Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rezervne koleso


siskin

Recommended Posts

Jak jako že tam nesedne? Rezerva musí sedět úplně stejně jako normální kolo.

Nasadíš na ten kousek čouhající \"trubky\" ta má průměr myslím 65mm. Díra v kole má 65,1. Takže je tam mezera 0,05mm po celém obvodu. Co se týče dosedací plochy (rovina kolmá k utahovacím šroubům) tak tam to nesedí v celé ploše. Jsou místa, která sedět mají a pak tam jsou velké prolisy, které se samozřejmě té plochy nedotýkají.

Ale tak jak to popisuješ, že ráf nedosedne úplně na náboj, tak to je špatně. Fotka by pomohla. Já ji sem mohu dát leda na podzim, až budu dávat zimáky. Teď tam jsou elektrony a ty samozřejmě musí sedět jak na díru, tak na plochu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no problem bude asi v tom rafiku. Raf sa mi neda nasunut na tu \"trubku\". Zrejme priemer otvoru na rafiku bude mensi ako je na naboji. Musim to odmerat ci je tam tych cca 65 mm .

Inak teraz tam mam tiez elektrony, ale chcel som vyskusat ci je rezerva OK. Keby sa nieco vyskytlo na ceste. A hups ona tam nepasuje.... :o

Skusim urobit aj foto, ale neviem ako sem pridavaju fotky :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fotky se přidávají tak, že místo do Rychlé odpovědi klikneš na tlačítko \"Post reply\" a dole je možnost přidat přílohu. Ovšem pokud se to neda nasunout na tu trubku, tak je to jasný. Může to být třeba jen bouchlý nebo orezlý. Ona stačí desetinka a už to tam jde leda kladivem. Každopádně jak jsem psal. Ráf by měl být o 0,1mm větší než ta trubka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak som sa dnes na to pozrel. Odmeral som naboj a tem mal priemer 76 mm. Ked som odberal rezervu tak ta mala 65 mm. Takze predchadzajuci majitel asi koli elektronom nejako upravoval naboj kolesa (medzi kus / su tam 17-ky - 205). Lebo ja si to inak neviem vysvetlit. Takze foto som ani nerobil ked som zistil tuto skutocnost.

Len teraz neviem ci zozeniem take plechace,... :myslim Budem potrebovat aj zimne pneu. :bojim

post-0-14109601483258_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, a jak to máš vepředu? Osobně se přikláním k myšlence ozzyho1956. Že by někdo měnil celé náboje jen kvůli díře v elektronu, to je šílenost. Nicméně, pokud budeš mít průměr 76 na všech nábojích a nebudou tam středící kroužky a neseženeš plecháč, tak si pořiď někde nějakej jetej elektron, kterej bude pasovat a učiň jej rezervním kolem. Ten současný s průměrem 65 je doopravdy k ničemu. Pokud bys na něm chtěl dojet třeba jen pár kilometrů, tak riskuješ (krom upadnutí kola) zničení celého náboje, závitů, prostě všeho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkat. Nemíchejte dvě věci. Jedno jsou podložky a druhé jsou středící kroužky.

Podložky mohou být jak přišroubované, tak jen nasazené. Středící kroužky jsou jen nasazené.

Pokud se mu nechce dolů, tak na to zkus trošičku poklepat. Třeba dřevěným špalíkem. Mohou tam být přituhlé. Jináč na náboji žádný závit není.

Dej sem fotku a dostaneš přesnou odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som sa na to pozrel. Vizera to tak, ze je tam nejaky vymedzovaci kus. Ale nechce ist dole. Najprv som skusal jemne s niecom drevenym a potom prisiel na rad aj skrutkovac s malym kladivkom. Zial ani tak sa mi to nepodatilo dat dole. Bude to tam asi paradne zapecene, alebo zeby to tam s niecim prilepili ?

Chvapi co stym ?:roll

post-0-14109601492844_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nie, teda aspon som tam ziadny srobik nevidel. Rozmyslal som nad WD40 alebo niecim podobnym. Keby tam trosku streknem, mozno by sa to rozlepilo . Co myslite ? :myslim

Nahrievat to ? Len co v pripade ked budem potrebovat vymenit rezervu niekde na ceste ? Tak to asi nahriat nebudem mat cim.

post-0-141096014968_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já jsem měl na mysli sundat a dát normální kola.

Takže řešení: jestli je na obvodu aspoň trochu škvíra, tak kup si stahovák (raději tříramenný), přibruš ramena aby chytly do té škvíry a voz sebou - v případě defektu použij stahovák.

Jiné řešení - v dílně sundat ty podložky a vyvrtat a vyřezat do nich závity (3 nebo 4 díry). V případě defektu do závitů našroubuješ šrouby (M8), rovnoměrně přitahuješ, šrouby se svým koncem opřou do původního kotouče a odtlačí podložky. Složité, ale to víš, pro krásu se musí trpět. (osobně nemám rád taková nestandardní řešení, je to jenom na zlobení).

[upravil dne 19.7.2008 P607Olda]

[upravil dne 19.7.2008 P607Olda]

Anebo si jako rezervu sežeň kolo s tak velkou dírou.

[upravil dne 19.7.2008 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WDčkem IMO nic nezkazíš. Jen je trochu mastné a asi zasviníš kotouč. Ale dá se očistit a navíc je to zadní, čili žádný velký zle.

A ještě mě napadá jeden způsob. Vyrobit si přípravek s dostatečnou pákou, který zapadne přesně do děr v podložce. Zatáhnout ruční brzdu, nasadit přípravek a zkusit tou podložkou na náboji pootočit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, tak ja skusim to WD. Dam pre istotu nejaku handru na kotuc - nech je zamasteny co najmenej + ho potom este odmastim.

Pani a neexistuje nieco co by som mohol dat medzi naboj a podlozku ? Nieco co by zabranilo takemuto zlepeniu ? Ci uz nejaka vazelina, tesnenie,.... hmm ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...