-mArA- Odesláno 28. březen 2004 Sdílet Odesláno 28. březen 2004 Zdarte lidi, mám takový problém. Když jedu na dvojku, nebo i trojku čtverku, prostě pod 2 tis. ot/min., tak mně po pořádném šlápnutí na plyn auto začne škubat. Tagže rozjíždění v klídku, nad 2000 ot/min už v pohodě. Ale je to docela nepříjemné. Zvláš? u studeného motoru. To mám pocit, že ten motor vyběhne z auta. Byla tady zmínka o blikání kontrolky \"K\" a souvislostech s tím, ale ta svítí jen do nastartování, pak zhasne. Nevíte čím to? Špatná ECU, či co? Určitě vím, že to na jiných autech nedělá. Jenom na tom mojem . Dík za rady. Mara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinT Odesláno 29. březen 2004 Sdílet Odesláno 29. březen 2004 Dělalo mi to něco podobnýho, cukalo a potom chcípalo na volnoběh, třeba i na křižovatce a nešlo nastartovat. V Peugeotu mi tvrdily že to je určitě potenciometr. Tak výměna za 14.000 (potenciometr samostatně nešel koupit) a nic. Potom vyměnily SNÍMAČ TLAKU V SACÍM POTRUBÍ (4.000) a jézdí to jako fík. Zatim ok. MartinT 406 1.8 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalandra Odesláno 31. březen 2004 Sdílet Odesláno 31. březen 2004 škubání motoru pri nízkých otáčkách Mam stejne problemy s P309 Graffic benzinak 1,1 z r. 1991. Zavada se projevuje v obcasnych cyklech, pak zase na chvili da pokoj. Po rozjezdu se studenym motorem a pridanim vice plynu na dvojku to zacne skubat, v posledni dobe tak, ze taky pri vetsim zatizeni zhasne motor. Zavadu zatim nikdo jednoznacne nepojmenoval, ani ve spec. Pezotackem servisu, kde mi po diagnostice motoru akorat sdelili, ze je vsechno OK. A skube to dal. Stesku na tuhle zavadu jsem tady v diskusi nasel nekolik, dokonce pry je to dost caste u Peugeotu a Citroenu, ale odborne vyjadreni k problemu se strany zastupcu znacky zatim chybi. Ze by jim to nestalo za rec? kalandra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 5. duben 2004 Sdílet Odesláno 5. duben 2004 Moturek mi taky skube.. ale da se to obejit vetsim vytocenim pred prerazeni na dalsi kvalt. Dela mi to vice mene jen pri tezsim aute (napr 4lidi) a razeni z jednicky na dvoju... to musim jednicku vytocit min na 3tisice aby tam pri prerazeni na 2ku byly ty 2tis.... pak je vse OK... jinak motor mi nikdy nechcipnul, takze resit to zatim nijak nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaron1 Odesláno 5. duben 2004 Sdílet Odesláno 5. duben 2004 Sněčim podobným jsem se setkal u favorita a samary, a feliny. Na samaře a felině stačily vyměnit zapalovací kabely. A favorit to dělal zvláště když se natankoval nějakej horší benzín, je bylo to údajně způsobeno vůlí rozdělovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-mArA- Odesláno 5. duben 2004 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2004 Jak je videt, problem je to sice ojedineny, ale vyskytujici se. Troufam si tvrdit ze to zapalovacima kabelama nebude a nebude to ani mene kvalitnim benzinem. Myslim ze Toman ma stejny problem. Ale dik za zkusenosti. Mara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 6. duben 2004 Sdílet Odesláno 6. duben 2004 Kdypak si naposledy měnil svíčky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luger Odesláno 15. duben 2004 Sdílet Odesláno 15. duben 2004 Já to měl na Fáčku taky... po výměně těsnění pod hlavou to na chvíli ustalo, ale po cca 600 km už to tam bylo zase... Údajně je to fakt vzduchem, u toho fáčka to byla řídící jednotka, která si s tím vzduchem neuměla z nějakého důvodu poradit. Jinak táta to měl i na P205 a tam je to ten potenciometr. Stačilo ho prý jednou do půl roka prostříknout něčím na kontakty a chvíli to drželo. 