Matt Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 jenom takovej technickej dotazek, mate nekdo 306sedan v 2.0Hdi cku??? please chcu to kupovat a ak se vas ptam za kolik s tim jezdite, nekde sem tada cetl ze HDi ma vetsi spotrebu nez starsi diesel, je to pravda???? predem diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsalek Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Ahoj, mam ve sve Xantii motor 2.0 HDi 80kW a jezdim mezi 6.0 a 7.0 l/100 km. Tedy maximum jsem mel 6.9 v tuhe zime, kdy jsem navic casto jen topil motorem vestoje. Jinak se s tim da jet i za 5.2 a to po dalnici, avsak nesmi se spechat (dovolena v rovinatem Holandsku). Kdyz jedu po dalnici v Nemecku 140-160 km/h, tak si to bere 6.3. Pokud mas ten slabsi dvoulitr (66 kW), tak ten ma podle papiru brat asi o decilitr vice. Bud proto, ze je ten motor mene ucinny, nebo jen proto, ze mu lidi vice slapou na krk. Jinak HDi se s obycejnym dieselem neda srovnat. Tahne uz od 1700 otacek jak boeing, je to dost tiche a kultivovane. Z vyfuku jde jen bila para; cerne cmoudy zname z klasickych dieselu jsou jiz minulosti. Hodne stesti, Kaja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 Napsán autorem marsalek Ahoj, mam ve sve Xantii motor 2.0 HDi 80kW a jezdim mezi 6.0 a 7.0 l/100 km. Tedy maximum jsem mel 6.9 v tuhe zime, kdy jsem navic casto jen topil motorem vestoje. Jinak se s tim da jet i za 5.2 a to po dalnici, avsak nesmi se spechat (dovolena v rovinatem Holandsku). Kdyz jedu po dalnici v Nemecku 140-160 km/h, tak si to bere 6.3. Pokud mas ten slabsi dvoulitr (66 kW), tak ten ma podle papiru brat asi o decilitr vice. Bud proto, ze je ten motor mene ucinny, nebo jen proto, ze mu lidi vice slapou na krk. Jinak HDi se s obycejnym dieselem neda srovnat. Tahne uz od 1700 otacek jak boeing, je to dost tiche a kultivovane. Z vyfuku jde jen bila para; cerne cmoudy zname z klasickych dieselu jsou jiz minulosti. Hodne stesti, Kaja Nevim no....černé čmoudy jsou dány sešlostí motoru a taky jeho nastavení. Pokud ti někdo \"správně\" potůnuje motor, tak ti půjde černej čmoud i z HDI;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt Odesláno 4. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2004 jak rika marty kdyz mas sestelovanej aj starej diesel tak je to v pohode ale prece jenom hdicko spaluje dvaktrat, prej rikal me to jeden mechos z peugeotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 Kdyz slapnes na krk studenymu HDi nebo TDi, nebo jakymukoli dieslu, tak se vali z vejfucku kour jako z pekla... Ale pokud je to dobre serizeny, tak ten kour prakticky neni videt. (Po zahrati motoru samozrejme) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 Matt : No, k tomu mechanikovi ti gratuluju. On totiz i takovy motor 1.9 D co se daval do 205 nekdy na konci 80. let minuleho stoleti taky spaluje dvakrat. Dvojity spalovani je totiz supr vec ... bezvadne snizuje vykon ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt Odesláno 4. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2004 ale to s tim dvojitym spalovanim je pravda ne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 jak to spaluje dvakrat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 Spaluje dvakrát a nejen to. Třeba Commonrail od Fiatu (JTD) spaluje čtyřikrát za dobu komprese a doby hoření paliva. Dva předvstřiky, hlavní vstřik a pak ještě malinkej vstřik už při hoření paliva. Takže když si představíš motor ve 3000 ot/min na dálnici, tak jak to tam v něm musí všechno pěkně trtat, aby to gungovalo. A to ještě se zatraceně velikou přesností. Mně to po přepočtu vychází 50 crknutí triskou nafty do válce za sekundu. A to ještě musí dávkovat na každém vstřiku jinačí množství nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 říká se tomu CGR ventil ... nebo EGR ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.