Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak dopadne moje reklamace Acer-aktualizace k 15.7.2008


Pe.Tr

Jak dopadne moje reklamace Acer-aktualizace k 15.7.2008  

  1. 1. Jak dopadne moje reklamace Acer-aktualizace k 15.7.2008


  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Recommended Posts

Mám doma dva, pořizované vždy coby ty aktuálně nejlepší dostupné model z jejich nabídky.

První je TM 8006, ten byl ještě na celkově úrovni (až na tragický servis) - a to včetně velmi kvalitního (jas, kontrast) SXGA-displeje s rozůlišením 1400 x 1050 a s robustním hlinikovým víkem.

Druhý je TM8204, a to je docela hrůza - zejména co se idiotské konstrukce týče a ubohého SWXGA displeje, který má sice rozlišení 1680 x 1050, ale jas a kontrast je ubohost nad ubohost.

Když se mu pak na displeji objevily fleky, začal se přehřívat a ke všemu se mu ještě prošoupal čudlík trackpadu a ošoupaly plasty, vyměnili v servisu bez řečí displej (za jiný se stejně ubohým jasem a kontrastem), vymetli prach (technik, s nímž jsem mluvil telefonicky, naznačoval něco o konstrukční vadě), ale výměnu prošoupaných plastů mi (po pouhém půl roce provozu tohoto jejich tehdy stále ještě nejlepšího modelu!) nabídli pouze \"za peníze\", což jsem odmítl.

Po návratu ze servisu navíc v notebooku něco štěrkalo, načež na mě po pootevření šasi vypadl plechový díl o velikosti cca 4 x 6 cm (!!!).

Ale když jsem onen notebook po čase poslal do servisu znovu s tím, že se opět přehřívá a že má navíc v důsledku mnou zaviněného pádu ze stolu nakřápnutý roh plastového šasi, tak z něj nejen opět vymetli prach, ale k mému neutuchajícímu údivu také NAD RÁMEC ZÁRUKY zcela BEZPLATNĚ vyměnili nakřápnuté plastové díly, ale také prošoupané tlačítko trackpadu a ošoupané plastové šasi.

Takže teď je onen notebook opět \"jako nový\" a čeká, až jej přidělím jako pracovní nástroj nějakému dalšímu nešťastníkovi, neb kolegyně, co má výše zmiňovaný o ca dva roky starší TM8006, jej s hrůzou odmítla...

Co se servisu ntb Acer týče, asi tedy hodně záleží na tom, který technik to v Brně dostane na stůl a v jaké bude zrovna náladě...

Na základě výše zmiňovaných zkušeností jsem si tedy pro sebe naposledy pořídil Dell XPS1330 s displejem s LED-podsvícením (a pro jistotu též se 4letou zárukou a 3letým pojištěním proti náhodnému poškození), a zatím docela spokojenost (až na to rozlišení pouhých 1280 x 800, což jsem vyřešil koupí stolního S-PVA displeje Lenovo 220 s rozlišením UWXGA).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

tak jsem v šoku a v maximalnim očekavani co mi posilaji ale jsem nohama na zemi

Vázený zákazníku spolecnosti Acer,

Vase zarízení, servisní prípad ID , produkt - : TM2433LMI , bylo opraveno a bude Vám zasláno prostrednictvím prepravní spolecnosti PPL.

Ocekávejte prosím dorucení zásilky behem následujících 2 pracovních dnu.

Prubeh dorucení zásilky si muzete overit na www.ppl.cz pod císlem zásilky:

Poznámka: Vase císlo zásilky se objeví na webových stránkách PPL do 24 hodin.

Pro získání blizsích informací kontaktujte prosím nase zákaznické centrum na níze uvedených císlech.

CZ +420 531 027 777

S prátelským pozdravem

Servisní centrum Acer

CTPark Brno 1C

takže noťas mám doma , otevřu jej ale až zítra.

Jinak dle opravenky vyměněný jen ventilátor chlazení , takže at jdou do prdele a věřím že notas pujde zachvilku zpátky do Brna:grr:grr:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: RychJ-1

Čéče já mám Acer přes dva roky, jde denně minimálně 5,ale spíš tak 10 hodin a naprosti bez problémů...

