Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 2,0 HDI problem zadna naprava


peco

Recommended Posts

Zdravim pani, kamos ma 206 2,0 HDI (vraj je to americky model).

Otazka:

Ma ten peugeot totzne napravy s europskymi?

Teraz ten problem:

Zadne koleso zacalo pri rychlostiach (cez 60-ku a stovku) strasne vybrovat, a byvalo to len ked bolo viac zatazene. Potom zacalo triast stale a do toho aj to, ze sa zacalo koleso zasekavat.

Dnes som to bol kuknut a koleso neislo na heveri ani pohnut a k tomu zadna naprava mala vôlu v klbe, v ktorom sa spaja s kasnou...

Takze podla mna to bude urcite lozisko+ to rameno nevyzera zdravo(co s tym???)

diky za rady, popripade mi poradte ake loziska kupit, kolko to vyjde a hlavne co s tou napravou(ci by sa dala vymenit len jedna strana)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se udělat doma,ale néé v kuchyni :D

V dílně,kde je k dispoz.autogen,svářečka -stačí trafo- (možná nebudeš vůbec potřebovat)--tak to uděláš.

Taky musíš být trochu od fochu,nebo nejlepší je to někde vidět.

Dá se vyměnit jen jedna strana,ale to jsem ještě neviděl.

Ty náhr.díly koupíš po demontáži--podle toho co bude třeba.

Opravit jednu stranu je jako dát jen jeden stěrač:o

[upravil dne 19/6/08 ozzy1956]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině celou nápravu.Elektrodou navařuju kroužky ložisek,aby se stály v díře...(když nemám čím vytáhnout nebo

vylisovat a autogen umí zázraky :D )

Nahoře píšeš o ložisku uložení ramene nápravy,teď o ložisku kola--buben ???--asi něpanimáju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rebik

Vzhledem k tomu, že ti není jasná konstrukce tý nápravy tak to nedělej, zas taková legrace to není, každý servis se do toho taky nežene, s bubnem to nemá vůbec nic společného.

ma, ved potrebujem vymenit lozisko kola... a tu napravu teda neviem.... nemalo by to byt take tazke, zase som neni neaky neznal! len to mozno neviem spravne opisat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy1956

To ložisko kola--povol středovou matku--myslím 30--32 klíč očko Gola plus metr trubky a stáhni i s bubnem,mys-

lím,že budeš muset vymenit i buben--je to celek ložisko s bubnem. Jen ložisko se nemění.

Pozeral som na nete no loziska su dostat zvlast a bubny zvlast. Nikde som nenasiel \"multipack\" bubon aj lozisko...

Jako je to teda?

Kto to prosim vas naozaj robil? Vymenim si aj sam to lozisko bez hocijakeho stahovaka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět,že nejsi z oboru.Když je ložisko jištěno segrovkou--jde vyměnit!!!

Když stáhneš buben,jak píšu nahoře,sundej segrovku a na lise vylisuj ložisko.

Nové ložisko pomaž olejem a nalisuj do bubnu.Zajisti segrovkou.

Prostě každá činnost chce svoje....:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli drhnou pakny,musí být cítit a buben musí být horký.Pakny drží od sebe samostav,nebo se nevrací z důvodu

vadného lanka ruč.brzdy.Zkus povolit ruč.brzdu,jinak buben dolů a zjistit závadu--nefunkční samostav,prasklá

pružina atd.

Postup dem.bubnu je nahoře,ruč.brzda-lanko musí být úplně povolené,samostav povolený přes otvor v disku,dej si

HLEDANI,je to tam i s obrázky.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápem presne tvoju závadu.Vzadnom bubni je guličkové ložisko,ktoré keby bolo zlé koleso by malo volu a vydávalo by čudné zvuky.Ak máš volné celé rameno ,tak tam je ihličkové ložisko(navrhoval to asi nejaký primitívny francuzsky Ing) utesnene guferom.Tam sa dostane časom voda , náprava potom nemaže a je problém.Už som to doma opravoval(aj na 205-ke,ked som mal).Vsetko záleží v akom štadiu poskodenia to máš.V servise ti to zrepasujú tak za 12000sk-životnost 2-3 roky.Dá sa to ihličkové ložisko nahradit mosadzným puzdrom,ak si ho maš kde vyrobit,dat tam

jednu maznicu natlacit to plné vazelíny a funguje to nadoživotie.Mam to odskúšané.Je to ale makačka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: fuska

Nechápem presne tvoju závadu.Vzadnom bubni je guličkové ložisko,ktoré keby bolo zlé koleso by malo volu a vydávalo by čudné zvuky.Ak máš volné celé rameno ,tak tam je ihličkové ložisko(navrhoval to asi nejaký primitívny francuzsky Ing) utesnene guferom.Tam sa dostane časom voda , náprava potom nemaže a je problém.Už som to doma opravoval(aj na 205-ke,ked som mal).Vsetko záleží v akom štadiu poskodenia to máš.V servise ti to zrepasujú tak za 12000sk-životnost 2-3 roky.Dá sa to ihličkové ložisko nahradit mosadzným puzdrom,ak si ho maš kde vyrobit,dat tam

jednu maznicu natlacit to plné vazelíny a funguje to nadoživotie.Mam to odskúšané.Je to ale makačka.

ahoj, no bude sa to riesit asi tym, ze sa vymeni cela naprava. Inak sa to neoplati a repasovat sa jedna strana neda. Lozisko, hmmm to bude asi ale neviem stopercentne, ale druhe koleso ide jak po masle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...