Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím všechny a předem děkuji za všechny odpovědi a rady.. Mám v plánu koupit 406ku, na kterou jsem se byl už i podívat a ještě než do ní případně půjdu chtěl bych se zeptat na Váš názor tady. Přikládám odkaz na aktuální inzerát kde je vystavená:

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6100644

Byl sem na ni mrknout a nejsem mechanik a ani k sobě žádného nemám tak se radím kde můžu. Dle různých rad které jsem se tady dočetl jsem sledoval celkový stav auta (opotřebování interiéru apod.) vzhledem k počtu ujetých kilometrů které jsou udávané a zdá se mi to i celkem reálné. Nic moc víc ale nepoznám proto ještě prosím o radu Vás :)

Nejste náhodou někdo znalý z Brna kdo by na to šel se mnou mrknout..?

Ještě jednou díky moc za názory..

Odesláno
Původně zaslal: jakub106GTI

což takhle z fotek je to těžký

No jo no to věřím a chápu. Možná chcu nemožné že :nevim ale tak třeba nějaký tip na co si dát pozor při jízdě, na to se zaměřit a tak (fakt nevim :) ) no zitra se s ni jdu projet a pokud na mě udělá dobrý dojem tak do ní asi půjdu..

Blbý je že nemám nikoho kdo by mi v tomto směru poradil. Pohybuju se spíše v kruzích grafika, design, IT apod. tak jde toto nějak mimo mě :)

Odesláno

hm, kazda rada draha .. ja nevim, ja to mam pocitove, stejne jako s zenskou, bud mi voni nebo ne :cool: do aktualniho piskota jsem vlezl a proste jsem vedel ze to je on, ale treba me napada podivat se na remeny v motoru v jakem jsou stavu, nebo jak se rozsvicuji nebo zhasinaji kontrolky (kazda by mela zhasinat samostatne, hlavne ty u airbagu bo kdyz by zhasinala soucasne s jinou muze to znamenat ze airbagy ve skutecnosti nefunguji a je to jen premosteno z jine kontrolky atd ....) ,mno ale zkus pouzit hledani tady na foru je toho o tom napsano vice nez dost myslim ....

Odesláno