Davy Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Vim, ze Peugeot je zrout oleje ale u me ten olej dela az moc . Behem mesice (cca 1000km) mi spapl okolo 5-ti litru oleje. Nemate tuseni cim to muze byt? - Nebo to je normalni - pochybuju. Musim podotknout, ze jsem pod sebou jeste nevidel ani kapku oleje. Takze netece na zem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 5 lt na 1000 km... !!!! no, v norme je tak 1 litr/1000 km. Muze to delat cokoliv : Gufera, krouzky... Jde z toho cerny dym ? Nebo to hod Vasendovi, at se na to mrkne (zmeri tlaky, apod...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Peugeot obecně není zrovna žrout oleje. Za normální lze považovat tak dvě, tři deci na 1000km, víc ne. Spíš je obvyklé dolévat max. litr na výměnu (10tis km), nebo ani to ne... Takhle velká spotřeba, to snad ani není možné, vždy? to musí hulit jak dvoutakt! Obávám se, že budou totálně v háji kroužky, nebo minimálně gufera na ventilech - ale těmi by takovéhle množství snad ani zdrhnout nemohlo. Co to dělá, když sundáš víčko oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Vix: nepředbíhej, potvoro Olej = modrý dým, černý dým je z nafty (z příliš velké dávky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davy Odesláno 3. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2004 abych rekl pravdu, ze by mi to nejak coudilo.... To zas az tak ne. Jdu nastartovat a mrknu na to. Ale zadnej abnormal.... Tak jsem kousek popojel a zda se mi, ze celkem v pohode.... [Editován dne 3/2/04 Davy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 jenom me tak napada, ja nemel jednou dotazeny filtr a S105 zrala jak prokopla... taky to na zemi louze nedelalo, ale jak se zvedl tlak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Napsán autorem Davy Vim, ze Peugeot je zrout oleje ale u me ten olej dela az moc . Behem mesice (cca 1000km) mi spapl okolo 5-ti litru oleje. Nemate tuseni cim to muze byt? - Nebo to je normalni - pochybuju. Musim podotknout, ze jsem pod sebou jeste nevidel ani kapku oleje. Takze netece na zem. Zkus mrknout do vzduchovyho filtru. Jinak pokud by to mělo všechno vyletět výfukem, tak bys to určitě musel vidět;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 mě to teklo pod víkem ventilů. a teklo to jen za jízdy, když jsem stál tak to louže nedělalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 To mě to zase dělá louže, kde se dá. Oleje me samo taky ubývá, ale dým, jestli se tomu tak dá říkat se z výfuku valil jen za -10 a níž a to jen bílá barva a nebo když jsem to pořádně sešlápl a to jen taky mírně našedlé a když to bylo dobře ohřátý, tak ani to ne. Teče mě to pod víkem ventilů a potom taky trochu kolem polosy na guferu.Dnes jdu všechno měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davy Odesláno 4. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2004 cena?????? cca.............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 Pokud jsou šikovný ruce tak do 500 Na víku ventilů očistit od oleje, odmastit benzínem a dát Lukopren jak na spodní část těsnění, tak na vnitřní na víko. Gufero kolem poloosy stojí asi tak 400 - 600 co jsem ho original kupoval u peugeotu. Je zvláštní, že na každou stranu je jinačí. Jinačí tím myslím svou konstrukcí ( ? ). Pak trocha šikovnosti a trocha času O víkendu jsem přetěsňoval víko ventilů a veškerý hadice co mají spojitost s olejem a motorem. Je to sice hodně divný až úsmněvný, ale zdá se mi, že to předsi jenom líp jede. Že by za to mohl i novej Halvoline 10W-40 ? Sem zvědavej kolik to bude MADE IN SERVICE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davy Odesláno 4. