Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Jak zvýšit výkon u 307 1.6 16V???


Mirrae24

Recommended Posts

Chlapci tu je troška reality

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=665

na tomto grafe je skutočný výkon toho motora!!!

Ešte chcem dodať, že mám osobné skúsenosti s výmenou sania, zvodov, decat, chiptuning....... a výsledok NIČ!!!!! dalo to 3 kone, oplatí sa to? Tieto informácie potvrdil aj SK konštruktér K1 Attacku, ktorý sa zaoberá aj závodnými úpravami motorov, ktorý z tej 1,6 16V dostal 210 koní, ale nepoužil takmer žiadnu z uvedených úprav. Pre citelné zvýšenie výkonu je treba programovateľná RJ, ostré vačky najmenej 280 a vyžšie, úpravy hlavy, výmena sériových pružín ventilov, a mnoho ďalšieho.

Ja odporúčam zabudnúť na chiptuning sériového motora alebo výmena sania a zvodov. Mne osobne zvody Raceland pridali 1HP a ubralo to 8 Nm čo bolo dosť blbé.

Práve po týchto skúsenostiach som začal hľadať niečo také, čo mám teraz a ani ma nenapadne chipovať to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lacoman

Chlapci tu je troška reality

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=665

na tomto grafe je skutočný výkon toho motora!!!

Ešte chcem dodať, že mám osobné skúsenosti s výmenou sania, zvodov, decat, chiptuning....... a výsledok NIČ!!!!! dalo to 3 kone, oplatí sa to? Tieto informácie potvrdil aj SK konštruktér K1 Attacku, ktorý sa zaoberá aj závodnými úpravami motorov, ktorý z tej 1,6 16V dostal 210 koní, ale nepoužil takmer žiadnu z uvedených úprav. Pre citelné zvýšenie výkonu je treba programovateľná RJ, ostré vačky najmenej 280 a vyžšie, úpravy hlavy, výmena sériových pružín ventilov, a mnoho ďalšieho.

Ja odporúčam zabudnúť na chiptuning sériového motora alebo výmena sania a zvodov. Mne osobne zvody Raceland pridali 1HP a ubralo to 8 Nm čo bolo dosť blbé.

Práve po týchto skúsenostiach som začal hľadať niečo také, čo mám teraz a ani ma nenapadne chipovať to.

nooo, tak tu mame konecne niekoho kto ma osobne skusenosti:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kámoš má brzdu ve škole tak jsem zvědav, v září mi přijde výfuk a sání tak si tam zajedu... pro rýpaly: nepočítám že mi sání přidá nějaké koně ani že to udělá střed. trubka + koncovka, ale min. majitel uváděl 130hp:D:bacha tak by mě to strašně zajímalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou tam celkem dost výkyvy mezi jednotlivými-stejnými motory u různých aut (ŠkodaxSeat 110kw, 307-05x307-01) Zajímavý, že starší motor v 307 je na tom o dost líp. Podle jednoho motoru na brzdě mě to teda do reality moc nevrátilo. Každopádně díky za dobrý stránky. Doufám, že můj motor je v lepší kondici a aspoň se těm papírovým hodnotám přibližuje. I když subjektivně jsem spokojen, takže mi je to vlastně jedno :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu stránku sem strešně dlouho hledal, díky.

Proto já pořád opakuju - výkon psanej v papírech je teorie vypočítaná výrobcem. Není to hodnota toho auta posazenýho na silnici. Jak pak může někdo tvrdit, že svoje 110kW HDi nechal čipnout na 140, když to auto nikdy ani těch 110 nemělo. Já chci brzdy, jinak těmu mýtusům neuvěřím.

A hrozně se mě líbí různí potulní \"tuneři\", kteří si za 5 tisíc koupili notebook, za pár tisíc káble, na netu sehnal ecu mapy a teď tím oblbuje lidi a navíc to dělá na nevhodných místech a bez dokladu, většinou bez živnosti atd. (takto to znám, nemyšleno na nikoho konkrétně).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automobilky oblbujou. Ale když budou mít všechny motory o cca 8-12% menší výkon, pak srovnání napříč bude opět odpovídat realitě ;)

Mě je v podstatě jedno, jaký mám výkon, hlavně když auto pěkně šlape a táhne. Hodnoty výrobců mi slouží jen jako srovnání. I kdž to taky k ničemu asi moc není...

