Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Prohlídka v Peugeotu


brevla

Recommended Posts

Tak jsem byl na prohlídce se svým pažoutkem a zjistily mi, že mám špatné brzdové kotouče a brzdové destičky, pravou manžetu na předním kole a lehce opotřebované tyčky řízení. Přitom mi řekly že mě to bude stát tak cca 13 000,-.

Nevíte o někom levnějším.

A jak jste dopadly vy - pochlubte se taky.:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem tam byl - vytlučené tlumiče (na LP prej i únik) - to vím už rok a řešit to budu až bude cash na Koni, dále pak únik oleje gufera ze strany převodovky (na to se také můžu vys... - spíš to jen prolíná než teče - možná někdy se spojkou). Jinak autíčko OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co s tím mám vím sám i bez prohlídky.Smyslem těchto akcí je to aby nás vystrašili jak to máme hrozný a pokud možno to tam hned nechali a oni měli kšeft:mad:Jsou samozřejmě vyjímky nerad bych se někoho dotknul(Rebiku)kde to je jinak a jde fakt o prohlídku ale já mám jinou zkušenost bohužel.Hodně záleží kam se na tu prohlídku jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, každej na tom není tak, že \"sám ví, co s tím má\". Já nemám garáž ani možnost hodit to na rampu, takže než bych se pod tím válel, to kilo jim nechám a třeba mě k té prohlídce i pustí :-). Nepochybuju o tom, že si někde navymýšlí závady, aby si vydělali, ale to už je druhá věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si nemyslím že by si moc vymýšleli(bohužel:()se staršíma kárama jsou vždycky problémy jde o to že někdy je to ještě ucházející ale není to jako na novím au?áku a hlavně ve značkových servisech rádi mění díly za noví.Příklad:před 2.roky na prohlídce:pane máte tlumiče po smrti je to na zabití s tím jezdit jak na to přišli nevím na té tlumičové stolici nebo jak se to jmenuje to neměli,olej z nich neteče,gumy nejsou doskákaný a v zatáčkách to sedí celkem slušně spíš že je to auto starý a tlumiče určitě taky(sakra to jsem se nechal unést:P)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže to je podstata prohlídky, my jsme motivováni zjistit opravdu závady (ne jako mechanik v Peugeotu, kterému plat nezvednou), ale zase to musíme umět vysvětlit i laikovim - princip fungování dílu, třeba ho i po demontáži předvést, jak nechodí atd. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří ti věří natolik, že je to vůbec nezajímá (často s tím autem vydělávají) a ti odkývnou cokoliv preventivně, výměnou za klid na duši.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem jiri.wolf

Hmmm. Tak to je fakt divné. U nás v servisu je vždycky první věc, že rádio vypnou.

hele ja nevim jak vy ostatni ale me vubec nikdo nesvezl a ani me nedovolili se na to auticko podivat v dilne na zvedaku...vzali si klicky a pry at prijdu za hodku a pul...cekal jsem ze mi k tomu aspon nekdo neco rekne, resp. ukaze pripadne zavady ale asi jsem byl naivni...pak borec napsal ze prosakuje olej a dekujeme nashledanou, jo vlastne mi jeste nabidli hezky poklice za 1000!!!(???) jednu, to jsem sel fakt do kolen, pry jsou ale z hliniku:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, když ona takhe akce je jen pro auta s rokem výroby 1995 a mladší... A moje 306-ka je narozená 1993 a 205-ka dokonce 1986... ACCESS FORBIDDEN FOR POOR GARFIELD. Takže tu první jsem dal prohlídnout u Vašendy, když tam byla kvůli jakémusi konektoru, prohlídka za symbolických 0,- Kč a závada/nezávada jediná - řemen k posilovači by chtěl nový. To? vše. Žádné doprošování u pánů ředitelů vesmíru v autorizovaném servisu, žádné měnění funkčních dílů, a i těch blbejch 99,- jsem ušetřil :cool: Myslím, že Vašendu mi pánbu nadělil jako kompenzaci za ty roky, kdy jsem dělal jak vola, tak dojnou krávu různým pánům z autorizovaných servisů (Ford, Škoda, Peugeot)!

[Editován dne 27/3/04 Garfield]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mám taky za sebou. Výsledek bych označil za odpovídající ceně. Při příjmu mě vyzpovídali ze všech možných osobních detailů vč. délky přirození a aspoň řekli na rovinu, že všechny údaje posílají Peugeotu ČR. Při prohlídce našli jednu nesvítící žárovku, počínající korozi jednoho dílu výfuku (neobtěžovali se s detaily), prosakující gufera v převodovce (měnil jsem je před čtvrt rokem a z auta nic neteče) a \"závadu na spojce\" - po chvilce zjiš?ování jsem se dozvěděl, že se technikovi nezdálo, že spojka zabírá moc nízko. Prohlídka trvala něco přes půl hodiny a nedozvěděl jsem se ani slovo o čepech, stabilizátorech atd., a to ani po zkušební jízdě (tak 500m, ale silnice nic moc, takže muselo být znát, že podvozek zimu nerozchodil :-(). Dostal jsem šekovou knížku s jakýmisi bonusy a na památku mi v autě nechali zasviněný igelit. Jak jsem si myslel, že si navymýšlí spostu závad, tak to teď spíš vypadá, že se s tím moc nepárali.

BTW: jejich odhad ceny za výměnu spojky: min. 10k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem na prohlídce loni,letos už mě nikdo nedonutí.Do servisu jsme jeli dvěma P406,zajímavé je že výsledný tiskopis(z PC)byl u obou úplně stejný, např.stav brzdových destiček 30% ale po ujetí 250km po této prohlídce totálně sjeté.Při dotazu proč je v tiskopisu 30% odpověděl technik že je na zadní destičky špatně vidět a tak to mechanik zřejmě odhadl.Ale co bych chtěl za 99kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...