Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pružiny


martin106S16

Recommended Posts

Hele kdo ma na aute ty pruziny? Je to hodne znat? Ja bych je tam mel mit asi pristi tejden (doufam). Sice nevim co to bude zac - musi to nejdriv z toho Pazouta sundat a pak to nandat na toho meho pazoutika. No jsou to pruziny z nemecka (stejne jako to auto) takze by to snad mohlo bejt ok. Jinak jakej je pocit z jizdy na tech pruzinach? Ja si u svoji 206 stezuju jen na to ze kdyz jedu rychleji (170+) tak je zadek trochu neklidnej - to se dalo celkat u kratkeho auta, ale mam takovej dojem, ze je to nedostatecne tvrdyma pruzinama v zadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LK7R: Problem se zadkem u 206 a ostatnich je ten, ze tam nejsou pruziny :( ale jen zkrutny tyce. na se da zadek sice libovolne snižit ( maji tisicihran, na kterym je muzes pootocit) ale stejne se ti nezmeni "francouzska jizda", vim ze se na 205ky daly sehnat i tvrdsi tyce, tak snad to potka i 206ky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam na 206 2,0 hdi pruziny od hamanna na predku. -45 mm. je to stejne jak pro s16 a xsi. proste podle vahy motoru. na aute mam jeste cumak z GTcka, takze o pruchodnosti terenem nebudu radsi ani mluvit. pocit z jizdy. je to skvele! auto sedi, neustreluje a muzete si dovolit mnohem vic. vic to dovoli... ale pouze na klikatejch a hladkejch silnicich. na dalnicich. ale na rozbitych, uskakanych a nerovnych silnicich je to spatne. a to dost. kazda nerovnost, kazde lepeni asfaltu je znat a kdyz s tim nekde skocis, tak je to rana jako krava. az je mi toho auta lito. vazne. kdyz to nekde riznu, tak me zadek predbiha... zadek nemam snizenej, ale chystam se na to. a to z prosteho duvodu. bud si to sedne a zklidni se to a cumak pujde trosku nahoru, nebo to pujde zpet do orig. nastaveni. nez jsem si pruziny koupil, ptal jsem se na to X lidi. pezotaku, zavodniku atd. vsichni mi rekli ze jedine co se necha udelat s podvozkem na 206ce je vykaslat se na nej. ze je dobrej a ze blbym zasahem ho jenom znicim. ze dobrej podvozek neni za mene nez 70 tisic a to do toho nedam, takze at to necham byt. nenechal jsem. obecne tvrda a kratka pruzina tlaci auto k zemi, seriovy tlumic ma tendenci tlumit. mele se to. pero tahne, tlumic houpe... doporuceni? je to celkem levne reseni jak si zprijemnit street racing, ale asi jen pro toho kdo se pohybuje prevazne na hladkych silnicich. jezim s tim v praze a fakt nevim ... az to bude cele dole, dam vedet. s tema torzkama to je tak, ze pak je potreba predelat dorazy a idealni je tam dat i jine tlumice. urcite ne nejlevnejsi sadu od koni. pry dost casto tecou. solidne se jevi omp, nejlepsi je tam dat sadu od peugeot sportu, nebo bilsteiny. tak zvejkacku do pusy at si neprekousnete jazyk a za jizdy nemluvit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chmmmmm tak to jste me moc nepotesili :) no sem na to celkem zvedavej haha. Kazdopadne ten predek to chce o maliko snizit stejne ... ted to vypada jak all-road :). Musim rict ze nejlip to sedi nalozeny a dokonce to i vypada nejlepe ... v zadu je to hezky posazeny no proste nadhera :). Tak jen doufam ze to nekam neposlu v ramci testovani :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je celkem silenost snizit jenom predek a zadek nechat tak jak je. I kombinace typu 40mm/60mm apod. jsou dost sh*t. Podvozek je z vyroby docela slusne naladenej a tak pokud snizit a pritvrdit, tak rozhodne rovnomerne, jinak se zmeni teziste a jizdni vlastnosti, rozlozeni brzd a spousta dalsich veci se totalne rozhodi. To je jasny ze zadek pak v zatackach brutalne ustreluje.

Jinak obecne k tem podvozkum, Michal206 to napsal dobre. Jen dodam, ze samotny pruziny jsou dobra vec, ale je treba pocitat s tim, ze pokud je snizeni vetsi nez cca 30mm tak seriovy tlumice driv odejdou. Kompletni kit je uplne o necem jinym, auto je s nim jeste vic tvrdsi a stabilnejsi a min se houpe.

O KONI si myslim ze to vubec nejsou spatny podvozky, ba naopak a Billstein kompletni kit poridis do 20.000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupil jsem na 206 1.6 progresívní pružiny -35mm a auto vpředu sedlo o cca. 40mm, prý to nemělo vadit. Vypadalo to docela dobře, první zatáčky taky nebyly k zahození, ale po prvním mírném zhoupnutí šly tlumiče na doraz a to není nic příjemného hlavně když se jede rychle. Tak jsem to vrátil. Teď zkusím jen vyměnit všechny tlumiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, jo... poridis bilsteiny za 20t, ok, porids koni, bg, poridis i interalloy, ale kupovat tu nejlevnejsi sadu je nejvetsi kravina... to je jak blbe usetrit a moc se nepovozit. spousta veci je na koukani, ale ne na jezdeni. ted jsem koukal na brzdy. nadherne vrtane kotouce. cena 3000 ks, kvalitni material, jo, dobry, ale vydtzi ti desticky pouze 5-8.000 km. takze to chce sadu desticek a to zase nestoji 15 stovek, ale 3500 a jsi nekde jinde... jinak je obecne receno (hlavne nemcema a nemeckejma vyrobcema) ze snizeni do 30 mm je ok. jo, je to pravda, ale na jejich silnicich. myslim, ze 3500 za pruziny za vyzkouseni neni moc, a kdo u toho zustane, jeho vec. idealni je orig podvozek zvtrdit, ne snizit. a jsme zase tam, kde jsme byli, na zacatku u orig. podvozku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...