Roman Odesláno 23. únor 2004 Sdílet Odesláno 23. únor 2004 Čau lidi,asi už je to mockrát omleté,ale přesto...Teploměr na palubce mi ukazuje cca 75st.C.Včera v koloně se vyšplhal na 90,pak naštěstí začala spínat sahara.Ovšem po pár km už zase ukazoval málo.Na SRi-čku ale taky neukazoval nějak moc cca80.Kde hledat nebo nehledat(?) chybu? To Oddie,dík za fotky-nestíhám... A šloby to new předělat na dvou saharák? Dík za rady.Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 A chladič se zahřívá nebo ne? Jinak pokud ti to topí, tak bych se tím netrápil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xVlasta Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 Ja mam standardne teplotu motoru (zima - leto) cca okolo 88 °C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 Pokud teploměr dobře ukazuje (zažil jsem i to, když rosvítil světla, tak teplota klesla o 5 st špatně zapojený teploměr), tak pak jedině pořídit dobrej termostat, který nepropouští a drží. Můžeš mít i letní verzi termostatu. Letňáky mají sníženou teplotu otevírání. Nevím, jestli se pro Pegi taky dělají (uzpůsobeno sportovnější jízdě a tudíž i nějaké té teplotní rezervě). Asi jo. Nízká teplota je jenom otázka termostatu. Jde o to, jestli to finančně stojí za to, koupit nový termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 No, já jsem měl stejný problém, byl to termostat a stál bez práce pod 300 (P405Gr/95), takže ta cena zase není tak vysoká. Zkus zahřát motor tak na 60 a sáhni na chladič. Pokud to ale spadlo zase na 75, tak to termostat asi pustil - těžko by se to tak uchladilo. Mně to i s novým termostatem drží tak na 79-82, takže těch 75 bych tak neřešil (já jsem to předtím nemohl ani po 10 km jízdy po městě v zimě dostat přes 70). Taky může blbnout budík. btw: fakt nikdo nevíte, kde je to teplotní čidlo :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 Předělat na dvě sahary není problém, ale přijde mi to jako vyhozené prachy. Ale jestli chceš, dvojitá sahara k dispozici je... Teplotu 75° mám standardně taky (u TD), v 90° spíná sahara (první stupeň, druhý stupeň jsem nikdy běžet neviděl). Pokud ti to normálně topí, neřešil bych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 oddie: ja bych potreboval jenom jednu tu vrtuli ci co to je. motorcek je v poradku len vrtulka je mrtva dalo by se i zvlast ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 Možná jo, kouknu se, jestli mám nějakou zvláš?. A ty by sis pro to přijel ze Slovenska do Prahy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 26. únor 2004 Sdílet Odesláno 26. únor 2004 Nechci s tím opruzovat, ale fakt nikdo nevíte, kde je to čidlo teploměru? Ručka už skáče jak splašená :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.