Jump to content

Popis zkušenosti s Auto Wozar Peugeot v Lednici


Recommended Posts

Auto hlásilo občas chybu ABS-ASR a ESP u 407. Zavezl jsem vůz do Auto Wozar v Lednici, aby to opravili. Jejich diagnóza byla: vyčištění konektoru na levém zadním kole. Problém zmizel na 150km a při pak se začal objevovat, když jsem jel na dovolenou do Švýcarska. Po asi 1000km se kontrolka rozsvítila trvale. Začal se objevovat divný plechový zvuk od zadního kolela. Sundal jsem kolo a levé zadní kolo už nemělo skoro žádnou destičku.

Opět v daném autorizovaném servise přišli s inteligentním vysvětlením, že se to zadrhlo a že oni testují brzdy na STK válci a že to bylo v pořádku. Čili, nikdo z nich nezkontroloval brzdy opicky. Práce na 10 min při jejich výbavě. Banda vesnických hlupáků...

Senzor je nyní odvařen. Hlásí zkrat podle diagnostiky. Nejspíš se vysokou teplotou zaseklé brzky roztavila izolace na drátech a došlo ke zkratu. Ale sensor mi nikdo z nich nezaplatatí. Diagnostika je dobrá, jen když technik nemyslí technicky, tak to k ničemu nepomůže. A majetel se vymlouvá, že on nic, že to mechanici. A navíc prý technickým věcem ani nerozumí.

Další příhoda byla, když testovali tempomat a testovali, jestli spojka neprokluzuje. Výsledkem bylo projetých 8L nafty a ještě mi volal známý, že se prý proháním autem v místě opravy silnice, kde je 30km/h rychlostí více než 120km/h. Hold já byl tou dobou na Floridě a maximálně jsem se mohl prohánět v půjčeném Chrysleru.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Potom, co mi vyměnili zadní destičky v Auto Wozar, se vyskytl další problém, když jsem málem srazil ženu na přechodě pro nedostatek brzdné síly. Také jsem potřeboval sehnat sensor otáček pro ABS. Obvolal jsem asi 6 autorizovaných servisů, ale žádný z nich jej neměl a tvrdili, že je to \"červeně\" v nějakém objednávacím systém, tj. nebylo možno říct, jestli to v dohledné době bude.

Po zkušenostech s Auto Wozar jsem raději dal vůz do neautorizovaného servisu, aby se mi mrkli na auto a byl jsem překvapen, že neautorizovaný servis jej měl na skladě a dokonce neměli žádný problém objednat i další originální sensory.

Do dvou hodin od předání vozu servisu mi volali, že přední kotouče jsou na odpis (drasticky sjeté) a destičky také potřebují vyměnit. Krom toho odešlo i jedno ložisko. Zajímavé, v květnu Auto Wozar dělali periodickou prohlídku A ( kde se mají kontrolovat kotouče i destičky) a neupozornili na končící kotouče a destičky. V srpnu po ujetí asi 5000km byly kotouče i destičky na odpis. Buď nekvalita ze strany materiálu Peugeot nebo někdo u Auto Wozar asi něco zanedbal. K čemu potom taková periodická prohlídka je? Jen, aby si servis přividělal? To si tu prohlídku můžu udělat sám a budu mít jistotu, v jakém stavu to je.

Co mi vrátili auto z toho neautorizovaného servisu, tak auto funguje spolehlivě, poprvé od května měsíc bez nutnosti navštívit servis.

Také mi řekli v danén neautorizovaném servisu, že si požádali o autorizaci. Avšak ji nedostali, protože mají nízké stropy a malou příjímací kancelář. Možná, že by mohli ještě přidat květinovou výzdobu a nástěnku... Asi kvalita práce a jednání se zákazníkem se neposuzuje.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

To je naprosto zbytečné se tady vykecávat jak na tom jsou servisy v ČR.Je to to samý jako celá naše republika - odrbej koho můžeš.To si nějaký český šmejd a zloděj co ojel lidi buď v ,,letadle,,(pyramida) nebo nějaké jiné křivárně postaví ,,značkový servis,, a začne nosit saka na míru a tvářit se jak je světovej.Pak mu otrne a zapomene na zdroj peněz a začne mu jich být líto.A tak začne ojebávat perzonál co tam u něj dělá (to ovládá dokonale).Tímto krokem mu zdrhnou schopní a zůstanou lempli co nic neumí,ale ti si musejí na sebe umět taky vydělat a je to zase v prdeli,čili chudák zákazník jako vždy a všude a pořád.Nedej bože,že by šéf a (ještě horší zaměstnanec) měl mladou a náročnou milenku (běžná česká kombinace) to se pak odrbávání a oblbování násobí 2x.

