zelpol Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Nazdar hoši. Mám Peugeot 406 1,8 16v, r.v. 98, typ motora LFY. Mám dva problémy. Prvy: Keď ráno naštartujem motor na volnobehu nedrží otáčky a chvíľami ho tak dusí, že sa mi zdá že skape. Pridám mu, no keď otáčky klesnú robí to iste. Po ćhvilke jazdy hodí diagnostiku. Na minútu vypnem motor a keď ho znovu naštartujem, už diagnostiku nevihodí a uvedené dusenie na volnobehu po zahriati motora prestane. Druhý problém: Keď sa potrebujem rýchlejšie rozbehnúť z miesta, alebo akcelerovať pri podradení auto nereaguje / pomali sa rozbieha /a je ako keby pridusené. Musím ho vytočiť na 3800 otč. a potom začne reagovať. Toto mirobí stále. Či je teplý alebo studený. Nemá skoro žiadny ťah. [upravil dne 19.5.2008 zelpol] [upravil dne 19.5.2008 zelpol] [upravil dne 19.5.2008 zelpol] [upravil dne 19.5.2008 zelpol] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kekros Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 a na diagnostice si s tim někde nebyl ? škubeti to než to vytočíš k těm 3800 otáček ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Ten volnoběh by mohl mít na svědomí krokovej motorek. Buďto je zacpanej nebo už jde do kytek. Když dáš hledání dovíš se víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 krokač je jasně k.o. a mrkni na vzduchac a pal. filtr . a určo jsou v pytli svičky , v tom horšim připadě rampa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 možná teplotní čidlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 19. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Zo zaciatku to trhlo motorom a potom akceleroval. Teraz, ked je bez vykonu uz nim netrhne. Palivový filter a sviecky maju nabehane 35 000km. Sú tam Boschky. Diagnostika nic neukazala. Musela by byt napojena v momente, kedy by na aute svietila kontrolka diagnostiky motora. Asi by ukazalo len niaku vseobecnu vadu ako napr. zlá zmes vstrekovaneho paliva co moze mat vela pricin. Skuste poradit, co stym. Mam tam namontovany splynovac na baze vstrekov do kazdeho valca a na plyn to ide normalne. No to, ci to na volnobeh ked je studeny pojde aj na plyn, to zistit nemozem, lebo plyn mi zapne len ak ma voda v motore minimalne 45 stupnov [upravil dne 19.5.2008 zelpol] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 mohla by to byt ta spatna zapalovaci rampa, nebo treba taky lambda sonda, lambdu zkus odpojit a projet to, ale zacal bych tou rampou, zkus sehnat nekde jinou od nekoho se stejnym motorem. Tipuju to ze to bude ona, ze bude zespoda popraskana izolace a zkondenzuje tam vlhkost, ktera pak zpusobuje probijeni a spatne zapalovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 19. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2008 ked odpojim lamda sondu a \"projedu to \", nemoze sa mi nieco pojebabrat? Zaregistroval som aj zvysenie swpotreby. Predtym som nabehal na 32 l plynu 510-520 km a teraz 490km. Nema tento typ nahodou pomocny vzduchovy ventil namiesto krokoveho motorceka? [upravil dne 20.5.2008 zelpol] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Měl jsem podobné příznaky a nakonec to byla ta zapalovací rampa - jak píší kluci - buď odzkoušet druhou nebo potom jedině zkusit osciloskopem pod zátěží, jinak to diagnostika neukáže. Ale teď vidím že píšeš že na LPG je to OK, to moc na rampu neukazuje, LPG je na jiskru ještě háklivější, mě to teda na LPG se špatnou rampou nejelo skoro vůbec. Ale jinak se tady dlouze diskutovaly taky benzínové vstřiky, které mohou být dlouhým používáním LPG zanesené, většinou nevratně. Víc to v tomto případě blbne za studena, kdy je rozstřik ještě horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 20. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Neviete nahodov hosi co na Slovensku stoji ta zapalovacia rampa, vstrek, krokác? Na plyn to ide lepsie, no nemozem povedat ze je to super. Neviem do kedy. Ďalej sa chcem spýtat, ci na tom mozem normalne jazdiť, alebo by bolo lepsie to hned dať do servisu, aby sa to nepokazilo este viac? [upravil dne 20.5.2008 zelpol] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Na slovensku nevím, ale u nás krokáč +- 2500 záleží na typu, vstřiky jeden cca 2000 Kč a zapalovací rampa nová tuším okolo 7 000, já jsem sehnal jetou za 1500 a naštěstí zatím šlape. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 20. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Dik Honzin, chcel by som sa ta este opytat, ci sa da ta rampa vymenit bez toho aby to muselo ist do servisu, respektive, ci ju nahodou netreba naprogramovat v pocitaci? U Vas su celkom dobre ceny. U nas si ku kazdemu budem musiet pripisat 500,-Sk [upravil dne 20.5.2008 zelpol] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Ještě upřesním - tuto opravu jsem dělal cca před rokem a ceny jsou přibližně z tohoto období, ber je spíše orientačně. Jinak s rampou nemusíš dělat nic - přehodíš a buď šlape nebo ne. Jen nevím, jestli neexistuje víc variant, ale na to jsou tu jiní kadeti co se orientují v těch tisíce různých verzích. Osobně jsem se setkal jen s jedním typem. Ale pokud Ti to na LPG šlape, nehledal bych chybu v zapalování ale spíš někde u benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 20. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Dufam, ze to nebude ta rampa. Skor sa prikláňam k tým vstrekom. Možno to je slabý tlak paliva v sústave, alebo ten krokáč. Nevies nahodou, ci tento typ motoru LFY nema namiesto krokáca pomocný vzduchový ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Původně zaslal: zelpol Dufam, ze to nebude ta rampa. Skor sa prikláňam k tým vstrekom. Možno to je slabý tlak paliva v sústave, alebo ten krokáč. Nevies nahodou, ci tento typ motoru LFY nema namiesto krokáca pomocný vzduchový ventil? LFY ma krokovy moturek volnobehu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 20. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: zelpol Dufam, ze to nebude ta rampa. Skor sa prikláňam k tým vstrekom. Možno to je slabý tlak paliva v sústave, alebo ten krokáč. Nevies nahodou, ci tento typ motoru LFY nema namiesto krokáca pomocný vzduchový ventil? LFY ma krokovy moturek volnobehu Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 vlastni krokac, pred vycistenim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 pohled na dosedaci plochu v telese klapky sani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelpol Odesláno 20. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Diky Ferry. Ten krokac po vymontovani staci len tak vicistit tech. benzinom, alebo treba aj jeho samotneho otvorit a vicystit? Ďalej sa chcem opytat, pri tom krokaci je este hadicka upevnena do tzv. koliku. Mne sa ten kolik kyve v tom ulozeni do klapky, nie pri kume hadicky. Je to problem, nemoze to nasavať falosny luft? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.