Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ZVLASTNY CHOD MOTORA


vlado-.m

Recommended Posts

Po nastartovani citim ako mi plynovy pedal zabera coraz nizsie. Potom mozem pomaly pridavat ale motor ide nejak klepotavo, nie moc plynule. Asi pri 1950 ot naraz vyskoci na asi 2100ot a tu sa mi zda ze uz ide plynulejsie. Okolo auta citit akoby zhoreny aceton alebo nieco pod., tak mi to smrdi z vyfuku. Pocas jazdy necitim pozadovany vykon a motor ide naozaj klepotavo. Co by to mohlo robit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked drzim rukou stlacenu hadicu od turba a niekto mi pomaly pridava, tak pri tych 1950ot naraz prudko stvrdne. Takze z toho mi vychadza ze do 1950ot ide malo tlaku od turba. Ale preco naraz taka prudka zmena? Turbo tlaci ale nie hned zo zaciatku. Mohlo by to byt unikom pdtlaku na otvaraci ventil turba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vlado-.m

Po nastartovani citim ako mi plynovy pedal zabera coraz nizsie. Potom mozem pomaly pridavat ale motor ide nejak klepotavo, nie moc plynule. Asi pri 1950 ot naraz vyskoci na asi 2100ot a tu sa mi zda ze uz ide plynulejsie. Okolo auta citit akoby zhoreny aceton alebo nieco pod., tak mi to smrdi z vyfuku. Pocas jazdy necitim pozadovany vykon a motor ide naozaj klepotavo. Co by to mohlo robit?

Asi ti nepálí jeden válec, proto klepotavý chod (jde na 3 válce) a nižší výkon, a smrad z výfuku, když se válec chytne tak vyskočí otáčky i výkon. Zkontroluj svíčky případně je vyměň.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: vlado-.m

Po nastartovani citim ako mi plynovy pedal zabera coraz nizsie. Potom mozem pomaly pridavat ale motor ide nejak klepotavo, nie moc plynule. Asi pri 1950 ot naraz vyskoci na asi 2100ot a tu sa mi zda ze uz ide plynulejsie. Okolo auta citit akoby zhoreny aceton alebo nieco pod., tak mi to smrdi z vyfuku. Pocas jazdy necitim pozadovany vykon a motor ide naozaj klepotavo. Co by to mohlo robit?

Asi ti nepálí jeden válec, proto klepotavý chod (jde na 3 válce) a nižší výkon, a smrad z výfuku, když se válec chytne tak vyskočí otáčky i výkon. Zkontroluj svíčky případně je vyměň.

V týhle teplotě to musí klepat na 4 i bez svíček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial sa nemylim, tak turbo zapina az od urcitych otacko, takze to mas v poriadku. Mne na punte zaberalo od tych 1700 - 1800. Krasne si to pocul sicavim zvukom od tych otacok a \"zatlacenim\" do sedaciek...

Ale urcite pri HDI by som najskor skusil diagnostiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak este raz: po nastartovani citim ako mi plyn zabera nizsie a nizsie cca 10s. Zaradim 1 a pomaly pridavam. Vykon nic moc sem tam to obcas akoby vynechalo a pri tych 1950ot zrazu podskoci na 2100. Nie je to plynule je to skok. Vykon aj tak nic moc. Odpojil som podtlak od jedneho z ventilov, mal by tobyt ten co ovlada klapku od turba/nie tu v sani za chladicom/. Motor na jednicke nevynechava aj hadica od turba chladica sa plynule nafukuje/tvrdne/uz od volnobehu, ale vykon sa nejak neupravil, pedal zabera tak jak predtym. Ked na 1 prudko uberem tak ako by som tahal pol zemegule. A ked vzapeti prudko pridam tak to sekne, nema to plynuly prechod. To robi aj so zapojenym podtlakom na ventile.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...