Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Topení 405


mrázek dušan

Recommended Posts

Jen podle mých praktických zkušeností a poznatků.

Pokud je tam rozdíl, tak bych to viděl na špatně nasazený bowden ovládacího táhla, nebo ještě víc na přeskočení aretačního mechanizmu. Myslím v té krabičce, co z ní koukají ovládací otáčecí knoflíky.

Klapka by mněla většinou sedět. Je to uvnitř kde se žádná mechanická deformace nedá předpokoládat.

Může nastat ještě problém s množstvím vzduchu. Sem například mněl rozdělanou otcovu Oktávku a výsledek byl - absolutně zbytečně. Množství vzduchu pro čelní sklo je limitováno hydraulickým odporem vzduchového traktu + odpor radiátoru topení. Jediný řešení - přepnout na studený vuduch, nehnat to přes radiátor.

Jo, mám zkušenost, že se auto a motor ohřeje dřív, pokud to člověk nežene a neochlazuje přez radiátor topení. Pak přepnout ventilaci přez něj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...