Roman Odesláno 26. srpen 2002 Sdílet Odesláno 26. srpen 2002 Čau lidi,tak už mám zase problém...P-405SRI kdo ví jak je tam řešené spínání větráků chlazení?Včera jsem chyt kolonu a sprostě jsem ho uvařil...Asi to bude čidlo,protože když vyndám relais a propojim to drátemtak větráky běží.Potřeboval bych vědět které čidlo to je a kde bych ho měl schánět (Praha),eventuálně kolik může asi stát...? Dík za radu Čau Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Odesláno 26. srpen 2002 Sdílet Odesláno 26. srpen 2002 Cau, čidlo hledej přímo v chladiči, problém může být ještě v relátkách. Jestli máš dva dvourychlostní větráky tak je to dost pravděpodobné. Doporučuju odpojit od čidla konktor a propojit všechny kontakty jestli se vytráky roztočí chyba je v čitle, jestli ne tak bude chyba někde mezi čidlem a ventilátorem. Snad jsem ti pomohl. Kor.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 26. srpen 2002 Sdílet Odesláno 26. srpen 2002 No, jeste tam je jedna zrada-u tech dvojventilatoru je vpravo *** skoro nahore chladice skryta pojistka - dost dlouho sem ji hledal. Ta bejva dost acsto praskla - neni chranena proti vode a dost to tam koroduje a oxiduje.... *** kdyz koukas od predku auta.... [Editováno 8/26/02 Ondra] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Odesláno 23. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2002 Čau lidi,tak jsem na to konečně včera kouknul,a zjistil jsem přerušenej drát na ovládání prostředního relais.Tu pojistku jsem nenašel.A co mi není vůbec jasné,proč jdou na čidlo tři dráty a hlavně proč se ty větráky nerozběhnou,když je propojim???Má někdo nějakou povědomost...Dík Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 23. září 2002 Sdílet Odesláno 23. září 2002 3 kontakty jsou kvuli dvoum teplotam pri kterych se maji vetraky sepnout na nizsi a pak na vyssi rychlost. Nebo taky - ale to jsem na vlasni oci nevidel - kvuli sepnuti jednoho a pak obou vetraku. Jinak na jednom kontaktu je plus (aspon myslim) a s tim je potreba spojit jeden nebo druhy zbyvajici kontakt. Takhle lze take nouzove chladit kdyz odejde tenhle snimac behem jizdy, staci vzit kus dratu a v konektoru ty kontakty propojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Odesláno 25. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2002 To propojení drátem jsem zkoušel,ale nerozběhlo se nic.A když jsem to měřil,tak mám pocit že na to čidlo jde mínus.Alespoň to tvrdí zkoušečka.Tak nevím...Help mí,prosím... Dík Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. září 2002 Sdílet Odesláno 25. září 2002 Když se to nerozeběhne, je v háji relé, nebo kontakt, nebo zlomený drát atd. Prověř všechno mezi tím - vede do krabičky na relé vůbec napětí? Spíná to relé, když ho propjíš drátem? Atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.