Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo


denoo

Recommended Posts

  • O 1 rok později...

Takze pre vsetkych malovernych - neserte ma, vsetci mi este podakujete. Takkze podstata spociva v tom, ze inzinieri z PSA vyvinuli generator na penu. V lavotocivych zakrutach pri nizkych rychlostiach poklesne hladina hydr. oleja v serve pod privod nizkotlakoveho obvodu. V privode nizkotlakoveho obvodu je len 2.5 mm dierka a preto v zime, ked je olej hustejsi strieka do hladiny a zacne sa tvorit pena. Hadica mazlu konstrukciu, ma maly objem a pri max. zabere serva v lavotocivej zakrute vznika pena. Takze oprava: 1. Odpojit nizkotlakovy privod hydr. oleja do serva 2. odtiahnut 3 skrutky drziace servo 3. Odtiahnut 4 imbusy drziace plastovy rezervoar na hydr. olej. 4. Kupit asi 25 cm hadicky na prepad nafty - ma vonkajsi priemer asi 6.8mm, vnutorny asi 4mm. Ma taku latku na povrchu - tu dat prec. 5. 7mm vrtakom prevrtat a rozsirit vnutro privodu nizkotlakoveho obvodu. 6. Vsunut do neho hadicku 7. Na vonkajsi koniec hadicky som vlozil pero, to rozsirilo koniec hadicky, aby nazapadla dnu 8. Pikou na zelezo som odrezal koniec pera (zarovno hadicky) 9. Vrtakom 3.5 mm som drziac hadicku v ruke zvacsil vnutorny priemer plastu z pera. 10. Epoxidovym 2 - zložkovym lepidlom som zvacseny koniec hadicky nalepil v plaste privodu nizkotl. obvodu. 11. ak mi niekto napise, ako vlozim foto, tak vam dam aj foto. 12. Asi 4 dni trva dokonale odvzdusnenie, stale treba dolievat olej. 13. Uz ziadne bulblinky, privod hydr. oleja je na dno zasobnika oleja. 14. Na p. 508 je privod priamo zo spodu nadobky. Takze tolko k veci, cakam hromadne ospravedlenenie

    Předěláno dle této rady. Servo se nezavzdušňuje a řízení nedrnčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Ahoj, hledal jsem,ale nenašel. Vypozoroval někdo, o kolik se hladina v servu změní v závislosti na teplotě ? V mém případě venku +10°C tak cca 2,5cm nad max, dnes -4°C, kapalina tak 1 mm nad max. Přijde mi to nějak hodně. Když by byl ještě větší mráz,tak se to opět zavzdušní  :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

smysl má jen vyměnit komplet náplň :myslim takže potrubí rozpojit někde, kde je slušný přístup a točením z rejdu do rejdu (bez motoru!!) vytlačit starý olej ze systému ven, pak spojit a nalít nový olej po max. a už s pomocí motoru točit opakovaně opět z rejdu do rejdu (pomalu), nakonec znovu dolít po max. ;)

 

je dobré si trochu zvednout předek auta--točí se pak volantem lépe a je jednodušší se pod auto dostat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...

Zdravím mám problém ze servem u sveho peugeot 407 2.0 benzin ,servo zřejmě ve spoji plast. nadržka a servem teče ,servo zprvu nejdřiv pěnilo až vytekalo ven přes víčko, po doliti a odvzdušnění podle navodu na foru, už nepřeteka ale pořad pěni, vičko jsem očistil a nadoboku také ,po otáčení volantem několikrát do leva a doprava bylo vičko čisté(ve vnitř pěna) ale nadobka byla od oleje, da se koupit těsnění na tento spoj?Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Taky by se mi hodilo. Přestalo mi pomáhat i odvzdušnění :( Takže bych rád vyměnil za olej kterej tam má bejt + úpravu vratné hadice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám problém ze servem u sveho peugeot 407 2.0 benzin ,servo zřejmě ve spoji plast. nadržka a servem teče ,servo zprvu nejdřiv pěnilo až vytekalo ven přes víčko, po doliti a odvzdušnění podle navodu na foru, už nepřeteka ale pořad pěni, vičko jsem očistil a nadoboku také ,po otáčení volantem několikrát do leva a doprava bylo vičko čisté(ve vnitř pěna) ale nadobka byla od oleje, da se koupit těsnění na tento spoj?Diky za rady

oprava: uz jsem nasel netesnost tece ve spoji gumova hadice a nadrzka viz. obrazek cervena, ted se jedna o to zda nebudu muset koupit celou trubku ktera je pred chladicem(viz obrazek modra) protoze ta gumova hadice je do te trubky zalisovana

post-46127-0-78241100-1454680610_thumb.j

Upraveno uživatelem Bender2006
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud budeš kupovat v pežo, tak jen celou trubku i s hadicí, ale poptej se v okolí--existují firmy, které se zabývají výrobou tlakových hadic na zakázku...,jsou schopny zalisovat na původní trubku novou hadici atd. , vyrobit celé nové potrubí se závity (matkami) na koncích atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud budeš kupovat v pežo, tak jen celou trubku i s hadicí, ale poptej se v okolí--existují firmy, které se zabývají výrobou tlakových hadic na zakázku...,jsou schopny zalisovat na původní trubku novou hadici atd. , vyrobit celé nové potrubí se závity (matkami) na koncích atd.

bylo mi receno ze od znameho mechanika ze ta hadice bude sezrana od servo oleje proto to blbe tesni ale nejde mi do hlavy ze s tim mam problem jenom ja jsem prochazel fora a nic jsem nenasel ,skusim nejdrive tam dat novou svorku, popr.kousek zariznout, nejhorzsi je na tom ze ta hadice je akorat, je mi jasne ze v peugeotu za kus zelezne trubky a gumove hadice budou chtit nehorazne penize

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli ta délka vyjde, tak ji kousek zkrať jak píšeš a dej novou svorku, zkus si pomoci třeba tak, že tu trubku v ohybech zkrátíš, ten had na trubce funguje jako chladič oleje...,uvidíš co a jak :myslim , jinak v pežotu se nedoplatíš, proto píšu, že je lepší si nechat udělat hadici na zakázku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...