Jaroslav Musil 0 Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Auto hlásilo občas chybu ABS-ASR a ESP u 407. Zavezl jsem vůz do Auto Wozar v Lednici, aby to opravili. Jejich diagnóza byla: vyčištění konektoru na levém zadním kole. Problém zmizel na 150km a při pak se začal objevovat, když jsem jel na dovolenou do Švýcarska. Po asi 1000km se kontrolka rozsvítila trvale. Začal se objevovat divný plechový zvuk od zadního kolela. Sundal jsem kolo a levé zadní kolo už nemělo skoro žádnou destičku. Opět v daném autorizovaném servise přišli s inteligentním vysvětlením, že se to zadrhlo a že oni testují brzdy na STK válci a že to bylo v pořádku. Čili, nikdo z nich nezkontroloval brzdy opicky. Práce na 10 min při jejich výbavě. Banda vesnických hlupáků... Senzor je nyní odvařen. Hlásí zkrat podle diagnostiky. Nejspíš se vysokou teplotou zaseklé brzky roztavila izolace na drátech a došlo ke zkratu. Ale sensor mi nikdo z nich nezaplatatí. Diagnostika je dobrá, jen když technik nemyslí technicky, tak to k ničemu nepomůže. A majetel se vymlouvá, že on nic, že to mechanici. A navíc prý technickým věcem ani nerozumí. Další příhoda byla, když testovali tempomat a testovali, jestli spojka neprokluzuje. Výsledkem bylo projetých 8L nafty a ještě mi volal známý, že se prý proháním autem v místě opravy silnice, kde je 30km/h rychlostí více než 120km/h. Hold já byl tou dobou na Floridě a maximálně jsem se mohl prohánět v půjčeném Chrysleru. Quote Link to post Share on other sites
Jaroslav Musil 0 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Potom, co mi vyměnili zadní destičky v Auto Wozar, se vyskytl další problém, když jsem málem srazil ženu na přechodě pro nedostatek brzdné síly. Také jsem potřeboval sehnat sensor otáček pro ABS. Obvolal jsem asi 6 autorizovaných servisů, ale žádný z nich jej neměl a tvrdili, že je to \"červeně\" v nějakém objednávacím systém, tj. nebylo možno říct, jestli to v dohledné době bude. Po zkušenostech s Auto Wozar jsem raději dal vůz do neautorizovaného servisu, aby se mi mrkli na auto a byl jsem překvapen, že neautorizovaný servis jej měl na skladě a dokonce neměli žádný problém objednat i další originální sensory. Do dvou hodin od předání vozu servisu mi volali, že přední kotouče jsou na odpis (drasticky sjeté) a destičky také potřebují vyměnit. Krom toho odešlo i jedno ložisko. Zajímavé, v květnu Auto Wozar dělali periodickou prohlídku A ( kde se mají kontrolovat kotouče i destičky) a neupozornili na končící kotouče a destičky. V srpnu po ujetí asi 5000km byly kotouče i destičky na odpis. Buď nekvalita ze strany materiálu Peugeot nebo někdo u Auto Wozar asi něco zanedbal. K čemu potom taková periodická prohlídka je? Jen, aby si servis přividělal? To si tu prohlídku můžu udělat sám a budu mít jistotu, v jakém stavu to je. Co mi vrátili auto z toho neautorizovaného servisu, tak auto funguje spolehlivě, poprvé od května měsíc bez nutnosti navštívit servis. Také mi řekli v danén neautorizovaném servisu, že si požádali o autorizaci. Avšak ji nedostali, protože mají nízké stropy a malou příjímací kancelář. Možná, že by mohli ještě přidat květinovou výzdobu a nástěnku... Asi kvalita práce a jednání se zákazníkem se neposuzuje. Quote Link to post Share on other sites
