marta.hajek Odesláno 28. květen 2008 Sdílet Odesláno 28. květen 2008 Sháním radu, jak vyzrát na vibraci přední nápravy 307SW rok výroby 2006. Vibrace se objevila po výměně ocelových ráfků se zimními pneu za nové letní pneumatiky na nových alu kolech. Předchozí výměny letních a zimních pneu na ocelových ráfcích byly bez problému. Koupil jsem si Pirelli 6 na alu kolech Aluete německé firmy ATU. I přes několikeré vyvážení (v různých servisech) a následné kompletní výměně všech alu kol a pneu dodavatelem, se vibrace stále objevují mezi 110 a 130 (nejčastěji okolo 120). Zvláštní je, že se rychlosti střídají a vibrace se projevují nejčastěji při jízdě z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 28. květen 2008 Sdílet Odesláno 28. květen 2008 Tak tohle je \"bolest\" prvních 307ček - vím, že se to tu kdysi hodně řešilo,zkus pátrat ve vláknech v odstavci nazvaném Peugeot 307. Ještě mě napadlo - v některých pneuservisech se dají vyvážit kola přímo na nápravě, zkusils tuto možnost??? P. S. Příspěvek jsi měl ve špatné sekci, přesunul jsem i ho tedy sem [upravil dne 28/5/2008 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 28. květen 2008 Sdílet Odesláno 28. květen 2008 Jo, mám podobný problém. Ty alu, máš přesně podle papírů nebo mají jiné ET, šířku, apod.? Mně řekli, že kolo má velkou nevývahu a že je hlavně křivá guma (gumy - a to jsou skoro nový, ale koupil jsem to už na nich). Ráf dobrej. Dovážili to jak to šlo, ale přesto jsou vibrace mezi 120-130 cítit. Ne moc, ale trochu jo. Zimáky byly prakticky bez vibrací. Řeším to tak, že nejezdím 120-130 ;-) Co ta tyč stabilizátoru, ta by to být nemohla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo1978 Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 ja som mal tento problem a pomohlo vymenit tycku riadenia. mala volu v klbe. po vymene netrase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PoOle Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 Původně zaslal: lubo1978 ja som mal tento problem a pomohlo vymenit tycku riadenia. mala volu v klbe. po vymene netrase a kolik tě to stálo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marta.hajek Odesláno 29. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2008 Původně zaslal: Ticcino Jo, mám podobný problém. Ty alu, máš přesně podle papírů nebo mají jiné ET, šířku, apod.? Mně řekli, že kolo má velkou nevývahu a že je hlavně křivá guma (gumy - a to jsou skoro nový, ale koupil jsem to už na nich). Ráf dobrej. Dovážili to jak to šlo, ale přesto jsou vibrace mezi 120-130 cítit. Ne moc, ale trochu jo. Zimáky byly prakticky bez vibrací. Řeším to tak, že nejezdím 120-130 ;-) Co ta tyč stabilizátoru, ta by to být nemohla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 Když vibrace začly po vým.kol,máš správné ALU disky? Disk musí být se střed.dírou 65.1, (Peugeot),nebo středícími kroužky vymezen na tento průměr. Jen rozměr 4krát 108 nestačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 pánové opravdu je lepší použít hledání... nicméně jsem si s tím užil dost a dost 1/ vyvážení na ose - fungovalo - ale jen chvílí, navíc je problém sehnat servis kde to dělají 2/ po všech dohadech o origo/neorigo discích atd. jsme v servise došli k tomu, že je třeba PEČLIVĚ a PŘESNĚ kola vyvážit a pak to funguje. P. je háklivý na vyvážení a normálně se s tím pneuser. moc nebabrají, majiteli jsem problém vysvětlil, on si vyvážením pohrál¨a bylo po vibracích- Pravda. po pár tisících se objevilo znovu.. 3/ na plecháčích to nevibruje páč jsou lehčí než hlinikáče páč ty naše hlinikáče zpravidla nejsou v takových cenových relacích aby byly lehčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amiandrew Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 Měl jsem podobný problém. Po výměně kol na alu kola se mi povolilo zadní levé kolo. Potom, co jsem kolo dotáhl mi mezi 120 a 130 neskutečně vibroval volant a když jsem pustil plyn tak to vibrovalo až do 110. Poslal jsem to do servisu na kontrolu. Všechno bylo naprosto v pořádku a pouze převážili kola - a světe div se, vibrace zcela ustaly. To bylo pak krásné poježděníčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neophyte Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 já byl vyvažovat svoje 17ky origo a namlatil mi na všechny 4 kola 370gramů!! asi už nejsou zrovna nejlepší,možná to dělaj i gumy.asi mi nezbyde,než jezdit pomaleji jako kolega tady psal,prostě nad těch 120 se to projevuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 Už to tady padlo, ale pokud se vibrace objeví po výměně kol, tak je jasný, že to bude vyvážením, ne? Máme origo peugeot 16\" elektrony, tenhle rok sme přezouvaly přední gumy (starý už byly sjetý) a můžu prohlásit, že to neházelo na starých a neháže to ani na nových gumách. ťuk, ťuk. btw - Kdysi sem měl problém s vyvážením nových pneumatik u 206-tky (pneu Firestone firehawk Fxxxx fuelsaver). prý to bylo špatným rozložením hmoty v pneumatice. Borec v servisu to převažoval asi načtyřikrát (a to tu pneumatiku vždycky vypustil a pootočil na ráfku) a nakonec to vyšlo tak, že sem platil asi 4kila za nalepovací závažíčka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marta.hajek Odesláno 30. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2008 Původně zaslal: Ticcino Jo, mám podobný problém. Ty alu, máš přesně podle papírů nebo mají jiné ET, šířku, apod.? Mně řekli, že kolo má velkou nevývahu a že je hlavně křivá guma (gumy - a to jsou skoro nový, ale koupil jsem to už na nich). Ráf dobrej. Dovážili to jak to šlo, ale přesto jsou vibrace mezi 120-130 cítit. Ne moc, ale trochu jo. Zimáky byly prakticky bez vibrací. Řeším to tak, že nejezdím 120-130 ;-) Co ta tyč stabilizátoru, ta by to být nemohla? Dnes jsem byl v servisu a přední nápravu mi zkontrovali celou, vše je OK. Nezdá se jim rozložení závaží, tak ho půjdu ještě jednou reklamovat. Vzhledem k čelistem brzd na kolech nemohu mít závaží větší než 5g, jinak to drhne o brzdu, takže mám kola vyvážená pásy o délce 10 až 15 centimetrů. Když ta hmota závaží není na jednom místě, má to vyvážení nějaký význam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neophyte Odesláno 30. květen 2008 Sdílet Odesláno 30. květen 2008 no mě to stálo díky 370gramům na všechna kola 798kč včetně práce...Jsem myslel,že si ze mě dělá prdel....nedělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.