vlado-.m Odesláno 9. květen 2008 Sdílet Odesláno 9. květen 2008 Po nastartovani citim ako mi plynovy pedal zabera coraz nizsie. Potom mozem pomaly pridavat ale motor ide nejak klepotavo, nie moc plynule. Asi pri 1950 ot naraz vyskoci na asi 2100ot a tu sa mi zda ze uz ide plynulejsie. Okolo auta citit akoby zhoreny aceton alebo nieco pod., tak mi to smrdi z vyfuku. Pocas jazdy necitim pozadovany vykon a motor ide naozaj klepotavo. Co by to mohlo robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 13. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2008 Ked drzim rukou stlacenu hadicu od turba a niekto mi pomaly pridava, tak pri tych 1950ot naraz prudko stvrdne. Takze z toho mi vychadza ze do 1950ot ide malo tlaku od turba. Ale preco naraz taka prudka zmena? Turbo tlaci ale nie hned zo zaciatku. Mohlo by to byt unikom pdtlaku na otvaraci ventil turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 13. květen 2008 Sdílet Odesláno 13. květen 2008 turbo, váha vzduchu , fap - prvně bych začal na diagnostice pokud neodhalí nějaké anomálie na některém snímači Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CHS-KadlosCZ Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Turbo nikdy nebude foukat hned od začátu. Já bych nejdřív zkusil vyměnit vzduchový filtr a pak až diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: vlado-.m Po nastartovani citim ako mi plynovy pedal zabera coraz nizsie. Potom mozem pomaly pridavat ale motor ide nejak klepotavo, nie moc plynule. Asi pri 1950 ot naraz vyskoci na asi 2100ot a tu sa mi zda ze uz ide plynulejsie. Okolo auta citit akoby zhoreny aceton alebo nieco pod., tak mi to smrdi z vyfuku. Pocas jazdy necitim pozadovany vykon a motor ide naozaj klepotavo. Co by to mohlo robit? Asi ti nepálí jeden válec, proto klepotavý chod (jde na 3 válce) a nižší výkon, a smrad z výfuku, když se válec chytne tak vyskočí otáčky i výkon. Zkontroluj svíčky případně je vyměň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: vlado-.m Po nastartovani citim ako mi plynovy pedal zabera coraz nizsie. Potom mozem pomaly pridavat ale motor ide nejak klepotavo, nie moc plynule. Asi pri 1950 ot naraz vyskoci na asi 2100ot a tu sa mi zda ze uz ide plynulejsie. Okolo auta citit akoby zhoreny aceton alebo nieco pod., tak mi to smrdi z vyfuku. Pocas jazdy necitim pozadovany vykon a motor ide naozaj klepotavo. Co by to mohlo robit? Asi ti nepálí jeden válec, proto klepotavý chod (jde na 3 válce) a nižší výkon, a smrad z výfuku, když se válec chytne tak vyskočí otáčky i výkon. Zkontroluj svíčky případně je vyměň. V týhle teplotě to musí klepat na 4 i bez svíček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Kurňa, on je to HDi, no ted budu za debila, jsem si toho nevšimnul, tak to sorry teda:mad::D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: Radek Hurvajz Kurňa, on je to HDi, no ted budu za debila, jsem si toho nevšimnul, tak to sorry teda:mad::D:D No, HDi má žhavící svíčky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 14. květen 2008 Sdílet Odesláno 14. květen 2008 Původně zaslal: Fakir Původně zaslal: Radek Hurvajz Kurňa, on je to HDi, no ted budu za debila, jsem si toho nevšimnul, tak to sorry teda:mad::D:D No, HDi má žhavící svíčky... No to sice má, ale těma to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 15. květen 2008 Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Pokial sa nemylim, tak turbo zapina az od urcitych otacko, takze to mas v poriadku. Mne na punte zaberalo od tych 1700 - 1800. Krasne si to pocul sicavim zvukom od tych otacok a \"zatlacenim\" do sedaciek... Ale urcite pri HDI by som najskor skusil diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 15. květen 2008 Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Nemáš to ucpaný na výfuku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 15. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2008 Tak este raz: po nastartovani citim ako mi plyn zabera nizsie a nizsie cca 10s. Zaradim 1 a pomaly pridavam. Vykon nic moc sem tam to obcas akoby vynechalo a pri tych 1950ot zrazu podskoci na 2100. Nie je to plynule je to skok. Vykon aj tak nic moc. Odpojil som podtlak od jedneho z ventilov, mal by tobyt ten co ovlada klapku od turba/nie tu v sani za chladicom/. Motor na jednicke nevynechava aj hadica od turba chladica sa plynule nafukuje/tvrdne/uz od volnobehu, ale vykon sa nejak neupravil, pedal zabera tak jak predtym. Ked na 1 prudko uberem tak ako by som tahal pol zemegule. A ked vzapeti prudko pridam tak to sekne, nema to plynuly prechod. To robi aj so zapojenym podtlakom na ventile. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.