas denne citam ponuky prace do CR, do automobiloveho prumyslu. Ono se to normalne oplati, nakolko robotnik tam ked bude byvat v pridelenej robotnickej ubytovne tak zarobi viac, ako na slovensku, a to ma pri tom aj ubytko...

PSA vie, ze tam maju fuserov, a aj kopu ludi tam ma na vyhodenie, lenze si to nemuze dovolit, nakolko uz sa im tam nehlasia skoro ziadny operatory vyroby... A tak musia makat s tym co maju i ked to je zle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...