wesox Odesláno 7. září 2008 Sdílet Odesláno 7. září 2008 Ahoj chlapi, poraďte mi.Chci si koupit 406 ku v naftě, ale nevím jakej by byl lepší motor, jestli 1.9 TD nebo 2.1 TD, jde mi spíš o spolehlivost, mam nabídku 2.1 TD , ale má natočeno 280000 km. tak nevím jestli to není moc, kolik třeba ty motory vydrží,nebudou problémy s turbem? nebo čerpadlem? díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. září 2008 Sdílet Odesláno 7. září 2008 A kolik myslíš, že bude mít natočeno ta 1.9 TD ? Jinak, 90k v 1.9TD je na 406, jak je to těžké auto, poměrně málo, motor 1.9 TD v ní trochu trpí - a na vrakovišti je težko sehnatelnej 1.9 TD tak do 405 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. září 2008 Sdílet Odesláno 7. září 2008 Každej motor má něco, žádnej z nich není lepší volba, vždycky to má nějaké ale... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 7. září 2008 Sdílet Odesláno 7. září 2008 přesně tak,každý má pro a proti,já nakonec oželel výkon oproti spolehlivějšímu čerpadlu Bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 8. září 2008 Sdílet Odesláno 8. září 2008 Já mám momentalne 1.9 td s natocenejma 182 000km. Mozna ta 2.1 by do toho byla lepsi ale rek bych ze ta 1.9 nenni zas tak hrozna..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 8. září 2008 Sdílet Odesláno 8. září 2008 Když bych přemýšlel o naftě a 406 tak bych asi rozhodně šel do 2.1TD a když nový model tak HDI ale nejmíň 2.0HDI 110k. Ale asi záleží kdo od toho auta co čeká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 8. září 2008 Sdílet Odesláno 8. září 2008 ty 2,1 jsou super,až na to čerpadlo.....,je tam Lucas a ještě toho šťourá elektronika.pokud jezdí-paráda,ale jak se posere-servis,bebo díly se špatně shání a je hodně drahý...... 1,9 td jsou nezmary,starších motorů i čerpade je dost.....samozřejmě dobrý motor dobře zaplatíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wesox Odesláno 8. září 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2008 dík za názory, asi má každej motor v něčem přednost...., ještě jsem přemýšlel o 306 kombi s 1.9d, ale asi by tam chybělo to turbo, ale to neumím posoudit, motory prý vydrží hodně, ale asi to bude slabší na jízdu,i když nejsem žádnej závodník, teď mam P309 1.4 a nerad bych , aby ta 1.9d jela líp, nemáte s tim někdo zkušenost, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wesox Odesláno 8. září 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2008 ......jela hůř.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 8. září 2008 Sdílet Odesláno 8. září 2008 tak to pojede hůř, o tom žádná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 9. září 2008 Sdílet Odesláno 9. září 2008 obyč 1,9 d je fakt dost líná.....,s TD se už dá slušně jezdit-ten motor je fakt o mooc jiný a i s 1,9 td budeš mít pocit,že jede podstatně lépe než tvá 1,4-i když kdyby došlo na rozjed na čas bude to asi stejné.... když nevíš co si máš koupit,zajdi to prvního většího bazaru a nech se svézt,pořádně se rozmysli..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 9. září 2008 Sdílet Odesláno 9. září 2008 Když 406, tak raději 1.9 TD. Není to žádnej divoch, ale dá se s ní krásně jezdit. Je na ni mnohem více ND a lepší čerpadlo zde bylo diskutováno. 306 Break 1.9D bude slabější, 51 kW nemůže stačit na 1200 kg těžký auto... Pokud ale jsi kliďas a nejseš žádnej závodník, je to spolehlivý a výborný motor. Horší je okamžitý zátah a předjíždění... Kolilkrát to ale při klidnější normální jízdě při dodržování pravidel potřebuješ...? Ono ani těch 66 kW pro TD nebo HDI není žádná sláva. Mě to ale nevadí, neboť jsem silniční kliďas a jsem většinou předjížděn. Ocením raději spolehlivost a spotřebu proti okamžitému výkonu. Počítej u 306 s menším prostorem v kabině proti 406. A to jak délkově, tak šířkově. Je to auto zhruba o 1/2 třídy níže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. září 2008 Sdílet Odesláno 9. září 2008 309 1,4 = 55kW/900kg. 306 break 1,9D = 51kW/1200kg. Z toho je asi jasné, jak to pojede. V praxi se s tím dieselem jezdí velmi příjemně díky průběhu kroutícího momentu (ne velikosti, ale průběhu!), ale na předjíždění to samozřejmě zatraceně poznáš, že je to slabší motor v těžším autě. Je to o preferencích, já s 1,9D nemám problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wesox Odesláno 9. září 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2008 chlapi díky moc, asi si zajedu do toho autobazaru to vyzkoušet,ale jak to tu čtu tak by mi ta 1.9d stačila,jezdim tak nějak normálně a asi dám přednost tý spolehlivosti, nevim kolik vydrží ty turba a potom je to asi pálka na opravu a jestliže to \" oddie \" stačí , tak mě určitě taky, mějte se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.