Spec Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 Zdravim, Co je pravdy na tom, ze novejsi auta (vlastne uz skoro vsechny), vcetne Peugeota 605, nezerou tolik benzinu, kdyz jedou z kopce s zarazenou rychlosti?? Docela by me to zajimalo, protoze mi kazdej rika neco jinyho. Podle jednoho to plati jen u aut s automat. prevodovkou a podle druhyho i u man, prevodovky. Zatim tomu verim a tak jezdim z kopce se zarazenou rychlosti, brzdim motorem a doufam, ze jedu \"zadarmo\" nebo alespon za min, nez kdybych jel na volnobeh s vyrazenou rychlosti. Vite o tom nekdo neco? Neco jistyho?? [Editován dne 19/2/04 Spec] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 Ano je pravda že se zařazenou rychlostí z kopce tj. brždění motorem jezdíš skutečně \"zadarmo\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 no nedava to palivo do valcov to je pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 A kde to palivo potom dava? takze to ide uplne na sucho? Hm to som nevedel. vedel so akurat to ze ked ides a v rychlosti vyradis tak na kratku dobu kym nepadnu otacky riadiacka vypne privod paliva a ked otacky padnu tak zas striekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spec Odesláno 20. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2004 No, slyšel jsem, že když jedeš z kopce se zařazenou rychlostí, tak do válců nejde palivo vůbec..jen vzduch... Ale zajímala by mě ještě jedna věc... když jedu z kopce a nechám tam rychlost, tak to chvilku brzdí motorem jen trochu a po chvilce to jakoby škubne a začne brzdit víc... to bych odhadoval na moment, kdy motor odpojí palivo úplně.... pletu se? ví to někdo? nebo to takhel dělá jen mě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 4. březen 2004 Sdílet Odesláno 4. březen 2004 U dieselu to plati na i u starsich. Tj. pokud neni plynovy pedal seslapnut a otacky motoru sou vyssi nez nastaveny volnobeh, regulator palivo do motoru nedava. U benzinu to uz neni tak jiste jak to funguje, ale rekl bych ze u vstrikovani by to mohlo byt, ale u karburatoru asi ne, protoze tam je min. mnozstvi benzinu do motoru nastaveno na karburatoru na pevno(volnobeh). jak je to u novych vubec nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SairuS210 Odesláno 11. leden 2010 Sdílet Odesláno 11. leden 2010 to fakt ?? tak to potom znamena ze teoreticky ked idem napr 120 mam zaredenu petku tak mozem aj vypnut klucik a nezacne hazdat a trahat auto hej?? ked mam 2.1 srdt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 11. leden 2010 Sdílet Odesláno 11. leden 2010 Původně zaslal: SairuS210 to fakt ?? tak to potom znamena ze teoreticky ked idem napr 120 mam zaredenu petku tak mozem aj vypnut klucik a nezacne hazdat a trahat auto hej?? ked mam 2.1 srdt Tak to zkus. :D Nemyslíš, že vypnutím klíče se neodstaví skoro veškerá elektrika v autě????? Kam na ty nápady chodíte.........? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 11. leden 2010 Sdílet Odesláno 11. leden 2010 To s odpájaním paliva je pravda, kto má palubný počítač si to môže overiť mal by ukazovať spotrebu nula. Prívod paliva sa obnoví ak otáčky klesnú pod určitú hranicu, tuším je to viac ako voľnobeh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SairuS210 Odesláno 11. leden 2010 Sdílet Odesláno 11. leden 2010 to viem ze sa vipne elektrika a aj servo nepojde a ani brzda ale vpodstate by to tak malo byt nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
theriak Odesláno 21. říjen 2010 Sdílet Odesláno 21. říjen 2010 Jak budes vypinat ten klicek tak si nezapomen zamcit volant :D:D:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik-605SRi Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 A ako to je vlastne z LPG?Mám SRi-čko na LPG a ked zapnem kľúčik plyn automaticky prúdi do sacieho potrubia a zelená kontrolka na LPG nesvieti.Ked naštartujem motor kontrolka sa rozsvieti,ale ked idem z kopca a brzdím motorom kontrolka zhasne ale či naozaj šetrím plyn to asi nebude pravda,alebo áno?Kedže plyn ide spolu zo vzduchom do valcov,tak asi nie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macik.83 Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 Tak tak Az vypnes klicek, tak ho nezapomen i vyndat a zatocit volantem Ale vazne, staci se podivat na pal. pocitac na aktualni spotrebu s rychlosti a pri jizde na neutral. Nerikam, ze ho v aute mas, ale urcite nekdo z okoli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 u LPG zalezi na systemu, jaky je namontovan, stare prahistoricke systemy s podtlakovou dodavkou do sani pomoci smesovace (derovany krouzek pred klapkou sani) dodavaji plyn kontinualne, takze jedine, co mu zabranuje dostavat se do motoru je ta uzavrena klapka sani, ovsem obtokovym volnobeznym kanalem se nejake to LPG vzdy dostane, i kdyz se jede z kopce a brzdi motorem. U novejsich systemu, ktere maji bud jeden centralni vstrikovac ci u sekvencnich vstriku, kdy pro kazdy valec je vzdy jeden vstrik uz jsou pridavne RJ, ty ovladaji vstrikovac(e) a umoznuje to pak dodavku LPG v urcitych rezimech jizdy (napr. to brzdeni motorem) zastavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 No, nieco na tom je, ja ma na mojej 605 rv. 99, 2.5 td s pal .PC a chodim do roboty cez kopec kazdy den, a podla PC sa spotreba len priblizuje k 0 , ale 0 som dosiahol asi len raz. pri volnobehu to pise okolo 1,6 L. No co je presne a co nie neviem. Priatelka ma VW Polo 1.4 L benz. a tej na PC pri kazdom uvolneni pedala plynu ukaze nulu, no pri rozbiehani na 1 ci 2 jke, jej tam skoci aj 60 L. zatial co mne malokedy cez 20 L a podla papierov od PC je 30 L limit maxima. no tak vcul bud mudry. tak kto si co vyberie. oficialne to nikto nepovie ani predajca ani vyrobca a na specialne testovanie spotreby asi nikto nema chut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 nejlepe koukat na silnici a na PPC se vyprdnout, tech par mililitru paliva za to nestoji, daleko vic se da usetrit, kdyz clovek bedlive sleduje provoz a predvida a dokaze vyuzit energie auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 nekonečná debata o ušetření milimilimili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 nejvíc se ušetří když zůstane auto v garáži nebo před barákem:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 25. únor 2011 Sdílet Odesláno 25. únor 2011 a najviac clovek usetri ked auto nema vobec :-))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otan Odesláno 25. únor 2011 Sdílet Odesláno 25. únor 2011 Jak budes vypinat ten klicek tak si nezapomen zamcit volant :D:D:super A zkus tam narvat zpátečku!!:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.