Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Engine anti-pollution system faulty


nanux

Recommended Posts

Původně zaslal: nanux

2 denoo: Nic, prostě jsem to nechal přes noc bejt a druhý den se mi již při nastartování nezobrazila :super

Ja som mal tiez problemy s FAP-kom. Takisto sa rozsvietila kontrolka motora a napisalo Depolution system faulty. Vykon bol rovnaky, na druhy den to zhaslo. Zacalo mi to robit prakticky ihned po kupe 2008 (r.v.2005), takmer kazdy mesiac. V servise mi povedali, ze zrejme bude treba vymenit FAP-ko alebo to robi zla nafta, kam som pravidelne chodil. Je to ista siet velkoobchodov s vlastnymi cerpacimi stanicami. Zmenil som znacku cerpacej stanice, (ta kde maju vernostny program na body;) ) a odvtedy to prestalo robit. Nerobilo to celu zimu (cca viac ako pol roka ziadna hlaska), resp. vsetky chladnejsie mesiace, vratane jesennych, preto este uvazujem, ze to moze suvisiet s teplotou, resp. s chladenim...

Ale zmena cerpacej stanice bolo a je momentalne pre mna to najlacnejsie riesenie... dufam ze Vam tato informacia pomoze :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute. Ja som mal problem s \"depolution system faulty\" ked som si to hasil po dialnici. Auto stratilo vykon (turbo islo do prdele), ale islo. Tak som palil do servisu v Polsku (lebo tam robim) atypci mi ihned poradili par veci. Prva bola zmena softwaru co aj pomohlo. Zmenili ho a smitec. To iste som sa docital aj na zahranicnych forach. Tam ale spekuluju od zmeny softwaru az po nekvalitne palivo. (nakolko typek pisal ze tankoval nejaky **** v hypermarkete a ked isiel natankovat kvalitne palivo tak mu napis depolution system faulty zhasol)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj,

mám podobné zkušenosti - tankování levnější naftou, objevila se chybová hláška, po ujetí v kuse cca 500 km a tankování u \"mušle\" to druhý den zmizelo.:roker

Měl jsem ujeto 123 t. km.

Teď jsem na 126 t. a mám dotaz zda je lepší čekat až se to \"samo ozve\" nebo výměnu FAP udělat podle servisboxu a nečekat až se závada projeví - myslím že to je asi právě v těch 120 t.

Moc děkuji za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Tak se řadím mezi další ŠŤASTLIVCE. Engine Anti-pollution system faulty.....

Auto jede bez problémů, tah má stále 100%, jel jsem na to 60km a kontrolka ani nezhasla...jsem tomu zkoušel dát knedlík, ale na dlouhou trasu, abych vyjel palivo...se bojím, ať neuvíznu na dálnici ještě.....raději s tím asi nejezdit a počkat na napíchnutí?

Je to 2005 rok 208tisic...podle diag. by mělo mit FAP ještě rezervu cca 42 tisic km? Souvisí to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je fakt, že mi změnu čerp. stanice taky někdo doporučoval .. změnil jsem a hláška se dlouho neukázala. Ale jestli to může být nekvalitní naftou? Nevím...

 

Já jsem dlouho bojoval s chcípáním motoru za jízdy a násl. touhle chybovou hláškou (většinou jen v létě při vyšších teplotách) - tankoval jsem Vervu od Benziny. Změnil jsem na Maxx motion OMV a od tý doby klid - i motor je o dost tišší a má hladší chod. Strávil jsem v servisech hodně hodin až mi v Peugeo poradili změnit čerp. stanici a evidentně to vše bylo jen kvůli špatný naftě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj,

přispěji taky svojí zkušeností s "oblíbenou" hláškou Anti-Pollution Faulty.

Letos se mi objevila na jaře cestou na Slovensko (cca 300 km). Tam jsem ji nechal smazat přes diagnostiku. Nicméně po cca 200 km na cestě zpět se objevila znovu.

Pak jsem ujel dalších asi 300 km a hláška zmizela, auto jezdilo normálně.

Ale potom znovu po cca 300 ujetých kilometrech se objevila znovu a po dalších cca 300 km zase zmizela.

Takhle se to opakovalo ještě dvakrát a teď se k tomu navíc přidalo, že při jízdě nad 120 km/h auto najednou sebou trhne, ztratí výkon, musím zastavit a vypnout motor. Na displeji se ale nic nezobrazuje.

Po nastartování se objeví hláška, auto ale jezdí normálně, problém se objeví až jak jsem psal, při překročení 110-120 km/h.  

Tankuji pouze u ověřených stanic, momentálně tam mám naftu od OMV.

Procházel jsem fórum ale nenašel jsem řešení. Nesetkal se prosím někdo s výše uvedeným problémem, případně co by za tím mohlo být?