:autAcer Aspire 3003WLMi...

hoj jak často ho přenášíš ? :P :P

Hmm to bude možná ono, vůboc totiž, leží tu jak mrtvola na stole...:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj holt plati stara znama poucka:\"Kdyz kupujete notebook, tak at znacka vyrobce nezacina na pismeno A\" :D

Kamos celkem zaskocil mistniho prodejce. Notebookum sice vubec nerozumi ale kdyz mu prodejce neco nabizel, tak se kamos zeptal na znacku a on ze je to Asus. Tak mu rekl ze to rozhodne ne, ze to zacina na A a to ze nechce. Nakonec skoncil u HP a je spokojen maximalne :)

Jinak v dnesni dobe jsou NB natolik vykone ze drivejsi vyhoda levnych znacek ve vetsim papirovem vykonu padla a osobne bych nekupoval nic jineho nez IBM/Lenovo HP nebo mozna jeste Dell

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: RychJ-1

Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: RychJ-1

Čéče já mám Acer přes dva roky, jde denně minimálně 5,ale spíš tak 10 hodin a naprosti bez problémů...

:autAcer Aspire 3003WLMi...

hoj jak často ho přenášíš ? :P :P

Hmm to bude možná ono, vůboc totiž, leží tu jak mrtvola na stole...:myslim

presne to je ono :) toto pouzivani je pro acer idealni, kamarad ma stejny ntb jako ja pred dvema roky koupil od aceru a doted je to lesteneka kera stoji na stole, ma vlastni mys a klavensici, muj dopad s rozlamanejma pantama, vyklikanym levim myšítkem touchpadu, všade ošoupaná barva, par ruznejch prasklinek plastů, přehřejvání, trošku prohnutý výko lcd a podobně.. mno prostě šroťák... ten samej model... 3023 WLMi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

- noťas mám z 99,99% doma, nikam s ním necestuji .

-noťas se vrátil z opravy kde najednou zjistily že je vadný HDD , ten vyměnily .

tak jsem ho zapnul , nechal nainstalovat klasiku , řikám si mrknu na net a už to nešlo , restart a počítač se znovu zasekává!!!

volám do Acer jestli si ze mně dělají srandu , a on v klidu at ho pošlu zpátky že tu z´ávadu odstraní , ja na to že to chci už půl roku!!! že chci odstoupit od smlouvy a on v klidu že zaruka skončila 15.6.2008 , říkám že reklamuju furt tu samou zavadu už pul roku ,kterou nejsou schopni odstranit a on ze dalsi opravu budou brat jen jako reklamaci na tu poslední. Doprdele kde to jsme?

Do toho tři dny zpátky reklamuju v KiKa dvě matrace které jsem koupil před třemi měsíci (pružinové jadro) že vylezly pera a konstrukce a neda se na tom ležet natož spát . a on mi vklidu řekne že co bych čekal od matrací za 1300,-!(pozn.byla akce z 2400,- na 1300,- ) mu říkam kdyby stala 300 tak snad dvaroky jsou dva roky a on že proč si kupuju dětské matrace co jsou do 75 kilo , sem ho malem vystřelil z bot , řikam že to byly matrace v oddělení ložnic a že prodejce věděl že jsou pro mne a pro manželku ,a on zas že si to mam vyřídit stím prodejcem. Mimochodem matrace je KO i ta manželčina ktera má 55kilo.takže budu čekat 30dní na vyjadřeni jestli mi to uznaj , nevim sicejak to bude jestli se knám někdo přijde vyspat či co ale nasranej sem tak že at přijde raději až ke konci té 30 denní doby.

A poslední bonbonek na konec byl dnes , předevčírem kupuju žárovky nějaky no name s modrym sklem že zkusím co umí (viz jiné vlákno) ,s tím že když to nebude ono že je mužu vratit ,samo že to nebylo ono tak tam dne s jdu a byl tam pan majitel a že mu o penize nejde a že problem je papirovani a cosi kde si , a že si mam vybrat jine zboži v teto ceně (885,-) .

To sem odbočil fest ale je mi líp ,

co mi poradíte ad ten noťas prosím, jen fakt rozumné věci , na kraviny ted fakt nejsem .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:xvul tak ted jsem dostal svuj ACER z reklamace a docela mě překvapily,já ho nechtíc polil vodou,naštestí ale zavřený a neteklo do repro a oni přestaly hrát,tak jsem to risknul na reklamaci a v poho,čekal jsem že to bude neoprávněná reklamace ale nic,opravili to a hotovo takže :super:super
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

- noťas mám z 99,99% doma, nikam s ním necestuji .

-noťas se vrátil z opravy kde najednou zjistily že je vadný HDD , ten vyměnily .

tak jsem ho zapnul , nechal nainstalovat klasiku , řikám si mrknu na net a už to nešlo , restart a počítač se znovu zasekává!!!

volám do Acer jestli si ze mně dělají srandu , a on v klidu at ho pošlu zpátky že tu z´ávadu odstraní , ja na to že to chci už půl roku!!! že chci odstoupit od smlouvy a on v klidu že zaruka skončila 15.6.2008 , říkám že reklamuju furt tu samou zavadu už pul roku ,kterou nejsou schopni odstranit a on ze dalsi opravu budou brat jen jako reklamaci na tu poslední. Doprdele kde to jsme?