bara 3 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 To je naprosto zbytečné se tady vykecávat jak na tom jsou servisy v ČR.Je to to samý jako celá naše republika - odrbej koho můžeš.To si nějaký český šmejd a zloděj co ojel lidi buď v ,,letadle,,(pyramida) nebo nějaké jiné křivárně postaví ,,značkový servis,, a začne nosit saka na míru a tvářit se jak je světovej.Pak mu otrne a zapomene na zdroj peněz a začne mu jich být líto.A tak začne ojebávat perzonál co tam u něj dělá (to ovládá dokonale).Tímto krokem mu zdrhnou schopní a zůstanou lempli co nic neumí,ale ti si musejí na sebe umět taky vydělat a je to zase v prdeli,čili chudák zákazník jako vždy a všude a pořád.Nedej bože,že by šéf a (ještě horší zaměstnanec) měl mladou a náročnou milenku (běžná česká kombinace) to se pak odrbávání a oblbování násobí 2x. Čili ponaučení: čechu neujdeš tomu kdyby ses pos....můžeš skřípat zubama jak chceš:D:D Quote Link to post Share on other sites
llug 28 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Zdarec zajímalo by mě kam jezdíš ted ???????? do kterého servisu porad. Quote Link to post Share on other sites
Péťa 11,367 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Pochybuji, že odpoví, když Jarda Musil byl naposledy aktivní 20.4.2009 v 13:57. Quote Link to post Share on other sites
llug 28 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 jo už sem taky zaregistroval . jen tak se potuluju po foru a vidim krajana z jihu tak sem se chtěl dozvědět o dobrem servisu tady dole. až sem to odeslal tak sem viděl podrobnosti:mad: Quote Link to post Share on other sites
Honza7 25 Posted April 7 Share Posted April 7 Zdravím zdejší osazenstvo. Měl bych dotaz ohledně servisu Auto Wozar Lednice. Koupil jsem 208ku 1.2 60kw r.v.2016 s nájezdem 55000km.Servisovanou v autorizáku Jonal. Mám k autu veškerou dokumentaci. Vše co se kdy na voze dělalo. Poslední dva záznamy jsou právě ze servisu Wozar. První záznam je výměna žárovky potkavacího světla a výměna osvětlení SPZ. Druhý záznam je o 15 dní později a tam se prováděla kontrola tlaku oleje, demontáž a montáž olejové vany+kontrola sacího koše. Výměna oleje+filtr. (údajně v rámci prevence servisního intervalu) Na obou příjmovych dokladech z prvního i druhého servisu je napsáno DOPORUČENÍ K BUDOUCÍ ÚDRŽBĚ: Doporučená výměna sady rozvodů+vyčištění motoru!!! Doporučená výměna řemene příslušenství!!! Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo s tímhle servisem zkušenosti. Jestli to mám brát vážně, nebo to píše servis Wozar na každý příjmový doklad. Předem děkuji za každou radu. H. Quote Link to post Share on other sites
radim.1008 5,897 Posted April 7 Share Posted April 7 Já mám od nich taky auto a to 5008, dovoz z Belgie s placeným Optiway servisem. Myslím, že to tam psali z důvodu známých problémů s rozvodovým řemenem, který se drolil a možná ještě i drolí do oleje. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 7,049 Posted April 7 Share Posted April 7 ahoj, najdi si tady v modelech 2008 co se psalo o rozvodovém řemenu, který trpí na destrukci kvůli olejovým parám, ve kterých pracuje, hrozí pak zanášení koše olejového čerpadla, tím pádem je nízký tlak motorového oleje atd., asi proto ti doporučují ty rozvody vyměnit, taky se tím kryjí pro budoucnost..., od nějakého roku (snad 2018) je řemen inovovaný, takže to nehrozí, konzultuj to s autorizákem, budou vědět asi více Honza7 1 Quote Link to post Share on other sites