PS: Ráno mi přibyl další zářez. Jedna nadržená Octávka obdivovala mojí vzdalující se zadní siluetu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lacoman

Lentilka : sorry, že som ťa sklamal, ale tých 20koní je nereálnych čo ti povedali! Ešte bonbónik 99,99% bŕzd je na SK a CZ nastavených tak, ako si majitel praje! Je to overená informácia! Takže tie výsledky sú všelijaké. :(

no tebe taky sklamu:D kdyby to mělo těch 130hp tak minulý majitel přidal 12 koní jestli dobře počítám, ale maturitu ještě nemám tak se možná pletu:myslim

a s těma brzdama jsem to moc nepobral... to jako přijedu na brzdu a řeknu jim že výkon by měl být 250hp a oni to nastaví tak že když tam mám 220 tak na papíře mi vyjede 250 jo:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest minimaxa
Původně zaslal: Fusion

Tu stránku sem strešně dlouho hledal, díky.

Proto já pořád opakuju - výkon psanej v papírech je teorie vypočítaná výrobcem. Není to hodnota toho auta posazenýho na silnici. Jak pak může někdo tvrdit, že svoje 110kW HDi nechal čipnout na 140, když to auto nikdy ani těch 110 nemělo. Já chci brzdy, jinak těmu mýtusům neuvěřím.

A hrozně se mě líbí různí potulní \"tuneři\", kteří si za 5 tisíc koupili notebook, za pár tisíc káble, na netu sehnal ecu mapy a teď tím oblbuje lidi a navíc to dělá na nevhodných místech a bez dokladu, většinou bez živnosti atd. (takto to znám, nemyšleno na nikoho konkrétně).

mám v TP psáno 77kw/205Nm, byl jsem na brzdě, skutečnost 82kw/209Nm, na dotaz jak je to možné mi bylo řečeno že si motor jaksi sednul a že je to naprosto normální stav. brzda Fiat Dojáček Praha. po chipu provedená brzda tamtéž 99kw,254Nm. protokoly mám, někde na půdě. a včil mudruj :myslim:roker:aut

PS: mýtům :D nikoli mýtusům :D chudák AKA :D

[upravil dne 21/8/08 minimaxa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem měření na brzdě neviděl, ale podle obrázku na těch stránkách se měří výkon na kola. Jsou tedy nějaké standardy na odpor, který má ten motor překonat? Dá se s ním hýbat? Chápu to dobře, že kdyby to šlo, tak když snížím ten odpor, přidám vlastně výkon motoru?

Nebo plácám nesmysly? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Capy

kdepak ta mašiny si sama spočítá odpor pohonné jednotky a pak ti vyplivne dva výkony jeden na motoru a druhej na kolech kterej je menší díky ztrátám v pohonu.

Ok, tak budu vycházet z toho, že ta mašina je zkalibrovaná podle nějaké normy a všechny měří stejně :D

Ještě jsi mě ale přived na myšlenku.. Na těch stránkách, pokud jsem to správně našel a rozumim, se měří na kolech. Nebo? Jakej výkon automobilky prezentují? Když to nemají dáno, tak asi na motoru - lepší marketing. To by mohl být důvod toho rozdílu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako vysvetlíte, rovnaký údaj rotujúcej hmoty pri meraných autách, bolo to konkrétne v BA boli sme tam s kamošom a mal úplne iné auto ako ja. Ďalšia vec je, že druhá brzda o 400m ďalej ukázala o 10% iné úadje ako tá predošlá. Konkrétne Oct RS mala v BA 192PS a vo Viedni 220PS v ten istý deň bez úprav!

Tak preto tým brzdám neverím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 let později...

Zkusim to tady trochu ozivit, jestli se za ty roky neco nezmenilo a rovnou konkretnim dotazem.  V zadym pripade z 307 1.6 16v nechci delat raketu na okruhy, ale trochu vic dynamiky by neskodilo. Existuje naky opravdu realny zpusob, rekneme tak kolem 20 000Kc, jak zvednout vykon o cca 10-15kw?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, bohuzel, 1.6 uz mam,  v krasnym stavu, za rozumny penize, s overenou historii. Rikam, nechci z toho delat zavodak, jenom by se tech par koniku (+kroutak)urcite siklo na lepsi predjizdeni, s nalozenym  autem v kopci a pripadne trosku zablbnout na okresce. To se  to opravdu za 10 let nepohnulo ani o kousek, abych tech, rekneme 10 kw dostal, kdyz  dam lepsi svicky, vzduchovej filtr, svody a vejfuk a nakonec necham poladit sw? Ci pripadne naky jiny podobne jednoduchy upravy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...