jackie Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 jaký je váš názor na chiptuning?chtěl bych si nechat nachipovat 1.6 a nevím jestli se to vyplatí nebo jaký to může mít vliv na motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 Řekl bych, že o chiptuningu tu byla napsána spousta textu, tak zkus vyhledávání. Neškodí taky uvést konkrétní motor, 1.6 je velmi široký pojem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 chces cipovat benzinovou 1.6 ve 406tce ? zapomen na to, je to nesmysl, mel sis koupit rovnou vykonnejsi auto, na 406 aspon 2.0 16V, nebo lepe 2.2, nemusel bys nic resit. Na benzinovy atmosfericky motor se cip nevyplati, neprida v podstate nic BTW a ne aby te napadlo, ze by se k tomu motoru dalo pridat turbo, to je jeste vetsi hovadina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 23. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 dobrá děkuji za radu,už o tom přestávám uvažovat a turbo mě snad ani nenapadlo už jenom kvůli tý práci.ted už nepůjdu ani do chipu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 Původně zaslal: Ferry Na benzinovy atmosfericky motor se cip nevyplati, neprida v podstate nic Jenom na doplnění, přemapování ECU u benzínové atmosféry pomůže, ale pokud je motor po mechanické stránce v sériovém, nijak neupraveném stavu, tak zanedbatelně a za ty peníze se nevyplatí. Podstatně větší význam dostává po instalaci sportovního sání, laděných svodů, nebo změnách časování ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 23. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 to si raději pořídím jinčí auto s větším oběmem(např.2.0 turbo-406) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 Původně zaslal: jackie to si raději pořídím jinčí auto s větším oběmem(např.2.0 turbo-406) 2,0 turbo silou taky zrovna neoplyva, je to jen 8V, takze to ma asi jen 108kW, to ta benzinova 2,2 16V ma 116kW [upravil dne 23/7/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 23. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 ale s turbem se dá zase dělat víc věcí např.výměna za větší a výkon se zase zvedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 Původně zaslal: jackie ale s turbem se dá zase dělat víc věcí např.výměna za větší a výkon se zase zvedá s tim je taky dost prace + preprogramovani ECU pripadne vymena za programovatelnou (cca 20 tis.) + 20 tis. turbo + vetsi chladic a vstriky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 23. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 já ještě nevím co bude potom za auto,tedá spíše za model.možná že dojde i na 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunny Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 vyplati se benzinaka chipovat az tak od 200koni v zakladu vyse - prida ti to cca 10proc takze nakych 20koniku nicmene chipovat cokoliv benzinovyho co ma 130koni je k smichu za ty penize co to stoji, u naftaka to je neco jinyho hlavne u turba tam se udava az 30proc mam namereno ze na fabii 1.9TDI s 72kW jsem mel po chipu 93kW coz uz je celkem solidni narust, nicmene na Audi A8 z 240kW sem skoncil na 302kW coz uz je nehorazny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Tunny: a nebo se vplati to aspon poladit, pokud to mas starsi resetovat RJ, aby se zacala ucit od zacatku, dyz s tim po koupi jesdilo hovado nerpida to buhvi co, ale prestane to chlastat, a je to zivjejsi od zacatku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 taky uvazuji o chipu, protoze me John s Mi16 chiplou na 125 kW docela daval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bostich Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Jinak 2.0 hdi je na chipa jako stvořenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 24. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 tak ted nevim,asi nejdřív pořídím něco silnějšího a pak teprv začnu uvažovat o chipu nebo jestli se spokojím zatím jenom s 1.6 když jsem ji začal předělávat.ale každopádně to chipovaz dávat nebudu až možná časem něco silnějšího Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek81 Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: jackie to si raději pořídím jinčí auto s větším oběmem(např.2.0 turbo-406) 2,0 turbo silou taky zrovna neoplyva, je to jen 8V, takze to ma asi jen 108kW, to ta benzinova 2,2 16V ma 116kW [upravil dne 23/7/08 Ferry] No právě naopak, turbo bude mít vždycky víc síly než atmosféra ikdyž má menší výkon. Nenašel sem nikde hodnoty pro srovnání obou motorů ve 406ce ale myslím že 2.0 turbo bude rychlejší než 2.2 16v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bostich Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 jinak doporučuju http://www.e-chiptuning.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 24. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 nevím rozhodně když bych kupoval něco jnýho tak se budu rozhodovat mezi 2.0 turbo a 2.2 16v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 porid te si V6 a nemusite premyslet na p*covinama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackie Odesláno 24. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 V6 je už moc,stačí klasika ale pořádná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.