KoNG Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: Žampión Faykt,nevím,jak jsem koupil tak prodávám.Třeba je venku žárovka,taky řešení. No tak zřejmě budou odpojená obě žárovky jak na deaktivaci spolujezdce tak na jednotku protože když máš odpojenej kablik a druhý airbag není tak by ti svítila kontrolka, takže prvně začni kontrolkou pak se vrhni na jednotku je před řadicí pakou v konzoli pod popelníkem. Jinak pokud byla jednotka vystřelená tak se musí přehrát Druhá věc jěk jestli se do tvého roku dávali pyropatrony? Což neví mtak ty budou taky K.O. [upravil dne 18.5.2008 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: Marlin umiram jako chlap, mam auto bez airbagu.... My víme to víno píše Jinak jsem neslyšel že by se do 207 nedělali v základu 2x pytle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 18. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Co mi říkal mechanik,je to záležitost cca 1000kč(reaktivace asi,už si nepamatuju o čem přesně mluvil)Já osobně pytel mít nemusím,neměl jsem ho doposud,obejdu se bez něj i teď.Jen mě to zajímalo,co by se stím dalo dělat.Když bych to chtěl dát do kupy.Myslím si,že to asi bude finančně náročný,to ty prachy radši vrazím třeba do Alu kol:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: KoNG Jinak jsem neslyšel že by se do 207 nedělali v základu 2x pytle On má na mysli tu svojí 318IS. Nebo SI? Sakra, teď nevím. No jestli sem to napsal blbě a Marlin si to přečte, to si zase něco vyslechnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: Žampión ...to ty prachy radši vrazím třeba do Alu kol:super Každej svýho štěstí strůjcem. Náš názor znáš. Tak až budeš bourat, zkus to prosimtě vzít nějak šikovně, ať ty hezký nový kola nezkřivíš. Aspoň něco po tobě zbude, když už v tom zařveš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: MirasCC Původně zaslal: KoNG Jinak jsem neslyšel že by se do 207 nedělali v základu 2x pytle On má na mysli tu svojí 318IS. Nebo SI? Sakra, teď nevím. No jestli sem to napsal blbě a Marlin si to přečte, to si zase něco vyslechnu iS .... neco jako injecitom sport. Jinak v 207mame 4 vaky, ale ja radsi s bawcem... Ten je muj jinak mama si na vaky stezovat nemuze, u 206ky jsou sikovne udelany, ze i na ocich bryle zustanou... [upravil dne 18/5/08 Marlin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 18. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2008 o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: MirasCC Jo, po vystřelení airbagů je potřeba řídící jednotku reaktivovat. Ono je pak otázka, v jakým stavu je zbytek potřebnejch věcí. Mít aktivní airbag bez funkčních předpínačů je tak dobrý k rychlý cestě na onen svět. A taky to chce mít čidla nárazu v pořádku a na svým místě. Nicméně, tip na tu správnou webovou stránku si už dostal, napiš mail a uvidíš, tam ti poradí asi nejlíp. Možná půjde aktivovat jen řidičův airbag, možná jsou jednotky pro různý počty airbagů jiný i hardwarově. Pak by si musel buď sehnat jednotku jinou, nebo to zprasit tím odporem u spolujezdce. cidla jsou dle vseho primo v jednotce, proto je umistena v podelne ose auta na stredovem tunelu ... jsou to G sensory a ty se tak lehce znicit nedaj ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Původně zaslal: ajsik Původně zaslal: MirasCC Jo, po vystřelení airbagů je potřeba řídící jednotku reaktivovat. Ono je pak otázka, v jakým stavu je zbytek potřebnejch věcí. Mít aktivní airbag bez funkčních předpínačů je tak dobrý k rychlý cestě na onen svět. A taky to chce mít čidla nárazu v pořádku a na svým místě. Nicméně, tip na tu správnou webovou stránku si už dostal, napiš mail a uvidíš, tam ti poradí asi nejlíp. Možná půjde aktivovat jen řidičův airbag, možná jsou jednotky pro různý počty airbagů jiný i hardwarově. Pak by si musel buď sehnat jednotku jinou, nebo to zprasit tím odporem u spolujezdce. cidla jsou dle vseho primo v jednotce, proto je umistena v podelne ose auta na stredovem tunelu ... jsou to G sensory a ty se tak lehce znicit nedaj ... a další by mělo být u řidiče a spolujezdce na bocích pod dveřmi kosek od pásů [upravil dne 19.5.2008 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 19. