Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spotreba


lamancha

Recommended Posts

Já to už počítal a ten dotaz šel až na tech.ředitele Peugeot Ing. Šalamouna.

Pánové podržte se ani osobně mě neodpověl, odpověděla nějaká uklízečka s ref. číslem - to je bomba co? Asi u pažouta není na nějaké odpovědi čas a nebo kruci chlapi si tam stěžuje moc lidí, že to nestačí vyřizovat.

Já tu spotřebu už spočítal za 3 roky při 150 000 km a při navýšené spotřebě o 1,5 litru. TAK TO JE BALÍK !!!

Nemluvě o tom, že napsala - spotřeba je individuální záležitost. Údaje uváděné v TP a dokumentaci k P307SW jsou měřené za ideálních podmínek, které se mohou od užívání vozidla v běžném provozu lišit. V případě fungování motoru i nam. hodnot jež jsou v pořádku, nelze tento jev považovat za vadu vozidla a není tedy možné spotřebu jakkoli upravovat servisními zásahy. Jinak vše postupují servisu. A bla bla bla.

Prvně jsem si myslel, že žertují a vypadá to, že PEUGEOT chce skončit v ČR, nebo? po soudním jednání už neprodají auto. To by bylo sousto pro noviny a televizy. Vše ale bude strašně trvat a stím oni počítají a tak asi už další takové auto nebude.

Jinak jste tu super.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Ještě ke spotřebě:

Víte co je opravdu divné? V manuálu ke 307 je napsáno, že po rozsvícení kontrolky signalizující nízkou hladinu paliva v nádrži, najedete na rezervu přibližně ještě 60km. Toto se mi ale zdá v rozporu s udávanou spotřebou výrobce!!! Když vezmu v potaz velikost rezervy a dojezd pouze 60km, tak mi vychází spotřeba asi 10l nafty na 100km.

Dnes ráno mám najeto 97,5 km na rozsvícené \"hladové oko\" a v pohodě. Nedělám to, že bych vyjížděl nádrž až do prázdna, ale prostě na tankování nebyl čas a pak se to nehodilo. Znáte to ;) Prostě mě jen napadlo, že tyto údaje udáváné výrobcem jsou trochu v rozoru proti sobě. Zajímalo by mě, jak by to zdůvodnili. \"Dojezd nebyl měřen v laboratorních podmínkách, kdežto spotřeba ano?\" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

tak to jsem sic e zkousel ale uz si to nepamatuju, respektive nekoukal jsem na spotrebu, ale mel jsem oci vyplestene na cestu a maximalku jsem mel kolem 190, ale jen chvilku a rychle jsem se uklidnil a presel na cestovnich 150-160km/h. Propripadne prislusniky dodavam , ze to bylo na dalnici v nemcich, doma bych si to nelajznul:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Lamancha

ta tvoje spotreba je bych rekl celkem slusna. Ja mam totozny vykon, tedy 110hp a zere mi tak 8.5l/100km.

Je ale pravda, ze prevaznou cast cesty z Bonnu do Prahy jedu svizne, takze to obcas zajedu i za 5h. Co se maximalky tyce, tak nejvice sem s tim jel 205 a 190 mi to jede bezne. Jakmile ale zacnu jezdit po okreskach, tak spotreba pada na 6l/100. Mesto mam tak kolem 7,5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

2 Lamancha

No vyplati se vyrazet do CR po A3 az po19:00, protoze jinak stojim u Frankfurt, Aschaffenburg a pak Würzburg. Vecer uz je to prazde a bez kolon.

Jinak co se spotreby tyce, tak se mi nikdy!!! nepodarilo dostat na \"papirove\" hodnoty.

Podle me take zalezi, odkud fouka vitr

:D Tu samou trasu sem za stejny cas jednou zajel za 7l/100 (to asi foukalo do v zad) a naopak jednou i za 9,5l/100km. Jen pripominam, ze to bylo oboje v lete, tedy klimo spinalo o106.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...