Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vydech na kapote


P205XR

Recommended Posts

No budes mit dokonale vodni chlazeni motoru :). No pokud to vezmes logicky tak: dira v kapote = proudici vzduch pod kapotu = kdyz prsi tak je v proudicim vzduch i voda + ta co je na kapote pred pruduchem = celkem dost vody v motorovem prostoru. To cele neni problem, problem nastava v pripade ze mas hned za pruduchem vzduchovej filter. Nemyslim si ze voda ktera chcije primo na vzduchovej filter je zrovna idealni. Kazdopadne nejak to vychytany musi bejt kdyz to ma kazdej soutezak... Kdyz se tam da najaka prekazka pro vodu tak samozrejmne nebude poradne ani proudit vzduch. Ja bych tam dal nejakou ocelovou sitku. Ta tu vodu prinejmensim rozprasi -> vzduch vice vlhkej a nasycenej vodou -> chladnejsi -> vice O2 -> mohlo by to bej celkem blahodarny pro vykon motoru pri vetsich rychlostech. Co si o tom myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tam mas nejakej KIT sani treba od K&N, tak ty filtry jsou napusteny ochranym olejem, takze jim voda zas tam moc nevadi.

Kazdopadne hodbe vybirej jakej nadech tam das a jestli bude mit nejakej ucel. Nezalezi na kvantyte, ale na kvalite!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych si tam chtel nejakou tu dirku vyriznout. Az budes kupovat ten vydech zkus mi napsat kde by se dal sehnat. Jo a co se tyka ty vody, asi bych zkusil dat ten filtr trochu stranou (popripadne diru posunul vic dopredu). Ta voda je prece jenom tezsi nez vzduch tudiz na ten filtr nedolitne ne? Aspon ne tolik :).

Makovice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voda je sice tezsi nez vzduch, ale kdyz je auto v pobybu (treba vic nez 50km/h) tak by ty kapky na ten filtr litaly stejne, i kdyby byl danej dal. Navic, cim je nasavani dal od filtru, tim vic se studenej vzduch z venku smisi s horkym vzduchem z motoru a samozrejme tim je pak mensi vykon. Ale jde to vymyslet. Jenom si to s tim chce trochu pohrat. Takze: Nasavani na kapote (nebo kdekoliv jinde) udelat tak, aby pod nim bylo nejaky misto. Z diry nasavani vest trubku (gumovou hadici, cokoliv...) o dostatecnym prumeru napred trochu dolu a pak sikmo nahoru smerem k filtru. Nekde v tomto miste vyriznout do spodni casti tohoto potrubi dostatecne velkou diru, kterou bude voda odkapavat pryc. Tim, ze je potrubi mirne sikmo vzhuru se zajisti to, ze voda prilne ke spodni stene a dotece az k te dire, kterou odkape pryc. Desne blbe se to popisuje, ale snad jste to pochopili. Na obrazku by to vypadalo zhruba jako pismeno S, otoceny o 90° doprava. Jde to samozrejme udelat i jinak.

A jeste jedna rada. Bacha na mycku, wapku, blbnuti v hlubokych kaluzich apod. Voda v motoru neni zrovna to, co by se mu libilo. A to neplati jenom pro nasavac na kapote. Seriovy sani je vzdycky udelany tak a je na takovym miste, aby prilis nehrozilo, ze se do nej dostane voda, ale kit sani je vetsinou danej nekam jinam, takze bacha!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2P205XR: To vis to my vysokoskolaci ;) Treba by stacilo jenom navarit na tu haubnu zespoda takovou vanu a mas to. Staci kdyz nebude z vydechu primy pohled do motoru a je to ne? Voda zamozrejme v te rychlosti lita i dal, ale urcit nebude zahybat!!! ;) Navic bych si asi udelal rovnou zaklopku (kdyz uz bych se s tim patlal), aby se to dalo treba pred myckou zavrit! :)

Makovice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra to je najednou veci co s tim. Bude to asi slozity ale pujdu do toho ale ne hned protoze nemam prachy ale to nejak vyresim. Snad ted az bude skola tak bude vic casu na tu ladeni.

Chlapi jeste zari volno a je to tu ja se z toho asi po****. Ja nechci do skoly.......

Cau P205XR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Honan: ja si spis myslim, ze v tom sacim potrubi je tak velke proudeni vzduchu, ze to "S" nemuze tu vodu odloucit od toho vzduchu, takze to pujde stejne do filtru.....

Ale jak rikam, si to jenom myslim - zkusenosti s tim nemam a jak tak koukam na to tvoje brko, tak asi s tim vyvojem budes trochu dal nez ja :-( :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci já mimochodem kromě závodů s mim velkym autem jezdim i spalovací modely buggyn, tam jsem získal dost zkušeností s laděním kárek. Co se týče filtru, tak KN vyrábí stejnej kónus na model jako na velký, jen asi desetkrát menší a já ho jezdim jedině pokud hodně leje, ta voda na něj přímo cáká a garantuju Vám že se mi to do motoru nikdy nedostalo. Je až zázrak co ten olej nepropustí. V prachu jezdim naolejovanej molitan, ten zase nepustí ani smítko prachu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...