Harry Odesláno 7. září 2002 Sdílet Odesláno 7. září 2002 Kluci mám nějaký problém na 405 1.9Sri 90Kw tuším,že je to J2 motor.Po jízdě z dovolené jsem zjistil,že něco nepravidelně ale za to divně rachotí u motoru v levé části u rozv. řemene.Jakoby bylo nějaké ložisko v prdeli,protože to chvíli dělá chvíli né a má to takový "utahaný bzučivý" zvuk jakoby se to zadíralo.co by to mohlo být?Vodní pumpa?či nějaká kladka? kolik tak může stát oprava?Nebo co mám zkusit abych zjistil příčinu.A ještě mám jednu chybičku,někdy se mi nevypne automatický sytič či co to je a auto i po desítkách Km furt jede z vyššíma otáčkama...které čidlo je v pr***?Nebo jak to lehce či levně odstranit? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. září 2002 Sdílet Odesláno 7. září 2002 tak s tim pisklavym zvukem: Muze to byt napinak rozv. remenu nebo treba lozisko alternatoru. To zjistis jenom uchem nebo kdyz to trochu rozkuchas PS: ten napinak stoji od 800 do 1900 - zalezi na vyrobci a typu napinaku (na motorech XU byly 2 typy napinaku) Jinak s tim altikem nevim kolik to kostuje (pokud to vubec jde vymenit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Odesláno 8. září 2002 Sdílet Odesláno 8. září 2002 Generálka altíku(výměna ložisek,diod a tak dále)mě u soukromnika(šikovného)stála 1500kc. Taky to začínalo pozvolna nepravidelným rachotem a na dovče 200km od baráku zachrachtalo naposled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 8. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2002 no a tou vodní pumpou?Doufám,že to nemůže být něco i něco horšího.No měli by mi to snad tento týden rozdělat a snad zjistí co to je.Jinak díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. září 2002 Sdílet Odesláno 9. září 2002 Jestli je to altík, poznáš jednoduše, stačí z něj sundat řemen, aby se netočil. Spíš to ale bude některá z kladek. Jak je starej rozvoďák? Já bych asi nechal vyměnit oboje, pokud si to auto chceš nechat nějak déle (obě kladky a rozvoďák) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 9. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2002 rozvoďák dle předchozího majitele tak cca 50 tisíc.Na kolik to příjdou všechny ty kladky+ ten rozvoďák?nepotřebuji to na Kč :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. září 2002 Sdílet Odesláno 9. září 2002 Jo, a altík mám kdyžtak doma, kdyby snad někdo potřeboval... Je z 205/309D, cena 1.000,-, pro členy Peugeot-clubu sleva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. září 2002 Sdílet Odesláno 9. září 2002 Jéje. Tak zhruba, co pamatuju: napínací kladka 950,-, vodicí 850,-, řemen 600,-, nebo tak nějak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 9. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2002 Jo tak to není tak strašné.Snad to nebude i ten altík nebo vodní pumpa...to pak můžu pomalu vyměnit celý motor :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. září 2002 Sdílet Odesláno 9. září 2002 Ty ceny, co jsem psal, byly myslím po slevě, tak 15%. Já to nekupuju, vždycky jen někomu řeknu, kdo jede pro díly. Ani nevím, odkud to je, asi z DND (www.dnd.cz). Jináč nějakou kačku si taky řekne mechanik, co to bude měnit, ono to chvilku trvá. Není to sice nic moc složitého, ale je tam dost málo místa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.