lacoman Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 Chlapci tu je troška reality http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=665 na tomto grafe je skutočný výkon toho motora!!! Ešte chcem dodať, že mám osobné skúsenosti s výmenou sania, zvodov, decat, chiptuning....... a výsledok NIČ!!!!! dalo to 3 kone, oplatí sa to? Tieto informácie potvrdil aj SK konštruktér K1 Attacku, ktorý sa zaoberá aj závodnými úpravami motorov, ktorý z tej 1,6 16V dostal 210 koní, ale nepoužil takmer žiadnu z uvedených úprav. Pre citelné zvýšenie výkonu je treba programovateľná RJ, ostré vačky najmenej 280 a vyžšie, úpravy hlavy, výmena sériových pružín ventilov, a mnoho ďalšieho. Ja odporúčam zabudnúť na chiptuning sériového motora alebo výmena sania a zvodov. Mne osobne zvody Raceland pridali 1HP a ubralo to 8 Nm čo bolo dosť blbé. Práve po týchto skúsenostiach som začal hľadať niečo také, čo mám teraz a ani ma nenapadne chipovať to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 Původně zaslal: lacoman Chlapci tu je troška reality http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=665 na tomto grafe je skutočný výkon toho motora!!! Ešte chcem dodať, že mám osobné skúsenosti s výmenou sania, zvodov, decat, chiptuning....... a výsledok NIČ!!!!! dalo to 3 kone, oplatí sa to? Tieto informácie potvrdil aj SK konštruktér K1 Attacku, ktorý sa zaoberá aj závodnými úpravami motorov, ktorý z tej 1,6 16V dostal 210 koní, ale nepoužil takmer žiadnu z uvedených úprav. Pre citelné zvýšenie výkonu je treba programovateľná RJ, ostré vačky najmenej 280 a vyžšie, úpravy hlavy, výmena sériových pružín ventilov, a mnoho ďalšieho. Ja odporúčam zabudnúť na chiptuning sériového motora alebo výmena sania a zvodov. Mne osobne zvody Raceland pridali 1HP a ubralo to 8 Nm čo bolo dosť blbé. Práve po týchto skúsenostiach som začal hľadať niečo také, čo mám teraz a ani ma nenapadne chipovať to. nooo, tak tu mame konecne niekoho kto ma osobne skusenosti:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lentilka Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 no kámoš má brzdu ve škole tak jsem zvědav, v září mi přijde výfuk a sání tak si tam zajedu... pro rýpaly: nepočítám že mi sání přidá nějaké koně ani že to udělá střed. trubka + koncovka, ale min. majitel uváděl 130hp:D:bacha tak by mě to strašně zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 Jsou tam celkem dost výkyvy mezi jednotlivými-stejnými motory u různých aut (ŠkodaxSeat 110kw, 307-05x307-01) Zajímavý, že starší motor v 307 je na tom o dost líp. Podle jednoho motoru na brzdě mě to teda do reality moc nevrátilo. Každopádně díky za dobrý stránky. Doufám, že můj motor je v lepší kondici a aspoň se těm papírovým hodnotám přibližuje. I když subjektivně jsem spokojen, takže mi je to vlastně jedno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 Tu stránku sem strešně dlouho hledal, díky. Proto já pořád opakuju - výkon psanej v papírech je teorie vypočítaná výrobcem. Není to hodnota toho auta posazenýho na silnici. Jak pak může někdo tvrdit, že svoje 110kW HDi nechal čipnout na 140, když to auto nikdy ani těch 110 nemělo. Já chci brzdy, jinak těmu mýtusům neuvěřím. A hrozně se mě líbí různí potulní \"tuneři\", kteří si za 5 tisíc koupili notebook, za pár tisíc káble, na netu sehnal ecu mapy a teď tím oblbuje lidi a navíc to dělá na nevhodných místech a bez dokladu, většinou bez živnosti atd. (takto to znám, nemyšleno na nikoho konkrétně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Automobilky oblbujou. Ale když budou mít všechny motory o cca 8-12% menší výkon, pak srovnání napříč bude opět odpovídat realitě Mě je v podstatě jedno, jaký mám výkon, hlavně když auto pěkně šlape a táhne. Hodnoty výrobců mi slouží jen jako srovnání. I kdž to taky k ničemu asi moc není... PS: Ráno mi přibyl další zářez. Jedna nadržená Octávka obdivovala mojí vzdalující se zadní siluetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacoman Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Lentilka : sorry, že som ťa sklamal, ale tých 20koní je nereálnych čo ti povedali! Ešte bonbónik 99,99% bŕzd je na SK a CZ nastavených tak, ako si majitel praje! Je to overená informácia! Takže tie výsledky sú všelijaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lentilka Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Původně zaslal: lacoman Lentilka : sorry, že som ťa sklamal, ale tých 20koní je nereálnych čo ti povedali! Ešte bonbónik 99,99% bŕzd je na SK a CZ nastavených tak, ako si majitel praje! Je to overená