Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

serizeni vule ventilu


Guest Filip

Recommended Posts

Staci sundat jen viko hlavy nebo se musi jit hloubs a pritom hned zabrousit sedla nebo to neni nutne? A je to prace pro servis nebo to zvladne i mechanik neznalec Pezotu? Je to motor XAD z roku 92. Diky znalcum :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A aby jsi se nedivil ceně v servisu, je to práce skoro na hodně hodin a relativně odborná. A rovnou připočítej gufero vačky a případně těsnění víka. Nemusí to být specialista na pažouty, vůle se vyčtou v technických datech. Prostě trochu opruz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, spoustu ne, pár jo.

Nemusí jich být zásoba, stačí si jen změřit ty vůle, rozházet rozvody, přepočítat tlouš?ky podložek, vypsat si ty co mi chybí, a hurá objednat je k pažoutu - jedna stojí pouhých 80,-Kč (a je jich tam jen 8) :/ A nebo ty původní nechat přebrousit na magnetce...

Práce je to dost náročná, na hodinu to není. A je k tomu potřeba lístková měrka a mikrometr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu je to operace u pažoutů většinou dost přínosná, ta vůle je často po desítkách tisíc km mizerná a zapříčiňuje třeba i špatné starty, které jsou potom omylem připisovány vstřikům, žhavičkám či tlakům motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je fakt, na ty vůle se dost dlabe.

Docela vhodné je nechat je zkontrolovat, když se mění rozvoďák - pokud je třeba je náhodou seřídit, aspoň se to dělá při jednom, a nemusí se to rozebírat 2x.

No, ale, jak jinak, Oddie a kovářova kobyla... se na to taky vyprdl, rozvody sice pohodlně přendal, když měl motor venku, ale na vůle se vyprdl, a bude je taky muset dělat dodatečně. Ze mě si holt příklad neberte :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nu moji cestu do Prahy k Vašendovi na repasi zadní nápravy, která byla domluvena na včera jsem kvůli počasí prozatím odvolal. Při té příležitosti jsem se s Mr. Vašendou domluvil i na výměnu rozvodů a jak to tady tak čtu, tak asi nechám rovnou udělat i ty ventily, když už to bude rozhozené.

Ach jo, já jdu asi vážně udělat banku... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starty jsou naprosto bez problemu ale chtel bych neco udelat se zvukem motoru, takovy vymezeni by urcite trochen pomohlo.. Kazda tisicovka k necemu dobra ..

1500 se mi zda jako hodne slusna cena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Název p. Pazourek

Ulice Zájezdní

Město Brno - Bosonohy

Kraj CZ-Jihomoravský

Telefon 602 579953

Kont. osoba Pazourek

Typ aut Peugeot, Citroen, Renault, a všechno co má kola

Otv. doba od 8 většinou do večera nebo kolem 18

Cena cca 150 Kč na hodinu

Popis: Dvá borci co dělají auta na živnostňák. Dělají perfektní práci. Jsou to profíci, žádný ucha po vyučení. Takže řeší problémy na autě a ne partnerské vztahy:) je dobré přijed s konkretním problémem, po domluvě zmáknou. Je s nima velice fajn spolupráce, poradí, pomůžou a sami doporučí. Já za moji osobu a pár známých jsem byl vždycky spokojen... Ladis

Zdroj: peugeot-club.com sekce autoservis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

(((((To Rebik, Oddie)))))>

S porovnáním s jinými motory tohodle typu (1.8D), shledávám u nich poměrně menší klepání, takovej ten klasickej mlátivej zvuk motorů co brzo kleknou.

Taky sem včera měl možnost svýst se starším typem, byla 205 motor 89 tomu odpovídající stav km. Znatelně líp šla do otáček od zdola a byla ochotnější vydat maximum. Prostě pro mě dost překvapující reakce na sešlápnutí plynu :) Na dvojku padesát na trojku 80 - hladce. O tom si se svým autem můžu nechat zdát. Neže bych ho chtěl tak vytáčel, ale štve mě to v kopcích, páč takle teda nejede. Navíc ropina ubejvá znatelně rychlejc než kdysi.

To by teda znamenalo, že sou buďto ty starší modely lepší a nebo by můj motor potřeboval poschtelovat.

Zajímalo, by mě jestli má nějakej význam začít třeba u těch ventilů či mají vliv jen na starty.

Možná je to moc přiškrcený a pomohlo by přidat na čerpadle.

Pak mě samozřejmě napadaj efektivnější zákroky: nový vstriky nejlépe BOSCH, čerpadlo na stolici pořádně prubnout, nastavit, nový kroužky ... atd. prostě GO motoru cirka za 20t.

Pak by to určie JELO!!

tolik asi moje servisní úvaha, špatně zařazená. Díky všem až sem čtoucím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...