bagr Odesláno 29. duben 2008 Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Hajzlik jeden, tentokrát jako jarní překvápko hukot zadního ložiska, a to i při otáčení kolem na zvedáku. Takže první fáze - koupě nového ložiska. Výrobce firma QH, cena 2880,- Skk [upravil dne 20/8/10 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Není co poplést, ložiska jsou stejná pro všechny typy 406tek, či už je to buben nebo kotouč, rozdíl je jen v ABS nebo bez něj. Pokud je s ABS pak starší modely mají 29 zubu, novější okolo 40 zubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Sundat kolo, vyšroubovat dva torxy jistící buben... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 buben sundat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 vyrazit pomocí šroubováku víčko ločiska, a odjistit samotnou matici...a přichystat si 40 ku golu a metrovou trubku, kterou se dá matice povolit.. a jde to opravdu ztuha [upravil dne 29/4/08 bagr] Votiss ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Před stáhnutím náboje servisní manuál doporučuje demontovat ještě čidlo ABS ..., ideální je trojramenný stahovák.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Není potřeba žádné velké síly, ale bez stahováku to nejde, po stáhnutí náboje ostal na čepu ještě zadní kroužek ložiska a na ten stačil stahovák dvouramenný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Takhle to vypadalo po stáhnutí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Holou těhlici jsem zapoměl vyfotit, ale stejně na ní nebylo nic k vidění. Protože nemám k dispozici speci přípravek na natlačení nového náboje, pomohl nástavec na golu / tuším 36/ opřený o vnitřní kroužek ložiska a citlivé poklepy kladívkem...Matici dotáhnout \"na krev\" / předepsaný moment je 275 Nm, ale takovej momenťák nemám/ pomohla opět metrová trubka a cit. [upravil dne 29/4/08 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Při kontrole bylo zjištěno ,že klepe kulák vodorovné tyčky, tak dostal tyčkou od goly a kladivem po vrchní plechové krytce a díky tomu se na čas vymezí vule uvnitř - už neklepe. [upravil dne 29/4/08 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Nakonec nasadit krytku a vrátit čidlo ABS na své místo, nasadit buben, zajistit ho dvoma torxama a zustává jen kolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 29. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Tolik k dnešní asi tříhodinové zábavě. Paradoxně nejhorší bylo vyndání čidla ABS, protože ten 6ka šroubek byl zapečenej a urval se.Odvrtávání zalomeného šroubu a přesvědčování čidla aby dobrovolně opustilo svoje místo trvalo skoro hodinu. Jinak celkem spokojenost. Doufám, že těch pár fotek dokáže udělat mnohým z Vás představu o tom jak to celé vypadá a co to asi obnáší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 29. duben 2008 Sdílet Odesláno 29. duben 2008 pekna prace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. duben 2008 Sdílet Odesláno 29. duben 2008 Super fotonávod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dire Odesláno 29. duben 2008 Sdílet Odesláno 29. duben 2008 super navod , ale sam bych to asi nedelal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bostich Odesláno 30. duben 2008 Sdílet Odesláno 30. duben 2008 supr navod az me to bude cekat vim kam kouknout:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asaad Odesláno 30. duben 2008 Sdílet Odesláno 30. duben 2008 paradni navod...kez by takove byli vsechny:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 3. květen 2008 Sdílet Odesláno 3. květen 2008 :super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 3. květen 2008 Sdílet Odesláno 3. květen 2008 tak podle takových návodů by se dalo krásně pracovat:super Ještě tak mít i takové nářadíčko.. Děkujeme:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor.sk Odesláno 5. květen 2008 Sdílet Odesláno 5. květen 2008 Správne náradie, polovica roboty:cool:. Ale bez sťahovákov ani ťuk.... dík.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.