Do toho tři dny zpátky reklamuju v KiKa dvě matrace které jsem koupil před třemi měsíci (pružinové jadro) že vylezly pera a konstrukce a neda se na tom ležet natož spát . a on mi vklidu řekne že co bych čekal od matrací za 1300,-!(pozn.byla akce z 2400,- na 1300,- ) mu říkam kdyby stala 300 tak snad dvaroky jsou dva roky a on že proč si kupuju dětské matrace co jsou do 75 kilo , sem ho malem vystřelil z bot , řikam že to byly matrace v oddělení ložnic a že prodejce věděl že jsou pro mne a pro manželku ,a on zas že si to mam vyřídit stím prodejcem. Mimochodem matrace je KO i ta manželčina ktera má 55kilo.takže budu čekat 30dní na vyjadřeni jestli mi to uznaj , nevim sicejak to bude jestli se knám někdo přijde vyspat či co ale nasranej sem tak že at přijde raději až ke konci té 30 denní doby.

A poslední bonbonek na konec byl dnes , předevčírem kupuju žárovky nějaky no name s modrym sklem že zkusím co umí (viz jiné vlákno) ,s tím že když to nebude ono že je mužu vratit ,samo že to nebylo ono tak tam dne s jdu a byl tam pan majitel a že mu o penize nejde a že problem je papirovani a cosi kde si , a že si mam vybrat jine zboži v teto ceně (885,-) .

To sem odbočil fest ale je mi líp ,

co mi poradíte ad ten noťas prosím, jen fakt rozumné věci , na kraviny ted fakt nejsem .

Když to tak čtu, Tobě by se určitě vyplatil DAS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Peta

Původně zaslal: Pe.Tr

- noťas mám z 99,99% doma, nikam s ním necestuji .

-noťas se vrátil z opravy kde najednou zjistily že je vadný HDD , ten vyměnily .

tak jsem ho zapnul , nechal nainstalovat klasiku , řikám si mrknu na net a už to nešlo , restart a počítač se znovu zasekává!!!

volám do Acer jestli si ze mně dělají srandu , a on v klidu at ho pošlu zpátky že tu z´ávadu odstraní , ja na to že to chci už půl roku!!! že chci odstoupit od smlouvy a on v klidu že zaruka skončila 15.6.2008 , říkám že reklamuju furt tu samou zavadu už pul roku ,kterou nejsou schopni odstranit a on ze dalsi opravu budou brat jen jako reklamaci na tu poslední. Doprdele kde to jsme?

Do toho tři dny zpátky reklamuju v KiKa dvě matrace které jsem koupil před třemi měsíci (pružinové jadro) že vylezly pera a konstrukce a neda se na tom ležet natož spát . a on mi vklidu řekne že co bych čekal od matrací za 1300,-!(pozn.byla akce z 2400,- na 1300,- ) mu říkam kdyby stala 300 tak snad dvaroky jsou dva roky a on že proč si kupuju dětské matrace co jsou do 75 kilo , sem ho malem vystřelil z bot , řikam že to byly matrace v oddělení ložnic a že prodejce věděl že jsou pro mne a pro manželku ,a on zas že si to mam vyřídit stím prodejcem. Mimochodem matrace je KO i ta manželčina ktera má 55kilo.takže budu čekat 30dní na vyjadřeni jestli mi to uznaj , nevim sicejak to bude jestli se knám někdo přijde vyspat či co ale nasranej sem tak že at přijde raději až ke konci té 30 denní doby.

A poslední bonbonek na konec byl dnes , předevčírem kupuju žárovky nějaky no name s modrym sklem že zkusím co umí (viz jiné vlákno) ,s tím že když to nebude ono že je mužu vratit ,samo že to nebylo ono tak tam dne s jdu a byl tam pan majitel a že mu o penize nejde a že problem je papirovani a cosi kde si , a že si mam vybrat jine zboži v teto ceně (885,-) .

To sem odbočil fest ale je mi líp ,

co mi poradíte ad ten noťas prosím, jen fakt rozumné věci , na kraviny ted fakt nejsem .

Když to tak čtu, Tobě by se určitě vyplatil DAS

už jsem otom přemýšlel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Peta

Když to tak čtu, Tobě by se určitě vyplatil DAS

už jsem otom přemýšlel

Mě docela pomohli s O2 - nechtěli uznat třetí stejnou reklamaci. Stačil jediný můj mail na DAS a už mi sami volali ze servisu :D Tím se mi DAS zaplatil na několik let dopředu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...