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2004 LADIS-->> kdy se mám stavit? :D:D Samozřejmě dám vědět, kolik to koštuje. Nejdřív ale umeju motor a uvidim jak si potom povede........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 Davy : jo, zastav se. Rád experimentuju i na cizích autech To určitě nebude tak velikej problem. Jen když jsou prostory a ne venku na parkovišti a to ještě se skřehlýma rukama v -2 st. C. Ještě že otec má firmu, kam můžu do budovy vjet a tam páchám ty moje opvatátorský zvěrstva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 [Kua kua, takk to bylo ohledně toho gufera pozdě. Dovezli mi na druhou stranu Budu to měnit teda až v pátek. Cenu přesně nevím, ale replika stojí cca 150,- bez DPH. Těsnění pod víko mi taky nepřivezli a bude taky až v patek, tak všechno nechám na to. Na hovno je to, že jsem to rozdělal (myslím polosu) vyškrábl starý gufero, zjistil, že to nový je na h... a potom to musel zase vracet. Dal jsem to tam jen na silikon (jak se přitěsňujou motory). Už aby byl pátek.... Celkem si myslím, že těsnění na pod to víko může statát tak kolemm 500,- ale přesně nevím. Já beru většinou repliky od Kellyho nebo z Krasnýho. Vozí mi to kámoš, co si tam bere pro sebe. Je fakt, že replika není taková, ale já to auto přeci nebudu mít 20 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 Chlapi,me to dela taky.Ale tak 5l na 10000km.Je to prej tema krouzkama na ventilech.Oprava pry\"Krouzky 180,-,Tesneni pod hlavu 600 a i s praci do 1500,-Mozna necham zabrousit sedylka ventilu kdyz uz to bude mit opravar sundany a necham nastavit vule.At to je zase do 2poloviny zivotnosti motoru OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davy Odesláno 5. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2004 LADIS: to máš dobrý, a například u mě experimentovat můžeš jak chceš protože tam už nejde něco z ku.... (zničit:)) PETROLINECEK: taky nemuzes bydlet bliz abych mrknul? Sakra není nahodou někdo v Praze kdo to bude dělat abych to aspoň viděl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 Trollik: \"Krouzky 180,-,Tesneni pod hlavu 600 a i s praci do 1500,-\" - to ti někdo sundá hlavu, rozebere, vymění gufera ventilů, složí, namontuje zpět - a to vše do 700,-Kč? Tak to na mě působí velmi nedůvěryhodně. Nadto, ne u všech motorů je třeba při výměně gufer ventilů potřeba sundavat hlava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 Jo je to znamej a specialista na Fr.auta.Vyhlasenej u nas v okoli.Ale musim cekat 3tydny,az na me prijde rada i kdyz je to znamej.Ma toho moc.A rikal,ze do benzinaku DKZ se to musi delat pri sundane hlave.A neco divnyho na cene?Uz mi delal spostu ptakovin.I kamaradovi treba nova spojka a vse s tim spojene(lamela,...)+vymena gufera u klikovky.Material si zaplatil kamos sam a prace 800,-.A mel to do 2dne ok.A odzkousene a nastavene.Je dobrej a ma i dobre ceny nahr.dilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 DAVY: Ja bych si na to taky netroufl, ale mam kamose servisman, kterej ma vybavenou dilnu a taky vim, ze kdyyz to tam rozdelavam, tak me kdkoliv prijde poradit, nebo me i pomuze. ODDIE: Ja mluvil o guferech na poloose. Tam je to docela snadny, jen museis vyhodit poloosu... Nejhorsi je povolit venkovni sroub na hrideli (unasi kotouc a kolo). Jinak to slo vse celkem v poho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 Co je za problém povolit matici na poloose? Akorát je k tomu potřeba příslušné nářadí - ořech 36, 3/4\" trhačka a příslušně dlouhý nástavec... A nebo, pokud nedokážete povolit tu matici, stačí vyhodit dole čep z ramene, a poodsunout celou těhlici, na vytažení poloosy z převodovky to stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.