SV 24 Odesláno 13. květen 2008 Sdílet Odesláno 13. květen 2008 jeste bych se chtel zeptat,jakou mate dosahnete nejvetsi teplotu u 605 3.0??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 13. květen 2008 Sdílet Odesláno 13. květen 2008 Nemělo by to lozit moc přes 100, proč? co to dělá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SV 24 Odesláno 13. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2008 No leze to 100 tak tech 95-98... Mam saharu na dve vrtule ale koupil sem to jen s jednou a po kabelech neni ani pamatky... uz sem si ji dokoupil ale nevim jak ji zapojit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 13. květen 2008 Sdílet Odesláno 13. květen 2008 95-98 je úplně normální, 90-95 jízda 95-100 kolony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SV 24 Odesláno 13. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2008 a myslis,ze ty dve vrtule v sahare maji vsechny 605 3.0??? sahara je pro dve ale mam tam jen jednu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 13. květen 2008 Sdílet Odesláno 13. květen 2008 druhou saharu mají auta s klimou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SV 24 Odesláno 14. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Aha... tak je to dobre.Mam velkou saharu na dve ale jelikoz nemam klimu tak mam jen jednu???!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: Dress druhou saharu mají auta s klimou Není podmínkou, já mám 2.1td bez klimy a taky mám dvě sahary. I když jsem teď koukal do katalogu a podle něj bych měl mít asi jednu jednorychlostní - podle spínače, který má jen dva piny. [upravil dne 14.5.08 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: SV 24 Aha... tak je to dobre.Mam velkou saharu na dve ale jelikoz nemam klimu tak mam jen jednu???!!! Asi tedy máš jen jednu dvourychlostní saharu. Ad teplota: Podle katalogu Autokelly, máš teplotní spínač (asi na chladiči vpravo po směru jízdy někde pod hadicí) se třemi piny. První stupeň - pomalý běh sahary - by měl spínat při teplotě (vody v prostoru spínače - teplota na ukazateli může být jiná) cca 82°C a vypínat při 77°C, druhý stupeň - běh naplno, by měl sepnout při 87°C a vypnout při 82°C. Teplota na ukazateli, co popisuješ asi bude dobrá. Pokud by se začal motor extrémně vařit, nejspíš by se ti rozsvítila červená kontrolka vpravo od ručičky ukazatele na teploměru (měla by svítit i se zapnutým zapalováním a po nastartování zhasnout). Ta je ovladaná teplotním čidlem, které je na výstupu vody z hlavy motoru a při dosažení nebezpečné teploty tu žárovku rozsvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SV 24 Odesláno 14. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Tak snad to bude dobry... ale uz sem si koupil novou i s motorem tak ji tam musim nejak zapojit at mam obe... jen nevim jak?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: SV 24 . ale uz sem si koupil novou i s motorem tak ji tam musim nejak zapojit at mam obe... Proč bys musel?? Jen proto, žes ji koupil?? Původně zaslal: SV 24 jen nevim jak?! Blbě, ale na to jsem ti už taky odpověděl, i když v jiném vlákně [upravil dne 14.5.08 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SV 24 Odesláno 14. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Super... Tak diky moc!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: Dress druhou saharu mají auta s klimou Není podmínkou, já mám 2.1td bez klimy a taky mám dvě sahary. I když jsem teď koukal do katalogu a podle něj bych měl mít asi jednu jednorychlostní - podle spínače, který má jen dva piny. [upravil dne 14.5.08 Kdo] to bude nějaká dodělávka, co vím, tak bez klimy se dávala pouze jedna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: SV 24 jeste bych se chtel zeptat,jakou mate dosahnete nejvetsi teplotu u 605 3.0??????? ve velké koloně to vylezlo i ke 110 st. někdo říká že u těchto motorů je vysoká teplota normální, no nevím, jezdil jsem, až tak to neřešil a pak řešil opravu prasklé hlavy, jestli to mělo souvislot a nebo se na hlavě podepsal již věk auta nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SV 24 Odesláno 14. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2008 tak to snad nehrozi... to by nepotesilo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Pre pridanie ďalšieho ventilátora máš tri možnosti. 1. zapínanie riešiť vypínačom v interiéri ktorý by ovládal relé napájané priamo z baterky cez poistku 2. ak máš jednorýchlostný ventilátor, tak ten druhý pripojiť k nemu do série. V tomto prípade je treba skontrolovať na koľko ampérov je stavané relé vetráku aby utiahlo oba. Prípadne vymeniť spínač za trojkontaktový a spínalo by jeden vetrák ako prvý stupeň a oba ako druhý. 3a. ak máš dvojrýchlostný ventilátor tak pridaním obvodu s dvomi relé. Jedno by spínalo plný výkon a druhé s predradeným odporom by spínalo pomalý chod. Ovládanie týchto relé by mohlo byť napojené na pôvodný teplotný spínač. 3b. pripojiť druhý ventilátor iba na rýchly chod zároveň s prvým Na tvojom mieste by som asi najpr vymenil termostat, prípadne prepláchol chladič. Tých 90-95 sa mi zdá dosť a pridanie ventilátora rieši iba následky ale nie príčinu. .... škoda že bývaš tak daľeko. Na tomto by som si zgustol. Mal by si to zadara i s občerstvením. [upravil dne 14/5/08 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 15. květen 2008 Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Původně zaslal: SV 24 tak ji tam musim nejak zapojit at mam obe... jen nevim jak?! Podívám se doma, dělal jsem si schema zapojení dvojitých dvojrychlostních sahar. Když to najdu, tak to naskenuju a dám sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 15. květen 2008 Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Původně zaslal: pastorek Na tvojom mieste by som asi najpr vymenil termostat, prípadne prepláchol chladič. Tých 90-95 sa mi zdá dosť a pridanie ventilátora rieši iba následky ale nie príčinu. Řešilo se to tu několikrát u benzínových 405, 406, 605 od 2.0i nahoru a prostě se došlo (i já) na to, že ta teplota je prostě normální a můžeš tam povyměňovat a vyčistit cokoliv a ta teplota bude stejná, do těch 100°. Já bych řekl že ani ta druhá sahara tomu moc nepomůže, ale zapojil bych ji do série. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 15. květen 2008 Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: pastorek Na tvojom mieste by som asi najpr vymenil termostat, prípadne prepláchol chladič. Tých 90-95 sa mi zdá dosť a pridanie ventilátora rieši iba následky ale nie príčinu. Řešilo se to tu několikrát u benzínových 405, 406, 605 od 2.0i nahoru a prostě se došlo (i já) na to, že ta teplota je prostě normální a můžeš tam povyměňovat a vyčistit cokoliv a ta teplota bude stejná, do těch 100°. Já bych řekl že ani ta druhá sahara tomu moc nepomůže, ale zapojil bych ji do série. Evidentne sa mu to normálne nezdá a mne tiež nie. Chce to riešiť, tak sa mu snažím pomôcť. Nieje pravdou že \"můžeš tam povyměňovat a vyčistit cokoliv a ta teplota bude stejná, do těch 100°\". Dosiahol som to na svojom úplne jednoducho výmenou termostatu. Teraz mám bežne 80 v kolóne 90 a nemusím sa stresovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 15. květen 2008 Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Já neříkám, že děláš něco špatně nebo špatně radíš, ten termostat za výmenu stojí, to je pár stovek ale tyto auta nebudou jezdit jak Fábie že se nalepí na 90 a ani se to nehne. Nevím jestli to je stařím nebo čím ale je to prostě tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.