Milhaus65 Odesláno 3. srpen 2014 Sdílet Odesláno 3. srpen 2014 Kdo a jakou hadici měnil ? Máš na faktuře číslo ND ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Retrodiablo Odesláno 4. srpen 2014 Sdílet Odesláno 4. srpen 2014 nemam číslo, ale je to ta ohnutá nahoře hned vedle nádžky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raunych Odesláno 9. listopad 2015 Sdílet Odesláno 9. listopad 2015 Takze pre vsetkych malovernych - neserte ma, vsetci mi este podakujete. Takkze podstata spociva v tom, ze inzinieri z PSA vyvinuli generator na penu. V lavotocivych zakrutach pri nizkych rychlostiach poklesne hladina hydr. oleja v serve pod privod nizkotlakoveho obvodu. V privode nizkotlakoveho obvodu je len 2.5 mm dierka a preto v zime, ked je olej hustejsi strieka do hladiny a zacne sa tvorit pena. Hadica mazlu konstrukciu, ma maly objem a pri max. zabere serva v lavotocivej zakrute vznika pena. Takze oprava: 1. Odpojit nizkotlakovy privod hydr. oleja do serva 2. odtiahnut 3 skrutky drziace servo 3. Odtiahnut 4 imbusy drziace plastovy rezervoar na hydr. olej. 4. Kupit asi 25 cm hadicky na prepad nafty - ma vonkajsi priemer asi 6.8mm, vnutorny asi 4mm. Ma taku latku na povrchu - tu dat prec. 5. 7mm vrtakom prevrtat a rozsirit vnutro privodu nizkotlakoveho obvodu. 6. Vsunut do neho hadicku 7. Na vonkajsi koniec hadicky som vlozil pero, to rozsirilo koniec hadicky, aby nazapadla dnu 8. Pikou na zelezo som odrezal koniec pera (zarovno hadicky) 9. Vrtakom 3.5 mm som drziac hadicku v ruke zvacsil vnutorny priemer plastu z pera. 10. Epoxidovym 2 - zložkovym lepidlom som zvacseny koniec hadicky nalepil v plaste privodu nizkotl. obvodu. 11. ak mi niekto napise, ako vlozim foto, tak vam dam aj foto. 12. Asi 4 dni trva dokonale odvzdusnenie, stale treba dolievat olej. 13. Uz ziadne bulblinky, privod hydr. oleja je na dno zasobnika oleja. 14. Na p. 508 je privod priamo zo spodu nadobky. Takze tolko k veci, cakam hromadne ospravedlenenie Předěláno dle této rady. Servo se nezavzdušňuje a řízení nedrnčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan12345 Odesláno 25. listopad 2015 Sdílet Odesláno 25. listopad 2015 Zdravím i já jsem měl stejný problém s brněním, pomohlo mi opravdu dolít kapalini do serva,do půlky nádobkya a při zvýšených otáčkách točit volantem doleva a doprava.Zatím nebrní je to tak14 dnů,je to úplně jiné svezeníčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motli Odesláno 31. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2015 Ahoj, hledal jsem,ale nenašel. Vypozoroval někdo, o kolik se hladina v servu změní v závislosti na teplotě ? V mém případě venku +10°C tak cca 2,5cm nad max, dnes -4°C, kapalina tak 1 mm nad max. Přijde mi to nějak hodně. Když by byl ještě větší mráz,tak se to opět zavzdušní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2015 možná by bylo načase olej v servu vyměnit asi obsahuje moc vody... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motli Odesláno 1. leden 2016 Sdílet Odesláno 1. leden 2016 Mohlo by to způsobovat takové velké změny hladiny ? Bude stačit vycucnout nádržku a nalít nový, nebo lepší odpojit to někde na hřebenu řizení ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. leden 2016 Sdílet Odesláno 1. leden 2016 smysl má jen vyměnit komplet náplň takže potrubí rozpojit někde, kde je slušný přístup a točením z rejdu do rejdu (bez motoru!!) vytlačit starý olej ze systému ven, pak spojit a nalít nový olej po max. a už s pomocí motoru točit opakovaně opět z rejdu do rejdu (pomalu), nakonec znovu dolít po max. je dobré si trochu zvednout předek auta--točí se pak volantem lépe a je jednodušší se pod auto dostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP123456 Odesláno 16. leden 2016 Sdílet Odesláno 16. leden 2016 Jaký olej je potřeba do serva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 16. leden 2016 Sdílet Odesláno 16. leden 2016 Total Fluide DA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bender2006 Odesláno 27. leden 2016 Sdílet Odesláno 27. leden 2016 Zdravím mám problém ze servem u sveho peugeot 407 2.0 benzin ,servo zřejmě ve spoji plast. nadržka a servem teče ,servo zprvu nejdřiv pěnilo až vytekalo ven přes víčko, po doliti a odvzdušnění podle navodu na foru, už nepřeteka ale pořad pěni, vičko jsem očistil a nadoboku také ,po otáčení volantem několikrát do leva a doprava bylo vičko čisté(ve vnitř pěna) ale nadobka byla od oleje, da se koupit těsnění na tento spoj?Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 29. leden 2016 Sdílet Odesláno 29. leden 2016 (upraveno) Prosím, prosím, je tu 18 stránek textu a nemůžu to najít. Když chci vyměnit olej v servu, kudy se to vypouští ? Děkuji mnohokrát. Upraveno 29. leden 2016 uživatelem roura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 29. leden 2016 Sdílet Odesláno 29. leden 2016 Taky by se mi hodilo. Přestalo mi pomáhat i odvzdušnění Takže bych rád vyměnil za olej kterej tam má bejt + úpravu vratné hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 29. leden 2016 Sdílet Odesláno 29. leden 2016 Toto by vám něstačilo? http://www.peugeot-club.com/topic/76826-p407-jak-na-to-repase-elektro-hydraulickeho-posilovace-rizeni-p407/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. leden 2016 Sdílet Odesláno 29. leden 2016 (upraveno) http://www.peugeot-club.com/topic/56246-vymena-oleje-v-servu/?hl=%2Bv%C3%BDm%C4%9Bna+%2Boleje+%2Bservu tak pozdě Upraveno 29. leden 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 29. leden 2016 Sdílet Odesláno 29. leden 2016 Díky, to druhé jsem nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bender2006 Odesláno 5. únor 2016 Sdílet Odesláno 5. únor 2016 (upraveno) Zdravím mám problém ze servem u sveho peugeot 407 2.0 benzin ,servo zřejmě ve spoji plast. nadržka a servem teče ,servo zprvu nejdřiv pěnilo až vytekalo ven přes víčko, po doliti a odvzdušnění podle navodu na foru, už nepřeteka ale pořad pěni, vičko jsem očistil a nadoboku také ,po otáčení volantem několikrát do leva a doprava bylo vičko čisté(ve vnitř pěna) ale nadobka byla od oleje, da se koupit těsnění na tento spoj?Diky za rady oprava: uz jsem nasel netesnost tece ve spoji gumova hadice a nadrzka viz. obrazek cervena, ted se jedna o to zda nebudu muset koupit celou trubku ktera je pred chladicem(viz obrazek modra) protoze ta gumova hadice je do te trubky zalisovana Upraveno 5. únor 2016 uživatelem Bender2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. únor 2016 Sdílet Odesláno 5. únor 2016 pokud budeš kupovat v pežo, tak jen celou trubku i s hadicí, ale poptej se v okolí--existují firmy, které se zabývají výrobou tlakových hadic na zakázku...,jsou schopny zalisovat na původní trubku novou hadici atd. , vyrobit celé nové potrubí se závity (matkami) na koncích atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bender2006 Odesláno 5. únor 2016 Sdílet Odesláno 5. únor 2016 pokud budeš kupovat v pežo, tak jen celou trubku i s hadicí, ale poptej se v okolí--existují firmy, které se zabývají výrobou tlakových hadic na zakázku...,jsou schopny zalisovat na původní trubku novou hadici atd. , vyrobit celé nové potrubí se závity (matkami) na koncích atd. bylo mi receno ze od znameho mechanika ze ta hadice bude sezrana od servo oleje proto to blbe tesni ale nejde mi do hlavy ze s tim mam problem jenom ja jsem prochazel fora a nic jsem nenasel ,skusim nejdrive tam dat novou svorku, popr.kousek zariznout, nejhorzsi je na tom ze ta hadice je akorat, je mi jasne ze v peugeotu za kus zelezne trubky a gumove hadice budou chtit nehorazne penize Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. únor 2016 Sdílet Odesláno 5. únor 2016 jestli ta délka vyjde, tak ji kousek zkrať jak píšeš a dej novou svorku, zkus si pomoci třeba tak, že tu trubku v ohybech zkrátíš, ten had na trubce funguje jako chladič oleje...,uvidíš co a jak , jinak v pežotu se nedoplatíš, proto píšu, že je lepší si nechat udělat hadici na zakázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.