Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Proc mi sviti kontrolka, ktera nikdy nesvitila :(


voštík

Recommended Posts

Tak panove (a samozrejme damy) mam po re(de)konstrukci a hned se vyskytl jakysi rebus :(

Na palubovce mi sviti kontrolka s necim, co vypada jako skrtici klapka..... Nejspis to signalizuje nejakou zavadu na vstrikovaci jednotce, ale jakou???? Nevite nekdo co by to mohlo byt???

Motor XU5M3 (1,6i) monostrik......

Nemohlo by to byt treba tim, ze ridici jednotka byla vic jak pul roku bez napeti?

Sviti to i po nastartovani a behem jizdy taky :(

Poradte prosim.... :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P205XR: ja jsem si ce vyhodil kat, ale lambda tam porad je.....takze tim to neni.

Oddie: ja nevim jestli to jezdi normalne, protoze to tak rve, ze jsem to jeste nevitocil nad 3,500 ot. a ani stejne nemuzu moc řádit, protoze je to po prekrouzkovani a presalovani........

Volnobeh to drzi dobre - rekl bych kolem 850-900 ot. takze tak jak ma byt.... A dokonce ani nekolisa......

[Editováno 8/30/02 voštík]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm , pocitac tam je, ale......... kabliky na vstrikovaci jednotce jsme zkousel prostrikat konkorem, se vsema jsem pohybal a nic :((

Nejvic me zarazi, ze to nesvitilo ani kdyz byl jenom zapnutej klicek :(

:) doufam, ze ted porad nejezdim na automaticky sytic :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pockej dole? No tak to je jina, ty mas GTi palubku, tak to rekni hned, ne ;) Ne sorry, vzdyt jsem cumel na ty tvoje fotky. Jo a kdyz jsem si je tak prohlizel, tak jsem zjistil co poslouchas 8) . Nezajedes nekdy taky na nejakou akcicku - Ala CZECHTEK ?(Ostatnim se omlouvam, ze odbyham od tematu)

Makovice

Makovice

[Editováno 9/4/02 makovice]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kokam jak to tady resite. Makovice ma pravdu ale u placaty palubky. U GTi nevim jak to je ale kazdopadne jestli to nesviti pri zapnutym klicku a pri behu motoru jo tak je to naky divny. Spis tam bude nakej bordel v dratech a v kontaktech v palubce kdyz to pri jizde nedela zadny problemy. Tak cau.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voštíku, tohle hlásí jen při chybě na elektronice vstřikování. Teď Ti jede jednotka v nouzovim režimu a dává tam více paliva, jede to na sytič. Zkus restartovat jednotku, odpoj baterku, jako nastartuj, tim vymlatiš zbytkový proud z okruhu. Počkej 10 minut, pak to zapoj a nastartuj. Jestli to bude furt svítit tak zajeď do Peugeotu a napíchněte to na diagnostiku. Typnul bych si, že to bude špatná lambda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslis, ze jako odpijit baterii , potom pri te odpojene baterce otocit klickem jako bych stratoval a potom zase pripojit baterii a nemelo by to svitit?

Zkusim to, ale jsem skeptik - uvidime....

BW: kdyz je spatna lambda, tak sviti spis to ornazove "K", ne?

Me sviti kontrolka sytice... :(

A jeste jedna vec.... Muze to vsechno zpusobovat to, ze ta ECU byla vic jak pul roku bez napeti? Jako ze by se z te pameti nejak vymazal program.....????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...