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Děkuji všem za odpovědi,už vím co jsem chtěl vědět,zkusím s tím něco udělat.MirasCC by měl někde přednášet o bezpečnosti vozidel a neprudit normální lidi,pač jeho schopnosti předpovídat jsou neskutečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 27. květen 2008 Sdílet Odesláno 27. květen 2008 Jako žampióne ... nevim jak to vidíš Ty, ale jezdit vědomě ve vozíku bez bagů je dneska docela sebevražda. Argumentovat tím, že si bez nich jezdil doteďka je poněkud - nerozumné, nedospělé, nezodpovědné. Nevim, kolik jsi dal do auta, ale pár tisícovek navíc za tu bezpečnost stojí. Prostě si zajeď do autorizovanýho servisu a nech si všechno překontrolovat. Nech si vyjet seznam součástí, který ti chybí a posháněj na netu (je to levnější než nový originály). Už se proboha vzpamatuj. Uvědom si, že jsou situace, kdy to jestli bouráš, nebo nebouráš nemáš šanci ovlivnit. Nepohybuješ se na okruhu, kde jedeš jen sám za sebe. Až povezeš přítelkyni, milenku, manželku, ..... a ona ti tam zařve kvůli tomu, žes byl debil :rolla šetřils pár peněz, tak se s tím budeš těžko srovnávat. Neber to jako útok na tebe, ale jako dobře míněnou radu. Takovýhle lidi mi dělaj starosti ...nikdy nevíš, kdy to do tebe někdo napere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bloodeye Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 Trochu OT: No ja teraz mam airbagy aktivne a pyropasy nezapojene,kedze som si zhanal pyropasy dodatocne,ale uz by som si to mohol dat spravit Neviete kolko asi vyjde ta reaktivacia v RJ? To mi vedia spravit len v origo oficial peugeote? [upravil dne 29.5.2008 Bloodeye] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 29. květen 2008 Sdílet Odesláno 29. květen 2008 To asi zalezi na koho narazis. Myslim, ze hodina prace na diagnostice je za 1200,- a minimalne se bere zapocata pulhodina - takze maximalne za 600,- czk by to vsichni meli zvladnout. Ale cetl sem tady, ze nejakou zmenu v nastaveni RJ zvladli i za 300,- (což bude asi minimalni sazba v origo servisu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 30. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2008 Chtěl jsem jen říct,že mám možnost koupit 2x airbag ridič spolujezdec cena je 7000kč a 1000kč aktivace.Jelikož teď nemám prachy tak doufám že mi ho zatím neprodá.Třebíčsko je chudý kraj..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 5. červen 2008 Sdílet Odesláno 5. červen 2008 bacha na pyropasy, ktery sou vystreleny, rozebrany a vnitrek nahrazen odporem. Je to paradoxni, ale upozornil mi na to prdejce na vrakarne, kdyz sme se o tom bavily. Co se týká bezpacnosti, tak nejlepsi by bylo vse nechat montovat a aktivovat v autorizovanem servisu. Pak drobna rana vyjde tak na 20t oprava kasle a na 50t airbagy. Potom je otazka jestli ma cenu mit o trochu bezpecnejsi auto, nebo stim jezdit tak jako ze starou skodkou a pocitat stim, ze tam chybi cast bezpecnostniho prvku. V zakladu maji vsechny 206ky dva celni airbagy a predepinace pasu. Airbag spolujezdce je vypinatelny. Uz i to, ze se nekdo rozhodne alespon dat dohromady alespon misto u ridice, je porad lepsi, nez kdyz to neudela vubec. Nekde sem tu cet, ze mel nekdo sice airbagy, ale predepinace odpojeny a nahrazeny odporama. To bych radeji odpojil celou jednotku. Bezpecnostni prvky totiz musi byt kompletni, jinak nejsou bezpecnostni ale nebezpecny!! Jinak Zampionovi drzim palce at to da dohromady. Sice to bude neco stat ale alespon pak bude auto bezpecnejsi a prodejnejsi. Ja pokud bych prodaval auto bez airbagu, tak bych na to urcite chtel podpis kupujiciho nebo bazaru, ze s tou skutecnosti sou seznameni. Pokud se totiz v tom pak nekdo killne, tak se s vama o tom nikdo bavit nebude!! Bohuzel uz se to stalo a problem byly nefunkcni pyropasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.