Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.9 TD nebo 2.1 TD


wesox

Recommended Posts

Ahoj chlapi, poraďte mi.Chci si koupit 406 ku v naftě, ale nevím jakej by byl lepší motor, jestli 1.9 TD nebo 2.1 TD, jde mi spíš o spolehlivost, mam nabídku 2.1 TD , ale má natočeno 280000 km. tak nevím jestli to není moc, kolik třeba ty motory vydrží,nebudou problémy s turbem? nebo čerpadlem? díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty 2,1 jsou super,až na to čerpadlo.....,je tam Lucas a ještě toho šťourá elektronika.pokud jezdí-paráda,ale jak se posere-servis,bebo díly se špatně shání a je hodně drahý......

1,9 td jsou nezmary,starších motorů i čerpade je dost.....samozřejmě dobrý motor dobře zaplatíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík za názory, asi má každej motor v něčem přednost...., ještě jsem přemýšlel o 306 kombi s 1.9d, ale asi by tam chybělo to turbo, ale to neumím posoudit, motory prý vydrží hodně, ale asi to bude slabší na jízdu,i když nejsem žádnej závodník, teď mam P309 1.4 a nerad bych , aby ta 1.9d jela líp, nemáte s tim někdo zkušenost, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obyč 1,9 d je fakt dost líná.....,s TD se už dá slušně jezdit-ten motor je fakt o mooc jiný a i s 1,9 td budeš mít pocit,že jede podstatně lépe než tvá 1,4-i když kdyby došlo na rozjed na čas bude to asi stejné....

když nevíš co si máš koupit,zajdi to prvního většího bazaru a nech se svézt,pořádně se rozmysli.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když 406, tak raději 1.9 TD. Není to žádnej divoch, ale dá se s ní krásně jezdit. Je na ni mnohem více ND a lepší čerpadlo zde bylo diskutováno.

306 Break 1.9D bude slabější, 51 kW nemůže stačit na 1200 kg těžký auto... Pokud ale jsi kliďas a nejseš žádnej závodník, je to spolehlivý a výborný motor. Horší je okamžitý zátah a předjíždění... Kolilkrát to ale při klidnější normální jízdě při dodržování pravidel potřebuješ...? Ono ani těch 66 kW pro TD nebo HDI není žádná sláva. Mě to ale nevadí, neboť jsem silniční kliďas a jsem většinou předjížděn. Ocením raději spolehlivost a spotřebu proti okamžitému výkonu.

Počítej u 306 s menším prostorem v kabině proti 406. A to jak délkově, tak šířkově. Je to auto zhruba o 1/2 třídy níže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

309 1,4 = 55kW/900kg. 306 break 1,9D = 51kW/1200kg. Z toho je asi jasné, jak to pojede. V praxi se s tím dieselem jezdí velmi příjemně díky průběhu kroutícího momentu (ne velikosti, ale průběhu!), ale na předjíždění to samozřejmě zatraceně poznáš, že je to slabší motor v těžším autě. Je to o preferencích, já s 1,9D nemám problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi díky moc, asi si zajedu do toho autobazaru to vyzkoušet,ale jak to tu čtu tak by mi ta 1.9d stačila,jezdim tak nějak normálně a asi dám přednost tý spolehlivosti, nevim kolik vydrží ty turba a potom je to asi pálka na opravu a jestliže to \" oddie \" stačí , tak mě určitě taky, mějte se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...