Honza7 25 Posted April 7 Share Posted April 7 (edited) Díky za rady, o těch rozvodech už jsem tu něco četl.Prý se třepí se a ucpávají kanálky. Asi to fakt píšou, preventivně, když to napsali při servise, kde se měnili jen žárovky. Ještě mě zarazilo, že při pravidelných prohlídkách dávali olej 5w40 a u Wozara 0w30. Volal jsem tady na Ostravsku dva autorizáky. Kalkulace cca 15-20 000.Na otázku jestli to mám brát urgentně vážně, mi bylo řečeno ať kouknu přes nalívací otvor oleje. Řemen tam jde vidět a vypadá v pořádku. Žádné opotřebení vidět nejde. Edited April 7 by Honza7 Quote Link to post Share on other sites
radim.1008 5,897 Posted April 7 Share Posted April 7 Musí se změřit přípravkem. Pohledem nic nezjistíš. jestli je odrolený z vnitřní strany není vidět. Honza7 and Petr 3008 2 Quote Link to post Share on other sites
Honza7 25 Posted April 7 Share Posted April 7 To jsem si taky říkal, že z vnitřní strany prd uvidím. Koukal jsem, jestli se třeba nějak netřepí boky. Koukal jsem i na řemen příslušenství a tam jde vidět z vnitřní strany praskliny. Z vnější strany vypadá jako nový. Quote Link to post Share on other sites
Petr 3008 1,230 Posted April 8 Share Posted April 8 Určitě bude rozumné objednat se na servis, nechat to pořádně prohlédnout a řemen přeměřit. Za tu jistotu to stojí. radim.1008 1 Quote Link to post Share on other sites
Honza7 25 Posted April 8 Share Posted April 8 Po nasměrováním Ozzyho56 na 2008ky to určitě bez povšimnutí nenechám. Díky kluci. Petr 3008, Péťa, radim.1008 and 1 other 4 Quote Link to post Share on other sites
Hafity 2,282 Posted April 8 Share Posted April 8 Pokud nepanuje jistota, měla by nastoupit prevence.... brixtr and Honza7 2 Quote Link to post Share on other sites
ChouLu 1,615 Posted April 8 Share Posted April 8 Přeměření řemene nic neřeší... podívej se na něj pořádně a pokud na vrchu uvidíš že není leskly, tak už část řemene plave v oleji nebo je pravděpodobněji v sacím koši Popravdě máš zrovna nájezd, kterej odpovídá nejvyššímu množství aut a zároveň nejpravděpodobnější ročník, že to bude blbé Máš dvě možnosti.. buď budeš jezdit dokud se nerozsvítí mazání, v horším případě se uthají zuby z řemenu a potká se to a nebo to budeš zavčas řešit Hlavně si tam nenechávej dávat řemen a věci kolem z druhošky... je to ještě větší cesta do pekla, než origo řemen Oprava pokud se nebude nutně měnit podlaková pumpa a věci kolem je okolo 15 Péťa, Petr 3008, Honza7 and 2 others 5 Quote Link to post Share on other sites
Honza7 25 Posted April 9 Share Posted April 9 Udělali mi kalkulaci. Rozvody 12 500 Kč Vyčištění sacího koše a nějaký ten proplach motoru, nový olej atd. Dohromady cca 17 500Kč. Takže půjdu do toho. Myslím, že tu není na co čekat. Péťa, radim.1008, Petr 3008 and 2 others 5 Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 7,049 Posted April 9 Share Posted April 9 je dobré hned při rozvodech (při jedné robotě) vyměnit kladky a řemen příslušenství, aspoň ten řemen bych dal, když to má jen 55 tisíc najeto Quote Link to post Share on other sites
mirra 66 8 Posted April 9 Share Posted April 9 Zdravím ohledně servisu vozar jezdili jsme tam se sluzebnimi a velice špatná zkušenost klidně zaprou i nos mezi ocmi. Něco nám dodatečně montovali,v záruce to odešlo a oni tvrdili že nic takového nedělali naštěstí byly doklady a bylo toho víc.Se svým jezdím do jonalu a za osm let žádný problém. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.