peco Odesláno 19. červen 2008 Sdílet Odesláno 19. červen 2008 Zdravim pani, kamos ma 206 2,0 HDI (vraj je to americky model). Otazka: Ma ten peugeot totzne napravy s europskymi? Teraz ten problem: Zadne koleso zacalo pri rychlostiach (cez 60-ku a stovku) strasne vybrovat, a byvalo to len ked bolo viac zatazene. Potom zacalo triast stale a do toho aj to, ze sa zacalo koleso zasekavat. Dnes som to bol kuknut a koleso neislo na heveri ani pohnut a k tomu zadna naprava mala vôlu v klbe, v ktorom sa spaja s kasnou... Takze podla mna to bude urcite lozisko+ to rameno nevyzera zdravo(co s tym???) diky za rady, popripade mi poradte ake loziska kupit, kolko to vyjde a hlavne co s tou napravou(ci by sa dala vymenit len jedna strana).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 19. červen 2008 Sdílet Odesláno 19. červen 2008 měl by mýt, nachystej si peníze na repas zadní nápravy už se to tu probíralo na 206 častej defekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 19. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2008 ok a robil si to niekto aj sam doma? spravim to? treba na to neake pripravky(stahovaky...)? aspon to lozisko by osm rad spravil doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. červen 2008 Sdílet Odesláno 19. červen 2008 Dá se udělat doma,ale néé v kuchyni V dílně,kde je k dispoz.autogen,svářečka -stačí trafo- (možná nebudeš vůbec potřebovat)--tak to uděláš. Taky musíš být trochu od fochu,nebo nejlepší je to někde vidět. Dá se vyměnit jen jedna strana,ale to jsem ještě neviděl. Ty náhr.díly koupíš po demontáži--podle toho co bude třeba. Opravit jednu stranu je jako dát jen jeden stěrač [upravil dne 19/6/08 ozzy1956] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 19. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2008 Ok chapem, cize celu napravu? ja som zvaracku mame... naco by bola??? no a to lozisko!cim stiahnut bubon?treba na to lozisko neake pripravky? je lepsie vymenit uz obidve? kolko Sk by to vyslo? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. červen 2008 Sdílet Odesláno 19. červen 2008 Jedině celou nápravu.Elektrodou navařuju kroužky ložisek,aby se stály v díře...(když nemám čím vytáhnout nebo vylisovat a autogen umí zázraky ) Nahoře píšeš o ložisku uložení ramene nápravy,teď o ložisku kola--buben ???--asi něpanimáju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 19. červen 2008 Sdílet Odesláno 19. červen 2008 Vzhledem k tomu, že ti není jasná konstrukce tý nápravy tak to nedělej, zas taková legrace to není, každý servis se do toho taky nežene, s bubnem to nemá vůbec nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 19. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2008 No jo, ono to je vsetko v prdeli... ozaj a jako to robia ostatni? neake nazory druhych... ako je to s tymi napravami, je to vsetko rovnake? alebo americke verzie to maju ine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 19. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2008 Původně zaslal: Rebik Vzhledem k tomu, že ti není jasná konstrukce tý nápravy tak to nedělej, zas taková legrace to není, každý servis se do toho taky nežene, s bubnem to nemá vůbec nic společného. ma, ved potrebujem vymenit lozisko kola... a tu napravu teda neviem.... nemalo by to byt take tazke, zase som neni neaky neznal! len to mozno neviem spravne opisat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. červen 2008 Sdílet Odesláno 19. červen 2008 To ložisko kola--povol středovou matku--myslím 30--32 klíč očko Gola plus metr trubky a stáhni i s bubnem,není tam náboj s lo- žiskem,náboj tvoří buben... [upravil dne 27/6/08 ozzy1956] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 22. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Původně zaslal: ozzy1956 To ložisko kola--povol středovou matku--myslím 30--32 klíč očko Gola plus metr trubky a stáhni i s bubnem,mys- lím,že budeš muset vymenit i buben--je to celek ložisko s bubnem. Jen ložisko se nemění. Pozeral som na nete no loziska su dostat zvlast a bubny zvlast. Nikde som nenasiel \"multipack\" bubon aj lozisko... Jako je to teda? Kto to prosim vas naozaj robil? Vymenim si aj sam to lozisko bez hocijakeho stahovaka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. červen 2008 Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Je vidět,že nejsi z oboru.Když je ložisko jištěno segrovkou--jde vyměnit!!! Když stáhneš buben,jak píšu nahoře,sundej segrovku a na lise vylisuj ložisko. Nové ložisko pomaž olejem a nalisuj do bubnu.Zajisti segrovkou. Prostě každá činnost chce svoje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 25. červen 2008 Sdílet Odesláno 25. červen 2008 Zdravím nápraváři,když už o tom tady tak debatujete,co to může být za závadu,když zadní kolo se točí z těžka,jak jsem to tak zkoumal,drhnou žřejmě pakny o buden,pač to jde cítit na ruční brzdě při zatažení(menší krok).Co stím?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. červen 2008 Sdílet Odesláno 26. červen 2008 Jestli drhnou pakny,musí být cítit a buben musí být horký.Pakny drží od sebe samostav,nebo se nevrací z důvodu vadného lanka ruč.brzdy.Zkus povolit ruč.brzdu,jinak buben dolů a zjistit závadu--nefunkční samostav,prasklá pružina atd. Postup dem.bubnu je nahoře,ruč.brzda-lanko musí být úplně povolené,samostav povolený přes otvor v disku,dej si HLEDANI,je to tam i s obrázky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuska Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Nechápem presne tvoju závadu.Vzadnom bubni je guličkové ložisko,ktoré keby bolo zlé koleso by malo volu a vydávalo by čudné zvuky.Ak máš volné celé rameno ,tak tam je ihličkové ložisko(navrhoval to asi nejaký primitívny francuzsky Ing) utesnene guferom.Tam sa dostane časom voda , náprava potom nemaže a je problém.Už som to doma opravoval(aj na 205-ke,ked som mal).Vsetko záleží v akom štadiu poskodenia to máš.V servise ti to zrepasujú tak za 12000sk-životnost 2-3 roky.Dá sa to ihličkové ložisko nahradit mosadzným puzdrom,ak si ho maš kde vyrobit,dat tam jednu maznicu natlacit to plné vazelíny a funguje to nadoživotie.Mam to odskúšané.Je to ale makačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 28. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2008 Původně zaslal: fuska Nechápem presne tvoju závadu.Vzadnom bubni je guličkové ložisko,ktoré keby bolo zlé koleso by malo volu a vydávalo by čudné zvuky.Ak máš volné celé rameno ,tak tam je ihličkové ložisko(navrhoval to asi nejaký primitívny francuzsky Ing) utesnene guferom.Tam sa dostane časom voda , náprava potom nemaže a je problém.Už som to doma opravoval(aj na 205-ke,ked som mal).Vsetko záleží v akom štadiu poskodenia to máš.V servise ti to zrepasujú tak za 12000sk-životnost 2-3 roky.Dá sa to ihličkové ložisko nahradit mosadzným puzdrom,ak si ho maš kde vyrobit,dat tam jednu maznicu natlacit to plné vazelíny a funguje to nadoživotie.Mam to odskúšané.Je to ale makačka. ahoj, no bude sa to riesit asi tym, ze sa vymeni cela naprava. Inak sa to neoplati a repasovat sa jedna strana neda. Lozisko, hmmm to bude asi ale neviem stopercentne, ale druhe koleso ide jak po masle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.