Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo


denoo

Recommended Posts

dano, ako som Ti včera odpisoval, tak tesne pred tým si dal príspevok, že Ti hydra nemizne a nepení, v tom prípade môže byť problém skutočne v čerpadle, riadení a možno aj v hadici, s týmto skúsenosť nemám, ja som len opisoval môj prípad a ako som ho riešil...a robí Ti to trasenie aj za jazdy?

robi to iba ked zatacam ostro do zakruty, ked je mierna zakruta tak nic, iba ked je ostra a viacej otacam volant, tak robi take brnenie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zjavne by sa tu mali odlišovať problém s tuhnutím volantu v ľavo-točivej zákrute a penenie a zavzdušnenie serva a trasenie (brnenie) volantu bez problému s hydraulikou

fifi mne riadenie netuhne, mne ide stale lahko, len pri ostrom zatacani je citit brnenie, zo zaciatku to nerobi vobec az ked sa auto troska nahereje tak potom zacne to brnenie prri ostrej zakrute, ale riadenie ide lahko netuhne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Pežo ti doporučili Castrol? To snad ne :myslim. Použil bych origo Total Fluide DA, vypustít to musíš odpojením hadice - např. na přírubě hřebene řízení. Já tam mám taky DEX III a jede to, ale doporučoval bych ten Total, podle mě má mírně jiné vlastnosti hlavně při větším zahřátí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Takze prajem dobry den. Nasiel som sposob ako opravit elektricke servo bey jeho vymeny alebo kupovania novej hadice. Nasiel som to na jednom anglicom fore a musim povedat, ze oprava je naozal jednoducha a mna stala 10.5 Eura. Z toho 10 eu stal hzdraulicky olej. Takze postup>

1. odpojit nizkotlakovy privod (hadicu do serva)

2.

Dopisem neskor, musim odist.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze prajem dobry den. Nasiel som sposob ako opravit elektricke servo bey jeho vymeny alebo kupovania novej hadice. Nasiel som to na jednom anglicom fore a musim povedat, ze oprava je naozal jednoducha a mna stala 10.5 Eura. Z toho 10 eu stal hzdraulicky olej. Takze postup>

1. odpojit nizkotlakovy privod (hadicu do serva)

2.

Dopisem neskor, musim odist.

Musím uznať ,toto je fakt moooc dobré, si zabil kámo:potlesk:potlesk:potlesk

[upravil dne 29/5/13 16:03 od baffy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze pre vsetkych malovernych - neserte ma, vsetci mi este podakujete.

Takkze podstata spociva v tom, ze inzinieri z PSA vyvinuli generator na penu. V lavotocivych zakrutach pri nizkych rychlostiach poklesne hladina hydr. oleja v serve pod privod nizkotlakoveho obvodu. V privode nizkotlakoveho obvodu je len 2.5 mm dierka a preto v zime, ked je olej hustejsi strieka do hladiny a zacne sa tvorit pena. Hadica mazlu konstrukciu, ma maly objem a pri max. zabere serva v lavotocivej zakrute vznika pena.

Takze oprava:

1. Odpojit nizkotlakovy privod hydr. oleja do serva

2. odtiahnut 3 skrutky drziace servo

3. Odtiahnut 4 imbusy drziace plastovy rezervoar na hydr. olej.

4. Kupit asi 25 cm hadicky na prepad nafty - ma vonkajsi priemer asi 6.8mm, vnutorny asi 4mm. Ma taku latku na povrchu - tu dat prec.

5. 7mm vrtakom prevrtat a rozsirit vnutro privodu nizkotlakoveho obvodu.

6. Vsunut do neho hadicku

7. Na vonkajsi koniec hadicky som vlozil pero, to rozsirilo koniec hadicky, aby nazapadla dnu

8. Pikou na zelezo som odrezal koniec pera (zarovno hadicky)

9. Vrtakom 3.5 mm som drziac hadicku v ruke zvacsil vnutorny priemer plastu z pera.

10. Epoxidovym 2 - zložkovym lepidlom som zvacseny koniec hadicky nalepil v plaste privodu nizkotl. obvodu.

11. ak mi niekto napise, ako vlozim foto, tak vam dam aj foto.

12. Asi 4 dni trva dokonale odvzdusnenie, stale treba dolievat olej.

13. Uz ziadne bulblinky, privod hydr. oleja je na dno zasobnika oleja.

14. Na p. 508 je privod priamo zo spodu nadobky.

Takze tolko k veci, cakam hromadne ospravedlenenie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zabudol som napisat, ze po odskrutkovani 4 imbusov treba samozrejmne ten rezervoar (nadobku z cierneho plastu) na hydr. olej vybrat. Vysokotlakovy obvod nemusite odpajat. (Mne to ani neslo) V ziadnom pripade neodtahovat torxy spajajuce kovove casti, len imbus drziaci rezervoar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze foto:

A este jedna vec, takto to opravuje priamo autorizovany Peugeot servis v jednom anglickom meste. Oni vsak pouzivaju plastovu hadicku naftovu s vonk. priemerom 6.3 mm a vrtaju 6mm vrtakom. Rozsirenie konca plastovej haciky robia nahriatim kovovej gulocky z loziska a naslednym vtlacenim tejto gulocky do jedneho konca hadicky. Hadicku nevlepuju do privodu do rezervoaru hydr. oleja. Takuto hadicku som v celej Trnave nezohnal, preto som musel znacne improvizovat.

post-12401-14109631512695_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...