voštík Posted August 25, 2002 Share Posted August 25, 2002 Klucíííí, mám dotaz..... Chtel bych pridat par kobylek, tak me napadlo, ze bych prozatim vykuchal katik, ktery je podle me stejne uz po smrti.... A proto se ptam jak na to? Respektive co to udela, kdyz ho vykucham a dam tam misto te vyplne kus trubky, aby nevznikaly turbulence.... Co na to emise... zmeni se nejak? [Editováno 8/26/02 voštík] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makovice Posted August 25, 2002 Share Posted August 25, 2002 Ja teda nevim, ale kdyby tam nebyl tak by se nic nestalo. Takze kdyz do nej das trubku tak by se nic stat nemelo, ale muzu se ti zeptat u profiku. Tak cus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 26, 2002 Author Share Posted August 26, 2002 no zkouknui top jeste rano ,ale odpoledne to pujde pod skalpel , tak doufam ,ze tu bude jeste neco... Hlavne mi jde o emise - jestli projdu bez problemu..... Doted je to melo uplne super.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honan Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Asi te zklamu, ale bez katiku pres emise na 95% neprojdes. Legalne... Ale jinak ti to zvysi vykon a vylepsi zvuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 26, 2002 Author Share Posted August 26, 2002 nu coz, tak to bude nelegalne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK7R Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Hlavni problem je v tom ze dnesni motory jsou staveny dost casto tak aby fungovaly prave s katalizatorem. Tzn kdyz ho vyndas (vyriznes atd.) tak ne vzdy to pomuze ba naopak. Cetl jsem par clanku o tom jak lidi rezali a za mesic uz zase navarovali protoze proste motor ,kterej je stavenej na odpor ve vyfukovem potrubi bez odporu moc nebezi dobre ... to se resi sportovnim katalyzatorem ... ovsem to je celkem draha zalezitost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Tak to bych si dovolil odporovat, o čem si myslíš že jsou sportovní keramický katy? Jsou o tom, že jejich průchodnost je téměř jako kdyby tam nebyly. Katík slouží nejen proti emisím ale i proti velkému hluku, a aby nedocházelo k detonacím ve výfukovém potrobí z nespálené směsi. Proto když ho vyndáš ti začne v některých situacích výfuk "střílet," a to je samozřejmě bomba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JR Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Vostiku kat klidne vyhod dej misto nej rezonator, at to stoji trochu za to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honan Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Kamos na Escortu vymlatil vnitrek katiku a zacalo mu to zrat o 2 litry vic. Tak tam hodil pruchozi trubku a zacalo to zrat o 1/2 litru min nez puvodne + lepsi vykon + lepsi zvuk. LK7R ma castecne pravdu, v nekterych pripadech to muze zlobit (spatny casovani zpetnych razu) ci dokonce snizit vykon, ale co vim, tak u P205 a P106 je to naprosto fpohode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 To určitě, nikdy nekuchejte katíky jen tak. Musí se tam dovnitř navařit trubka, nebo nejlepší je udělat bypas. Některé firmy prodávají krátkou trubku místo katíku, dá se to tam a zase před technickou vyndá. Výhody jsou že projdete emisema bez podplácení a za ušetřené prašule pořídíte bypas a nemáte hlavu z toho jestli ten nelegální způsob vyjde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 26, 2002 Author Share Posted August 26, 2002 Chlapi super!!! Diky za odpovedi - bude to teda trobka misto vnitrku - aby to vypadalo jako katik, ale nebyl to katik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK7R Posted August 27, 2002 Share Posted August 27, 2002 Jak rikam "cetl jsem" takze je dost mozne ze informace jsou zavadejici. Kazdopdne ten pripad byl u nejakeho Camaro 4.2l a ze prej to auto pak naprosto nejelo. Osobne bych to nedelal ... taky mam celkem nove auto takze takovehle experimenty nejsou moc vitany vzhledem k tomu ze bych ho rad jeste nekdy prodal . Jinak myslim si ze stejne ma nejvetsi vliv na vykon svody od motoru. Tam jsou vyfukove plyny nejteplejsi a maji nejvetsi rychlost. Tam je potreba zajistit aby nedochazelo ke kolizim proudu vyfukovych plynu. To znamena teda nerezove svody (ten zvuk musi bej DOKONALEJ) nabarveny popripade obaleny tepelne izolacnim materialem aby se to teplo udrzelo uvnitr a musi to bejt bomba. Zadni dil vejfucku uz je na zvuk a minimalne na vykon. Jinak Vostiku kdyz uz tam budes davat tu trubku tak do ni udelej par direk at to trosku rezonuje hahah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JR Posted August 27, 2002 Share Posted August 27, 2002 Par direk????? To by tam mohl nechat ten vymlacenej kat .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honan Posted August 27, 2002 Share Posted August 27, 2002 Nahrazenim katu pruchozi trubkou ziskas treba na P106 pomerne hodne vykonu. Vetsinou kolem 6-10% A kdyz si srovnas ze ta trubka i s praci te vyjde treba do petikila a ladeny nerezovy svody stoji pres desitku, tak myslim neni moc co resit. To me by uz spis vadila ekologicka stranka veci. Ono kdyz si kazdej patej vydela z kary katik, tak budeme za chvilku jezdit s plynovejma maskama. Jinak dirky bych tam byt tebou nedelal, uz tak to bude mit bez katu lepsi zvuk a kdyby ti to nestacilo, tak dirky se daji dodelat pozdeji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 27, 2002 Author Share Posted August 27, 2002 tak uz tomam nachystany.... pouzil jsem trubku ze stareho stredoveho dilu vyfucku..... to proto, ze tam je ten katik jaksi do zatacky a ten stredovej ma par zatacek..... Takze zitra se jde varit BTW: tak jsem zjistil ,ze tek katik byl uplne v prdeli..... nevim proc, ale byla v nem vypalena dira jak do pr..le Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 A jak se ti změnil zvuk? Jede to líp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JR Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Martin: Koukni na Vostikovu fotku auta, myslis, ze tohle jezdi?? rejp rejp :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P205XR Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Tak jak jsem se zacetl koukam ze to tu bylo docela bourlivy.... No LK7R mel pravdu tyhle veci se probirali na www.autotuning.cz nebo tak nak a tan manik s Camarem tam strasne machroval ale vetsina zucastnenych radila ze kat. muze jit bez problemu ven.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 29, 2002 Author Share Posted August 29, 2002 Tak jelikoz jsem nemel moznost to vyzkouset pred tim nez jsem to auto odstavil, tak tedka muzu rict, ze se maximalne tak akorat zmenil zvuk - cert vi, jestli to je tim vykuchanym katikem nebo taky tim, ze misto zadniho tlumice je jenom trouba jak od okapu :-)))) (je tam jen provizorne, protoze jeden nejmenovany debil mi vyhodil koncovy tlumic ) BTW: vsimli jste si jo? uz mluvim o zvuku...... a to znamena, ze motor se uz toci!!!!! a dokonce to aji jezdi (to: JR ) LKTR: myslim, ze motor z roku 91 neni zas tak zavisly na tom katu - dal jsem misto nej tu trubku a myslim, ze to nicemu nevadi..... Mozna tak akorat emisim [Editováno 8/30/02 voštík] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 30, 2002 Share Posted August 30, 2002 JR: jo tak to je fotka auta, u těch Voštíkovejch příspěvků??? Tak to jóóó, já furt nějak nemohl poznat, co to vlastně je... A mezi námi, nechybí tomu něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.