Čili ponaučení: čechu neujdeš tomu kdyby ses pos....můžeš skřípat zubama jak chceš:D:D:D

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
  • 10 years later...

Zdravím zdejší osazenstvo. 

Měl bych dotaz ohledně servisu Auto Wozar Lednice. 

Koupil jsem 208ku 1.2 60kw r.v.2016 s nájezdem 55000km.Servisovanou v autorizáku Jonal. Mám k autu veškerou dokumentaci. Vše co se kdy na voze dělalo. Poslední dva záznamy jsou právě ze servisu Wozar.

První záznam je výměna žárovky potkavacího světla a výměna osvětlení SPZ. 

Druhý záznam je o 15 dní později a tam se prováděla kontrola tlaku oleje, demontáž a montáž olejové vany+kontrola sacího koše. Výměna oleje+filtr. (údajně v rámci prevence servisního intervalu) 

Na obou příjmovych dokladech z prvního  i druhého servisu je napsáno DOPORUČENÍ K BUDOUCÍ ÚDRŽBĚ:

Doporučená výměna sady rozvodů+vyčištění motoru!!! 

Doporučená výměna řemene příslušenství!!! 

Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo s tímhle servisem zkušenosti. Jestli to mám brát vážně, nebo to píše servis Wozar na každý příjmový doklad.  

Předem děkuji za každou radu. 

H. 

Link to post
Share on other sites

Já mám od nich taky auto a to 5008, dovoz z Belgie s placeným Optiway servisem.

Myslím, že to tam psali z důvodu známých problémů s rozvodovým řemenem, který se drolil a možná ještě i drolí do oleje. :myslim

Link to post
Share on other sites

ahoj, najdi si tady v modelech 2008 co se psalo o rozvodovém řemenu, který trpí na destrukci kvůli olejovým parám, ve kterých pracuje, hrozí pak zanášení koše olejového čerpadla, tím pádem je nízký tlak motorového oleje atd., asi proto ti doporučují ty rozvody vyměnit, taky se tím kryjí pro budoucnost..., od nějakého roku (snad 2018) je řemen inovovaný, takže to nehrozí, konzultuj to s autorizákem, budou vědět asi více :myslim

Link to post
Share on other sites

Díky za rady, 

o těch rozvodech už jsem tu něco četl.Prý se třepí se a ucpávají kanálky. Asi to fakt píšou, preventivně, když to napsali při servise, kde se měnili jen žárovky. Ještě mě zarazilo, že při pravidelných prohlídkách dávali olej 5w40 a u Wozara 0w30.

Volal jsem tady na Ostravsku dva autorizáky. Kalkulace cca 15-20 000.Na otázku jestli to mám brát urgentně vážně, mi bylo řečeno ať kouknu přes nalívací otvor oleje. 

Řemen tam jde vidět a vypadá v pořádku. Žádné opotřebení vidět nejde. 

 

Edited by Honza7
Link to post
Share on other sites

👍 To jsem si taky říkal, že z vnitřní strany prd uvidím. Koukal jsem, jestli se třeba nějak netřepí boky. 

Koukal jsem i na řemen příslušenství a tam jde vidět z vnitřní strany praskliny. Z vnější strany vypadá jako nový. 

Link to post
Share on other sites

Přeměření řemene nic neřeší... podívej se na něj pořádně a pokud na vrchu uvidíš že není leskly, tak už část řemene plave v oleji nebo je pravděpodobněji v sacím koši ;) 

Popravdě máš zrovna nájezd, kterej odpovídá nejvyššímu množství aut a zároveň nejpravděpodobnější ročník, že to bude blbé :(

Máš dvě možnosti.. buď budeš jezdit dokud se nerozsvítí mazání, v horším případě se uthají zuby z řemenu a potká se to a nebo to budeš zavčas řešit ;) Hlavně si tam nenechávej dávat řemen a věci kolem z druhošky... je to ještě větší cesta do pekla, než origo řemen :(

 

Oprava pokud se nebude nutně měnit podlaková pumpa a věci kolem je okolo 15 ;) 

 

Link to post
Share on other sites

Zdravím  ohledně  servisu  vozar jezdili  jsme  tam se sluzebnimi a velice špatná  zkušenost  klidně  zaprou  i nos mezi  ocmi. Něco  nám  dodatečně  montovali,v záruce  to odešlo  a oni tvrdili že  nic takového  nedělali naštěstí  byly doklady a bylo toho víc.Se svým  jezdím  do jonalu a za osm let  žádný  problém. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...