Předem díky za pomoc/rady.

Peugeot 307 Break, 1,6 HDI 80 kW, r.v. 2008, VF33E9HZC85141626

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Pozdravujem vás a dám moje skúsenosti... Mam motor od peugotu 1,6D vo VOLVO s40 a v 207cc je to ten istý motor. Na volve boly menené v servise Volvo nejaká hadica a zhavice, ale po tom co mi povedali ze chyba je v tom že mám zlé čapy a tlmiče som volvo dal do neautorizovaneho servisu, tam mi menili nové egr čistenie DPF doliata mocovina nejaké snímače na tej klapke kde sa zbiehajú viaceré trúbky aj z egr tam ide hadica a stále auto chodilo občas v núdzovom režime.. Výmena váhy vzduchu originál za delphi a to úplne sekalo tak sa vrátila pôvodná... Už som to vzdal a kúpil som si kabriolet a debil s tým istým motorom takže tiež výmena egr pôvodne bolo zaslepene nová mocovina tu aj repas trisky a nejaký nový ventil na cerpadle a po nejakom mesiaci zasa nemá ťah a núdzový režim až zdochne... Jazdím na tom dosť veľa km po diaľnici cca 450 jedna cesta 900 hore dole minimálne 2X do týždňa chodím s tým do Nemecka, v nemeckú tankujem shell alebo omw a na SK ako kedy ale slovnaft pripadne čo po ceste je lacné... Už neviem čo v tých autách vymeniť. Rozmýšľam ze už iba landasonda ale u psa není iba ze nejaký teplotný snímač čo je v DPF alebo ešte snímač tlaku čo ide z DPF. Menil ho niekto? 

Za každú radu a vyriešenie budem rad 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popísal som co najviac problém ktorý je rovnaký u oboch áut z rovnakým motorom, v autorizovanom servise volvo sklamaný z prístupu a peugot mam ešte krátko ale diagnostika u mechanikov nič nehlási... Auto stratí výkon občas zastaví motor a napíše hlášku pulittion sistem fail 

Meneny egr mocovina je označená ako AMD je to lepkava hnusná tekutina v sáčku pri ľavom zadnom kolese... Menené rozvody filtre a olej, čistenie filtra prebehlo cez diagnostiku ale ze nebolo treba a jazdím SK/D cca 450 km po diaľnici 3000 otacok v kuse 

Nejaké nápady pripadne aká diagnostika to ukáže keď mechanik ma originál  psa diagnostiku?... 

Dnes som dosť o tom čítal a objednal som ventil na rampe comon raly ak to pomôže dám vedieť 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, takže necháme volvo volvem a budeme se věnovat podle VIN pežotu 207CC 1.6 HDi (nee 1.6D jak jsi psal ty) 80kw FAP...,   psal jsem nahoře, že močovinu to nemá, ani landasondu..., :bojimvypadá to, že někdo před tebou zlikvidoval FAP, nebo načipoval motor, prostě se pak hrabal neodborně v řídící jednotce a teď to dělá bordel...,takže doporučuju autor. servis Peugeot, nestuduj, co píšou na netu a neměň co tě napadne, nechej auto opravit v odborném servisu :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 8. 2019 at 17:48, ozzy56 napsal:

ahoj, takže necháme volvo volvem a budeme se věnovat podle VIN pežotu 207CC 1.6 HDi (nee 1.6D jak jsi psal ty) 80kw FAP...,   psal jsem nahoře, že močovinu to nemá, ani landasondu..., :bojimvypadá to, že někdo před tebou zlikvidoval FAP, nebo načipoval motor, prostě se pak hrabal neodborně v řídící jednotce a teď to dělá bordel...,takže doporučuju autor. servis Peugeot, nestuduj, co píšou na netu a neměň co tě napadne, nechej auto opravit v odborném servisu :myslim

Eolis  adidtivum sa to vola predchodca mocovina adblu 

Takže servis si môže vypitat aj novú riadiacu jednotku ak to nebudú profíci no neviem čo robiť ale asi zas autorizovaný.. Len keď ja sa bojím ze tam robia len taky aký robili a není sú to profíci a menia dieli kus za kusom a za nehorázne peniaze... Aspoň keby som mal odporúčanie kam do servisu 

V 9. 8. 2019 at 9:01, ozzy56 napsal:

dej VIN auta

VF3WB9HZC9E010109

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eolys a AdBlue jsou sice oboji aditiva - česky "přísady", ale každé na něco úplně jiné, takže ani jeden není předchůdcem toho druhého. AdBlue je za účelem eliminace NOx ale Eolys je tam pro FAP - tj. pro proces spalování sazí. Moderní motory si vezou obě dvě aditiva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...