Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ovladani pod volantem 406 a JVC


mitch.mb

Recommended Posts

  • O 3 týdny později...

No, nevím, jak si to pochopil, ale:

pokud odstraníš originál rádio a dáš nějaké nové, tak budeš mezi něj a páčku (nebo volant) ještě potřebovat převodník, takový malý modul, co ze signálů páčky udělá jiné, kterým rozumí nové rádio.

Detaily např. na http://pavel.lajsner.sweb.cz/swc/

T.č. k tam již uvedeným autům (resp. původním rádiím) možná brzy přibude Peugeot 406 (1999-2000). což by snad měl být model označený D9(?) a rádio PU2184A pak toto:

pu2184a.jpg

To brzy snad bude vědět loque. Snad to nebude propadák :bacha

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joj, PU1633 vypadá jako ne-CD verze toho předchozího rádia (http://codedradio.info/pics/PEUGEOT/pu1633a.jpg). Skoro je možné, že má stejné ovládání.

Přes typ původního rádia se dotazuji proto, že je to celkem jednoznačné (daný typ rádia => přesný typ páčky => jasné odpory). Kdežto podle typu a r.v. auta se to nikdy s určitostí říct nedá. A odpory nikdo měřit nebude.

Aspoň u Peugeot/Citroen byli inženýři fakt kreativní. Tolik typů a variant, to je ostuda :o

Např. Opel má po dobu asi 12-15 let jediný (!) model ovládání z volantu. Už jen tento samotný fakt musel Opelu ušetřit statisíce ne-li milióny peněz.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz ohledně 306,chcem koupit tchánovi k vánocům nové radio,jedná se o JVC KD-BT22,auto je 306 kombi,4,1998 je rok výroby,podle service boxu tam bylo rádio Clarion,bohužel,když jsem auto kupoval,tak bylo úplně bez rádia,ale páčka je pod volantem,takže přesně nevím,jaké tam bylo origo rádio.Dal by se taky spáchat převodník,ať to funguje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pokud není původní rádio, aspoň by mohly být původní konektory - takž buď je to starší provedení, kde je kromě 2x ISO8 ještě jeden ISO10 se signály od páčky: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/img/pe206pil.gif

nebo mírně novější 306ka (rádio, ale nebylo Clarion), kde je páčka připojena žlutým konektorem MiniISO: http://pavel.lajsner.sweb.cz/swc/SWC2-X3-zapojen%C3%AD-rev.2.2.PNG

Obojí lze napojit na převodník (ale je třeba znát tu správnou variantu) a pak vpustit správný digitální signál do nového JVC.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže môžem potvrdiť že toto riešenie je funkčné ;) Riešenie je celkom jednoduché, keďže sa mi nechcelo pátrať, kam vedú pôvodné kábliky odpáčky, konektor som odpojil a spod volantu som prepchal káblik k rádiu, zapojil a :roker Doporučujem! :papa

Původně zaslal: ok2ucx

No, nevím, jak si to pochopil, ale:

pokud odstraníš originál rádio a dáš nějaké nové, tak budeš mezi něj a páčku (nebo volant) ještě potřebovat převodník, takový malý modul, co ze signálů páčky udělá jiné, kterým rozumí nové rádio.

Detaily např. na http://pavel.lajsner.sweb.cz/swc/

T.č. k tam již uvedeným autům (resp. původním rádiím) možná brzy přibude Peugeot 406 (1999-2000). což by snad měl být model označený D9(?) a rádio PU2184A pak toto:

pu2184a.jpg

To brzy snad bude vědět loque. Snad to nebude propadák :bacha

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj,

pomalu končím s výrobou převodníku, na \"skladě\" mi zůstává ještě nějaký materiál, ten vypotřebuji a už nebudu nic nového objednávat. Má-li tedy některý majitel nového rádia ještě zájem o převodník (dle podmínek uvedených na http://pavel.lajsner.sweb.cz/swc/) nechť se mi ozve, nejlépe e-mailem nebo přes PM/SZ.

Většinu páček/volantů modelů 206/306/406/806 a většinu značkových rádií lze takto zprovoznit.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: ok2ucx

Ahoj,

pomalu končím s výrobou převodníku, na \"skladě\" mi zůstává ještě nějaký materiál, ten vypotřebuji a už nebudu nic nového objednávat. Má-li tedy některý majitel nového rádia ještě zájem o převodník (dle podmínek uvedených na http://pavel.lajsner.sweb.cz/swc/) nechť se mi ozve, nejlépe e-mailem nebo přes PM/SZ.

Většinu páček/volantů modelů 206/306/406/806 a většinu značkových rádií lze takto zprovoznit.

Pavel

Po malé diskuzi na xsara.cz trochu přehodnocuji záměr \"ukončit\" výrobu převodníků na status \"hromadné\" výroby na objednávku. Tedy - jednou za čas, až/pokud se sejde přiměřené množství požadavků, např. 2x-4x za rok, objednám materiál a postavím, kdo co bude chtít.

Momentálně už toho nemám skladem mnoho, přesněji řečeno - ještě pár konektorů pro převodníky na Blaupunkt jo, zbytek výhledově opět až za několik týdnů.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...
Původně zaslal: Tosho27

Ahojte. Takze ozivim tuto temu a spytam sa: mam new model a do radia mi idu len euro koncovky nic viac a packa pod volantom funguje. kam je teda packa pripojena? radio mam CLARION PU2184A auto je rocnik 03/2001.

Tohle ovládat půjde. Neviděl jsem to na vlastní oči, ale páčka je zapojená pomocí 3 vodičů (a možná někde takový hnědý 4-pólový konektor) nejprve do palubního displeje. Teprve z displeje vede (přes standardní napájecí ISO8 konektor) do rádia.

Nový převodník se zapojí právě na tyto 3 vodiče (červený, modrý, bíly). Měl bys je najít někde pod volantem.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...