14kkč je docela fujtajxl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-mArA- Odesláno 15. duben 2004 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2004 vyzkousim vymenit kabely, svicky a pokud ani to nepomuze, tak asi budu muset podniknout neco s tim snimacem tlaku v sacim potrubi...treba ho primet k cinnosti vetsim kladivem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sarkan Odesláno 15. duben 2004 Sdílet Odesláno 15. duben 2004 A dělá to pouze studenej motor? Nebo i teplej? Taky bych to tipnul na MAF (snímač podtlaku). Ale měnil bych ho až po výměně svíček. Taky to může být prasklý gufero na vačce, pak ti teče olej do rozdelovače a zasírá kontakty. Mrkni do něj a prostříkni ho WéDéčkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oskar Odesláno 18. duben 2004 Sdílet Odesláno 18. duben 2004 Nech si změřit tlak benzinu. Vypadá to že budeš mít nízký. Při studeném motoru je daleko větší spotřeba a při jeho nedostatku auto počne škubat. Nepodceňuj ani výměnu svíček či kabelů. (kabely pokud jsi si nechal umýt motor MAFem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mArda Odesláno 18. duben 2004 Sdílet Odesláno 18. duben 2004 Potenciometr skrtici klapky obcas potrebuje procistit, ale nejakym Kontoxem apod. to ne. Bude se to dal a dal spinit a bude to chtit cim dal tim vice casteji cistit. Vhodnejsi je silikonova pasta pro elektotech. ucely. Vyrabi ji Elchemo Praha. Jinak MAF se da koupit zvlast? To nevim, vzdycky byvala jen cela sada vstriku za moc penez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 18. duben 2004 Sdílet Odesláno 18. duben 2004 já jsem vyměnil kabely + svíčky a ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-mArA- Odesláno 19. duben 2004 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2004 Dela to i pri teplem motoru pri nizkych otackach, kdyz kolem 1000-1500 ot/min. rychle pridam plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinT Odesláno 20. duben 2004 Sdílet Odesláno 20. duben 2004 Tak jsem se tu chlubil, že to už jezdí dobře. Včera to začalo zase škubat. Po nastartování přidám plyn naplno a motor zareaguje až tak po 0,5s. Na benzín i na LPG, takže to bude zase někde u vzduchu. :mad: Už mě to nebaví :mad: MartinT 406 1.8 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikols Odesláno 22. duben 2004 Sdílet Odesláno 22. duben 2004 kalandra ... Mam asi stejnyho P309 1,1 92 a dela mi to uplne presne to samy kdyz to skubne tak se v ten okamzik este rozsviti \"K\" tedy datova chybka ... napadlo mi estli neni neco v ridici jednotce ale nemam to jak vyskouset a pro nic za nic to kupovat nebudu ale , po udrzbe sou kabely,svicky,volej ,prevodovka,sojka vymeneny a 100% tam zavada nebude ...hehe ,benzinem to taky neni filtry samo vymeneny ,este mi napada zvoxidovanej drat nekde k ridici jednotce ,ale jinak nevim nejsem auto mechanik ...hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 22. duben 2004 Sdílet Odesláno 22. duben 2004 No to by mě zajímalo čím to je. Bráchovi se to párkrát stalo na Oplu Corsa 1.0 (3-válec), auto netáhlo, na křižovatce mu to dokonce zdechlo. Potom zase nějaký čas úplně v pohodě. Kontrolka diagnostiky motoru mu přitom nikdy nesvítila. Příčina by možná mohla být stejná i když se jedná o jiný auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oskar Odesláno 22. duben 2004 Sdílet Odesláno 22. duben 2004 Psal jsem dotaz a nikdo mi neporadil nebo se mu nepovedlo škubání odstranit. Chlapi zkute nalít do benzinu roztok na odstranění vody s Velfobinem jsen neměl dobré zkušenosti ale nějaký něm. prostředek za 275 Kč. Po vyjetí nádrže jsem jsem ihned poznal rozdíl, natankoval natural 98 vylej jsem nádrž a mám pokoj.Pokud svíti kon. K závada je asi v počítači.Z kus si ho od někoho půjčit ale ten samý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dapata Odesláno 23. duben 2004 Sdílet Odesláno 23. duben 2004 Ja udelal to same,pouzil jsem od STP Water remover a auto pri pomale jizde-nizkych otackach neskube/necuka,ale to skubani jak se tady porad dokola pise muze mit stovky pricin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oskar Odesláno 24. duben 2004 Sdílet Odesláno 24. duben 2004 Je pravda, že se často píše o škubání ale zatím jsem se nedočetl, že by někdo napsal jak tuto závadu odstranit. Toto bylo konkrétní jedno odstranění škubání a poměrně laciné i když souhlasím, že na druhé straně, odstranení může být úplně jiné.( koho by napadlo, že může být v nádrži voda když kupuji jen benzín - když opomenu orosení atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.