informácia! Takže tie výsledky sú všelijaké. no tebe taky sklamu:D kdyby to mělo těch 130hp tak minulý majitel přidal 12 koní jestli dobře počítám, ale maturitu ještě nemám tak se možná pletu:myslim a s těma brzdama jsem to moc nepobral... to jako přijedu na brzdu a řeknu jim že výkon by měl být 250hp a oni to nastaví tak že když tam mám 220 tak na papíře mi vyjede 250 jo:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Původně zaslal: Fusion Tu stránku sem strešně dlouho hledal, díky. Proto já pořád opakuju - výkon psanej v papírech je teorie vypočítaná výrobcem. Není to hodnota toho auta posazenýho na silnici. Jak pak může někdo tvrdit, že svoje 110kW HDi nechal čipnout na 140, když to auto nikdy ani těch 110 nemělo. Já chci brzdy, jinak těmu mýtusům neuvěřím. A hrozně se mě líbí různí potulní \"tuneři\", kteří si za 5 tisíc koupili notebook, za pár tisíc káble, na netu sehnal ecu mapy a teď tím oblbuje lidi a navíc to dělá na nevhodných místech a bez dokladu, většinou bez živnosti atd. (takto to znám, nemyšleno na nikoho konkrétně). mám v TP psáno 77kw/205Nm, byl jsem na brzdě, skutečnost 82kw/209Nm, na dotaz jak je to možné mi bylo řečeno že si motor jaksi sednul a že je to naprosto normální stav. brzda Fiat Dojáček Praha. po chipu provedená brzda tamtéž 99kw,254Nm. protokoly mám, někde na půdě. a včil mudruj PS: mýtům nikoli mýtusům chudák AKA [upravil dne 21/8/08 minimaxa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Ještě jsem měření na brzdě neviděl, ale podle obrázku na těch stránkách se měří výkon na kola. Jsou tedy nějaké standardy na odpor, který má ten motor překonat? Dá se s ním hýbat? Chápu to dobře, že kdyby to šlo, tak když snížím ten odpor, přidám vlastně výkon motoru? Nebo plácám nesmysly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 kdepak ta mašiny si sama spočítá odpor pohonné jednotky a pak ti vyplivne dva výkony jeden na motoru a druhej na kolech kterej je menší díky ztrátám v pohonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Původně zaslal: Capy kdepak ta mašiny si sama spočítá odpor pohonné jednotky a pak ti vyplivne dva výkony jeden na motoru a druhej na kolech kterej je menší díky ztrátám v pohonu. Ok, tak budu vycházet z toho, že ta mašina je zkalibrovaná podle nějaké normy a všechny měří stejně Ještě jsi mě ale přived na myšlenku.. Na těch stránkách, pokud jsem to správně našel a rozumim, se měří na kolech. Nebo? Jakej výkon automobilky prezentují? Když to nemají dáno, tak asi na motoru - lepší marketing. To by mohl být důvod toho rozdílu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacoman Odesláno 21. srpen 2008 Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 Ako vysvetlíte, rovnaký údaj rotujúcej hmoty pri meraných autách, bolo to konkrétne v BA boli sme tam s kamošom a mal úplne iné auto ako ja. Ďalšia vec je, že druhá brzda o 400m ďalej ukázala o 10% iné úadje ako tá predošlá. Konkrétne Oct RS mala v BA 192PS a vo Viedni 220PS v ten istý deň bez úprav! Tak preto tým brzdám neverím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grew Odesláno 25. říjen 2017 Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 Zkusim to tady trochu ozivit, jestli se za ty roky neco nezmenilo a rovnou konkretnim dotazem. V zadym pripade z 307 1.6 16v nechci delat raketu na okruhy, ale trochu vic dynamiky by neskodilo. Existuje naky opravdu realny zpusob, rekneme tak kolem 20 000Kc, jak zvednout vykon o cca 10-15kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 25. říjen 2017 Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 Sice to není odpověď, co chceš slyšet, ale prodat a koupit 307 2.0 16V. MilanF1 a Hafity ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grew Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 No, bohuzel, 1.6 uz mam, v krasnym stavu, za rozumny penize, s overenou historii. Rikam, nechci z toho delat zavodak, jenom by se tech par koniku (+kroutak)urcite siklo na lepsi predjizdeni, s nalozenym autem v kopci a pripadne trosku zablbnout na okresce. To se to opravdu za 10 let nepohnulo ani o kousek, abych tech, rekneme 10 kw dostal, kdyz dam lepsi svicky, vzduchovej filtr, svody a vejfuk a nakonec necham poladit sw? Ci pripadne naky jiny podobne jednoduchy upravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 pokial chces ladit ,kup si turbodizel alebo turbobenzin da sa aj tvoje poladit ale za uplne ine penaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 mno, myslím, že se za těch 10 let nezměnilo v tomto nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.