Šíza Odesláno 14. srpen 2008 Sdílet Odesláno 14. srpen 2008 Zdravím všechny. Mám P406 2,1 TD rok 1996 a začala mi svítit kontrolka autodiagnostiky motoru a zaroveň začal problém s vypnutím motoru. Pokud chci vypnout motor - otočím klíčem, ale motor chce pořád běžet dál :-( Neví někdo, kde by mohl být problém ??? Myslíte, že můžu jezdit, než bude čas na servis ??? Díky všem za rady !!!! [upravil dne 14/8/08 Pe.Tr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. srpen 2008 Sdílet Odesláno 14. srpen 2008 Původně zaslal: Šíza Zdravím všechny. Mám P406 2,1 TD rok 1996 a začala mi svítit kontrolka autodiagnostiky motoru a zaroveň začal problém s vypnutím motoru. Pokud chci vypnout motor - otočím klíčem, ale motor chce pořád běžet dál :-( Neví někdo, kde by mohl být problém ??? Myslíte, že můžu jezdit, než bude čas na servis ??? Díky všem za rady !!!! je čas na servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 14. srpen 2008 Sdílet Odesláno 14. srpen 2008 Asi bude v háji elmg. ventil, který uzavírá v čerpadle přísun paliva - každopádně se servisem bych v momentě, kdy by mi svítila kontrolka diagnostiky, já osobně neváhal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haness Odesláno 14. srpen 2008 Sdílet Odesláno 14. srpen 2008 Měl jsem podobný problém,akorát mě nesvítila kontrolka autodiagnostiky.Problém byl v zapalovači cigaret,auto jem chcípal vypnutím světel:o.Startoval jsem tak,že jsem zapl světla a otočil kliček jak při klasickém staru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 14. srpen 2008 Sdílet Odesláno 14. srpen 2008 Pokud to jde, zkusit vyndat ten ventil a zkusit jestli funguje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šíza Odesláno 15. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2008 Pánové díky moc, asi dneska zajedu do servisu a potom dám vědět, jak jsem dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 15. srpen 2008 Sdílet Odesláno 15. srpen 2008 Ahoj. Máš stejný motor jako já, a jestli máš čerpadlo LUCAS tak se podívej sem: Už mám koupenou tu sadu (pístek, těsnění), ted jen čekam až bude chvili čas, abych to vyměnil. Dle meho nazoru, na diagnostiku nemusíš, vše se dočteš v přízpěvku. Diagnostika se rožne, protože řídící jednotka zjistí, že motor nevypl v nějakém čase kdy má. Ja už s timto jezdím 14 dni a vubec ničemu to nevadí, krom toho že mi motor vypne 3 sekundy po otočení klíčkem. Pokud máš dotazy tak pisni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 16. srpen 2008 Sdílet Odesláno 16. srpen 2008 jj přesně tak jak píše gen.Migen problém bude nějaký solenoid.... , ještě že už takový problém nemám..... ten jeho příspěvěk doporučuji,jsou tam fotky jak na to !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šíza Odesláno 25. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2008 Tak jsem to konečně opravil. Díky radám, které jsem od vás získal to byla práce na hodinku. Celá oprava vyšla na 395,- bez DPH a v servisu po mě chtěli 5000,- Takže je super, že jsem DÍKY VÁM dopadl takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 26. srpen 2008 Sdílet Odesláno 26. srpen 2008 A jaká závada to nakonec byla? STOP ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.