Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

únik oleje


Davy

Recommended Posts

Vim, ze Peugeot je zrout oleje ale u me ten olej dela az moc :papa. Behem mesice (cca 1000km) mi spapl okolo 5-ti litru oleje. Nemate tuseni cim to muze byt? - Nebo to je normalni :( - pochybuju.

Musim podotknout, ze jsem pod sebou jeste nevidel ani kapku oleje. Takze netece na zem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeot obecně není zrovna žrout oleje. Za normální lze považovat tak dvě, tři deci na 1000km, víc ne. Spíš je obvyklé dolévat max. litr na výměnu (10tis km), nebo ani to ne...

Takhle velká spotřeba, to snad ani není možné, vždy? to musí hulit jak dvoutakt!

Obávám se, že budou totálně v háji kroužky, nebo minimálně gufera na ventilech - ale těmi by takovéhle množství snad ani zdrhnout nemohlo.

Co to dělá, když sundáš víčko oleje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Davy

Vim, ze Peugeot je zrout oleje ale u me ten olej dela az moc :papa. Behem mesice (cca 1000km) mi spapl okolo 5-ti litru oleje. Nemate tuseni cim to muze byt? - Nebo to je normalni :( - pochybuju.

Musim podotknout, ze jsem pod sebou jeste nevidel ani kapku oleje. Takze netece na zem.

Zkus mrknout do vzduchovyho filtru. Jinak pokud by to mělo všechno vyletět výfukem, tak bys to určitě musel vidět;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě to zase dělá louže, kde se dá. Oleje me samo taky ubývá, ale dým, jestli se tomu tak dá říkat se z výfuku valil jen za -10 a níž a to jen bílá barva a nebo když jsem to pořádně sešlápl a to jen taky mírně našedlé a když to bylo dobře ohřátý, tak ani to ne. Teče mě to pod víkem ventilů a potom taky trochu kolem polosy na guferu.Dnes jdu všechno měnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsou šikovný ruce tak do 500 :)

Na víku ventilů očistit od oleje, odmastit benzínem a dát Lukopren jak na spodní část těsnění, tak na vnitřní na víko.

Gufero kolem poloosy stojí asi tak 400 - 600 co jsem ho original kupoval u peugeotu. Je zvláštní, že na každou stranu je jinačí. Jinačí tím myslím svou konstrukcí ( ? ). Pak trocha šikovnosti a trocha času :)

O víkendu jsem přetěsňoval víko ventilů a veškerý hadice co mají spojitost s olejem a motorem. Je to sice hodně divný až úsmněvný, ale zdá se mi, že to předsi jenom líp jede. Že by za to mohl i novej Halvoline 10W-40 ? :)

Sem zvědavej kolik to bude MADE IN SERVICE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davy : :) jo, zastav se. Rád experimentuju i na cizích autech :)

To určitě nebude tak velikej problem. Jen když jsou prostory a ne venku na parkovišti a to ještě se skřehlýma rukama v -2 st. C.

Ještě že otec má firmu, kam můžu do budovy vjet a tam páchám ty moje opvatátorský zvěrstva :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[Kua kua, takk to bylo ohledně toho gufera pozdě. Dovezli mi na druhou stranu :( Budu to měnit teda až v pátek. Cenu přesně nevím, ale replika stojí cca 150,- bez DPH. Těsnění pod víko mi taky nepřivezli a bude taky až v patek, tak všechno nechám na to. Na hovno je to, že jsem to rozdělal (myslím polosu) vyškrábl starý gufero, zjistil, že to nový je na h... a potom to musel zase vracet. Dal jsem to tam jen na silikon (jak se přitěsňujou motory). Už aby byl pátek.... Celkem si myslím, že těsnění na pod to víko může statát tak kolemm 500,- ale přesně nevím. Já beru většinou repliky od Kellyho nebo z Krasnýho. Vozí mi to kámoš, co si tam bere pro sebe. Je fakt, že replika není taková, ale já to auto přeci nebudu mít 20 let :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,me to dela taky.Ale tak 5l na 10000km.Je to prej tema krouzkama na ventilech.Oprava pry\"Krouzky 180,-,Tesneni pod hlavu 600 a i s praci do 1500,-Mozna necham zabrousit sedylka ventilu kdyz uz to bude mit opravar sundany a necham nastavit vule.At to je zase do 2poloviny zivotnosti motoru OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LADIS: to máš dobrý, a například u mě experimentovat můžeš jak chceš protože tam už nejde něco z ku.... (zničit:))

PETROLINECEK: taky nemuzes bydlet bliz abych mrknul?

Sakra není nahodou někdo v Praze kdo to bude dělat abych to aspoň viděl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trollik: \"Krouzky 180,-,Tesneni pod hlavu 600 a i s praci do 1500,-\" - to ti někdo sundá hlavu, rozebere, vymění gufera ventilů, složí, namontuje zpět - a to vše do 700,-Kč? Tak to na mě působí velmi nedůvěryhodně.

Nadto, ne u všech motorů je třeba při výměně gufer ventilů potřeba sundavat hlava...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je to znamej a specialista na Fr.auta.Vyhlasenej u nas v okoli.Ale musim cekat 3tydny,az na me prijde rada i kdyz je to znamej.Ma toho moc.A rikal,ze do benzinaku DKZ se to musi delat pri sundane hlave.A neco divnyho na cene?Uz mi delal spostu ptakovin.I kamaradovi treba nova spojka a vse s tim spojene(lamela,...)+vymena gufera u klikovky.Material si zaplatil kamos sam a prace 800,-.A mel to do 2dne ok.A odzkousene a nastavene.Je dobrej a ma i dobre ceny nahr.dilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DAVY: Ja bych si na to taky netroufl, ale mam kamose servisman, kterej ma vybavenou dilnu a taky vim, ze kdyyz to tam rozdelavam, tak me kdkoliv prijde poradit, nebo me i pomuze.

ODDIE: Ja mluvil o guferech na poloose. Tam je to docela snadny, jen museis vyhodit poloosu... Nejhorsi je povolit venkovni sroub na hrideli (unasi kotouc a kolo). Jinak to slo vse celkem v poho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je za problém povolit matici na poloose? Akorát je k tomu potřeba příslušné nářadí - ořech 36, 3/4\" trhačka a příslušně dlouhý nástavec...

A nebo, pokud nedokážete povolit tu matici, stačí vyhodit dole čep z ramene, a poodsunout celou těhlici, na vytažení poloosy z převodovky to stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...