Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

teplota...


SV 24

Recommended Posts

Původně zaslal: Dress

druhou saharu mají auta s klimou

Není podmínkou, já mám 2.1td bez klimy a taky mám dvě sahary.

I když jsem teď koukal do katalogu a podle něj bych měl mít asi jednu jednorychlostní - podle spínače, který má jen dva piny.

[upravil dne 14.5.08 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: SV 24

Aha... tak je to dobre.Mam velkou saharu na dve ale jelikoz nemam klimu tak mam jen jednu???!!!

Asi tedy máš jen jednu dvourychlostní saharu.

Ad teplota:

Podle katalogu Autokelly, máš teplotní spínač (asi na chladiči vpravo po směru jízdy někde pod hadicí) se třemi piny. První stupeň - pomalý běh sahary - by měl spínat při teplotě (vody v prostoru spínače - teplota na ukazateli může být jiná) cca 82°C a vypínat při 77°C, druhý stupeň - běh naplno, by měl sepnout při 87°C a vypnout při 82°C.

Teplota na ukazateli, co popisuješ asi bude dobrá. Pokud by se začal motor extrémně vařit, nejspíš by se ti rozsvítila červená kontrolka vpravo od ručičky ukazatele na teploměru (měla by svítit i se zapnutým zapalováním a po nastartování zhasnout). Ta je ovladaná teplotním čidlem, které je na výstupu vody z hlavy motoru a při dosažení nebezpečné teploty tu žárovku rozsvítí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: SV 24

. ale uz sem si koupil novou i s motorem tak ji tam musim nejak zapojit at mam obe...

Proč bys musel?? Jen proto, žes ji koupil??

Původně zaslal: SV 24 jen nevim jak?! :myslim

Blbě, ale na to jsem ti už taky odpověděl, i když v jiném vlákně

[upravil dne 14.5.08 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Dress

druhou saharu mají auta s klimou

Není podmínkou, já mám 2.1td bez klimy a taky mám dvě sahary.

I když jsem teď koukal do katalogu a podle něj bych měl mít asi jednu jednorychlostní - podle spínače, který má jen dva piny.

[upravil dne 14.5.08 Kdo]

to bude nějaká dodělávka, co vím, tak bez klimy se dávala pouze jedna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: SV 24

jeste bych se chtel zeptat,jakou mate dosahnete nejvetsi teplotu u 605 3.0???????

ve velké koloně to vylezlo i ke 110 st.

někdo říká že u těchto motorů je vysoká teplota normální, no nevím, jezdil jsem, až tak to neřešil a pak řešil opravu prasklé hlavy, jestli to mělo souvislot a nebo se na hlavě podepsal již věk auta nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre pridanie ďalšieho ventilátora máš tri možnosti.

1. zapínanie riešiť vypínačom v interiéri ktorý by ovládal relé napájané priamo z baterky cez poistku

2. ak máš jednorýchlostný ventilátor, tak ten druhý pripojiť k nemu do série. V tomto prípade je treba skontrolovať na koľko ampérov je stavané relé vetráku aby utiahlo oba. Prípadne vymeniť spínač za trojkontaktový a spínalo by jeden vetrák ako prvý stupeň a oba ako druhý.

3a. ak máš dvojrýchlostný ventilátor tak pridaním obvodu s dvomi relé. Jedno by spínalo plný výkon a druhé s predradeným odporom by spínalo pomalý chod. Ovládanie týchto relé by mohlo byť napojené na pôvodný teplotný spínač.

3b. pripojiť druhý ventilátor iba na rýchly chod zároveň s prvým

Na tvojom mieste by som asi najpr vymenil termostat, prípadne prepláchol chladič. Tých 90-95 sa mi zdá dosť a pridanie ventilátora rieši iba následky ale nie príčinu.

....:D škoda že bývaš tak daľeko. Na tomto by som si zgustol. Mal by si to zadara i s občerstvením. :D

[upravil dne 14/5/08 pastorek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pastorek

Na tvojom mieste by som asi najpr vymenil termostat, prípadne prepláchol chladič. Tých 90-95 sa mi zdá dosť a pridanie ventilátora rieši iba následky ale nie príčinu.

Řešilo se to tu několikrát u benzínových 405, 406, 605 od 2.0i nahoru a prostě se došlo (i já) na to, že ta teplota je prostě normální a můžeš tam povyměňovat a vyčistit cokoliv a ta teplota bude stejná, do těch 100°.

Já bych řekl že ani ta druhá sahara tomu moc nepomůže, ale zapojil bych ji do série.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: pastorek

Na tvojom mieste by som asi najpr vymenil termostat, prípadne prepláchol chladič. Tých 90-95 sa mi zdá dosť a pridanie ventilátora rieši iba následky ale nie príčinu.

Řešilo se to tu několikrát u benzínových 405, 406, 605 od 2.0i nahoru a prostě se došlo (i já) na to, že ta teplota je prostě normální a můžeš tam povyměňovat a vyčistit cokoliv a ta teplota bude stejná, do těch 100°.

Já bych řekl že ani ta druhá sahara tomu moc nepomůže, ale zapojil bych ji do série.

Evidentne sa mu to normálne nezdá a mne tiež nie. Chce to riešiť, tak sa mu snažím pomôcť. Nieje pravdou že \"můžeš tam povyměňovat a vyčistit cokoliv a ta teplota bude stejná, do těch 100°\". Dosiahol som to na svojom úplne jednoducho výmenou termostatu. Teraz mám bežne 80 v kolóne 90 a nemusím sa stresovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...