Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pridusený motor 406 1,8 16v


zelpol

Recommended Posts

Nazdar hoši.

Mám Peugeot 406 1,8 16v, r.v. 98, typ motora LFY. Mám dva problémy. Prvy: Keď ráno naštartujem motor na volnobehu nedrží otáčky a chvíľami ho tak dusí, že sa mi zdá že skape. Pridám mu, no keď otáčky klesnú robí to iste. Po ćhvilke jazdy hodí diagnostiku. Na minútu vypnem motor a keď ho znovu naštartujem, už diagnostiku nevihodí a uvedené dusenie na volnobehu po zahriati motora prestane. Druhý problém: Keď sa potrebujem rýchlejšie rozbehnúť z miesta, alebo akcelerovať pri podradení auto nereaguje / pomali sa rozbieha /a je ako keby pridusené. Musím ho vytočiť na 3800 otč. a potom začne reagovať. Toto mirobí stále. Či je teplý alebo studený. Nemá skoro žiadny ťah.

[upravil dne 19.5.2008 zelpol]

[upravil dne 19.5.2008 zelpol]

[upravil dne 19.5.2008 zelpol]

[upravil dne 19.5.2008 zelpol]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zo zaciatku to trhlo motorom a potom akceleroval. Teraz, ked je bez vykonu uz nim netrhne. Palivový filter a sviecky maju nabehane 35 000km. Sú tam Boschky. Diagnostika nic neukazala. Musela by byt napojena v momente, kedy by na aute svietila kontrolka diagnostiky motora. Asi by ukazalo len niaku vseobecnu vadu ako napr. zlá zmes vstrekovaneho paliva co moze mat vela pricin. Skuste poradit, co stym. Mam tam namontovany splynovac na baze vstrekov do kazdeho valca a na plyn to ide normalne. No to, ci to na volnobeh ked je studeny pojde aj na plyn, to zistit nemozem, lebo plyn mi zapne len ak ma voda v motore minimalne 45 stupnov

[upravil dne 19.5.2008 zelpol]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mohla by to byt ta spatna zapalovaci rampa, nebo treba taky lambda sonda, lambdu zkus odpojit a projet to, ale zacal bych tou rampou, zkus sehnat nekde jinou od nekoho se stejnym motorem. Tipuju to ze to bude ona, ze bude zespoda popraskana izolace a zkondenzuje tam vlhkost, ktera pak zpusobuje probijeni a spatne zapalovani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked odpojim lamda sondu a \"projedu to \", nemoze sa mi nieco pojebabrat? Zaregistroval som aj zvysenie swpotreby. Predtym som nabehal na 32 l plynu 510-520 km a teraz 490km. Nema tento typ nahodou pomocny vzduchovy ventil namiesto krokoveho motorceka?

[upravil dne 20.5.2008 zelpol]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobné příznaky a nakonec to byla ta zapalovací rampa - jak píší kluci - buď odzkoušet druhou nebo potom jedině zkusit osciloskopem pod zátěží, jinak to diagnostika neukáže. Ale teď vidím že píšeš že na LPG je to OK, to moc na rampu neukazuje, LPG je na jiskru ještě háklivější, mě to teda na LPG se špatnou rampou nejelo skoro vůbec.

Ale jinak se tady dlouze diskutovaly taky benzínové vstřiky, které mohou být dlouhým používáním LPG zanesené, většinou nevratně. Víc to v tomto případě blbne za studena, kdy je rozstřik ještě horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviete nahodov hosi co na Slovensku stoji ta zapalovacia rampa, vstrek, krokác? Na plyn to ide lepsie, no nemozem povedat ze je to super. Neviem do kedy. Ďalej sa chcem spýtat, ci na tom mozem normalne jazdiť, alebo by bolo lepsie to hned dať do servisu, aby sa to nepokazilo este viac?

[upravil dne 20.5.2008 zelpol]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik Honzin, chcel by som sa ta este opytat, ci sa da ta rampa vymenit bez toho aby to muselo ist do servisu, respektive, ci ju nahodou netreba naprogramovat v pocitaci? U Vas su celkom dobre ceny. U nas si ku kazdemu budem musiet pripisat 500,-Sk

[upravil dne 20.5.2008 zelpol]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě upřesním - tuto opravu jsem dělal cca před rokem a ceny jsou přibližně z tohoto období, ber je spíše orientačně.

Jinak s rampou nemusíš dělat nic - přehodíš a buď šlape nebo ne. Jen nevím, jestli neexistuje víc variant, ale na to jsou tu jiní kadeti co se orientují v těch tisíce různých verzích. Osobně jsem se setkal jen s jedním typem. Ale pokud Ti to na LPG šlape, nehledal bych chybu v zapalování ale spíš někde u benzínu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zelpol

Dufam, ze to nebude ta rampa. Skor sa prikláňam k tým vstrekom. Možno to je slabý tlak paliva v sústave, alebo ten krokáč. Nevies nahodou, ci tento typ motoru LFY nema namiesto krokáca pomocný vzduchový ventil?

LFY ma krokovy moturek volnobehu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: zelpol

Dufam, ze to nebude ta rampa. Skor sa prikláňam k tým vstrekom. Možno to je slabý tlak paliva v sústave, alebo ten krokáč. Nevies nahodou, ci tento typ motoru LFY nema namiesto krokáca pomocný vzduchový ventil?

LFY ma krokovy moturek volnobehu

Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky Ferry. Ten krokac po vymontovani staci len tak vicistit tech. benzinom, alebo treba aj jeho samotneho otvorit a vicystit? Ďalej sa chcem opytat, pri tom krokaci je este hadicka upevnena do tzv. koliku. Mne sa ten kolik kyve v tom ulozeni do klapky, nie pri kume hadicky. Je to problem, nemoze to nasavať falosny luft?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...