Jaroslav Mraček Odesláno 27. květen 2008 Odesláno 27. květen 2008 Zdravím všechny a předem děkuji za všechny odpovědi a rady.. Mám v plánu koupit 406ku, na kterou jsem se byl už i podívat a ještě než do ní případně půjdu chtěl bych se zeptat na Váš názor tady. Přikládám odkaz na aktuální inzerát kde je vystavená: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6100644 Byl sem na ni mrknout a nejsem mechanik a ani k sobě žádného nemám tak se radím kde můžu. Dle různých rad které jsem se tady dočetl jsem sledoval celkový stav auta (opotřebování interiéru apod.) vzhledem k počtu ujetých kilometrů které jsou udávané a zdá se mi to i celkem reálné. Nic moc víc ale nepoznám proto ještě prosím o radu Vás Nejste náhodou někdo znalý z Brna kdo by na to šel se mnou mrknout..? Ještě jednou díky moc za názory.. Citovat
Jaroslav Mraček Odesláno 27. květen 2008 Autor Odesláno 27. květen 2008 Původně zaslal: jakub106GTI což takhle z fotek je to těžký No jo no to věřím a chápu. Možná chcu nemožné že ale tak třeba nějaký tip na co si dát pozor při jízdě, na to se zaměřit a tak (fakt nevim ) no zitra se s ni jdu projet a pokud na mě udělá dobrý dojem tak do ní asi půjdu.. Blbý je že nemám nikoho kdo by mi v tomto směru poradil. Pohybuju se spíše v kruzích grafika, design, IT apod. tak jde toto nějak mimo mě Citovat
bure Odesláno 27. květen 2008 Odesláno 27. květen 2008 hm, kazda rada draha .. ja nevim, ja to mam pocitove, stejne jako s zenskou, bud mi voni nebo ne do aktualniho piskota jsem vlezl a proste jsem vedel ze to je on, ale treba me napada podivat se na remeny v motoru v jakem jsou stavu, nebo jak se rozsvicuji nebo zhasinaji kontrolky (kazda by mela zhasinat samostatne, hlavne ty u airbagu bo kdyz by zhasinala soucasne s jinou muze to znamenat ze airbagy ve skutecnosti nefunguji a je to jen premosteno z jine kontrolky atd ....) ,mno ale zkus pouzit hledani tady na foru je toho o tom napsano vice nez dost myslim .... Citovat