očko Odesláno 27. duben 2008 Sdílet Odesláno 27. duben 2008 Ahojte všetci mechanici.Je to síce úplne od veci, ale potreboval by som poradiť. Na traktore mi pustil blok motora. Zohnal som druhý,no chýbajú vňom tie polky čo držia hlavné ložiská kľukovky./Jedna polka je súčasť bloku a druhá chýba/.Keď som sa o tom bavil s pánom čo robí okolo motorov, povedal mi že sa to nedá spraviť. Vraj to nieje ND a musia byť oreginál z toho bloku inak to nebude pasovať.Môžte mi niekto kto tumu rozumie poradiť ?:myslim Ďakujem:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 27. duben 2008 Sdílet Odesláno 27. duben 2008 Když sem dělal ve velkoobchodu s ND na Avii,tak sme ty klemy samostatně nevedli,byly jen součástí bloku asi to mělo svůj důvod:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 27. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2008 Včom by bol problém,alebo čo by sa stalo ak by som tie \"klemy\" použil z toho poškodeného bloku? Ložiská by som dal samozrejme nové a kľuku by som použil tiež z toho poškodeného motora.Je takmer nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. duben 2008 Sdílet Odesláno 27. duben 2008 Ty víka ložisek se frézují nahozené na bloku,(stejně jako třeba ojnice),tzn.že musí být namontované spolu.Nemůžeš je nahodit na kterékoli hlavní ložisko,jako nemůžeš vzít víko ložiska ojnice a dát na jinou ojnici. Proto ojnici koupíš jen s víkem ložiska,jako koupíš blok motoru jen s víky hl.ložisek. [upravil dne 27/4/08 ozzy1956] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 27. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2008 Ďakujem za vysvetlenie.Takže vlastne mám nepoužiteľný blok a musím niekde zohnať ďalší ale kompletný?Nemáte niekto napredaj?/6901/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 28. duben 2008 Sdílet Odesláno 28. duben 2008 Otázka zní, co se přihodilo tumu \"špatnýmu\" bloku. Známý měl praskklý blok (zamrzla voda, rozthla ho) a vybrousily jsme prasklinu a zalepily dvousložkovým lepidlem od Loctitu. Už to cirka 5 let drží bez jediného problému. Lepidlo není laciný, ale vzhledem k tomu že nebylo potřeba nic shánět a odstrojovat, naprostá spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 28. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2008 Presne to isté.:mad: Zamrzla mi voda a ..... .Prasklina je dlhá cca 8 cm, a neviem či nepraskol aj medzi vložkami. Tiež som uvažoval nad zalepením, len či to niečo vydrží. Zvariť sa to vraj nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 28. duben 2008 Sdílet Odesláno 28. duben 2008 Nevím z čeho je blok.Ale stalo se nám u útvaru,že technik roty nedopatřením nevyměnil nemrzku v PTS-10 a v zimě praskl blok.Tak starej sehnal v mlékarnách dva svářeče,kterí je zavařili (byla to slitina al ).Nejprve vybrousili,potom jeden s autogenem předehříval a druhej eletrikou vařil.Havárie tankového motoru se nekonala,útvar ušetřil a daný PTS jezdil až do likvidace útvaru o cca tři roky později,pak jako většina techniky šel asi jako nadpočetný do šrotu.(pro upřesnění pro neznalé PTS je obojživelný pásový transportér pro přepravu lehké a střední techniky a lidí,není obrněný) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.