trollik Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Kamaradovi se prestal tocit vetrak P405 GL-1vetrak.A pri delsim stani semu to zacne prehrivat.Udelali jsme ho na extra vypinac do kabiny,jako rychlo-opravu. Nebylo moc casu zkoumat co je v coudu.Poradi mi nekdo kam se kouknout.Proklepavali jsme draty kam co vede.Jedno misto ke zkoumani mame.Spinac v chladici.Ale sbeznym promerenim:nema tam jit kabelama stava stale jak tomu bylo u S120?Nic jsme zkouseckou nenamerily!A je tam paralelne ke spinaci na chladici nejakej kondenzator nebo co to je.Nemohlo byto byt relatkem.Urcite tam je,ale kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Prvni co bych udelal je ze prehodim dratky z toho co facha na ten druhej. Nevim ale presne jak to je zapojeny. Kazdopadne pokud by byly kratky, tak bych je nastavil a zkusil jestli se bude toct. POkud ne, tak je asi v pytli jeho motorek a pokud jo, tak aspon vis, ze jedna vec je OK a hledal bych zahadu v dratkach.Potom se podivej na tó relatko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Napsán autorem petrolinecek Prvni co bych udelal je ze prehodim dratky z toho co facha na ten druhej. Nevim ale presne jak to je zapojeny. Kazdopadne pokud by byly kratky, tak bych je nastavil a zkusil jestli se bude toct. POkud ne, tak je asi v pytli jeho motorek a pokud jo, tak aspon vis, ze jedna vec je OK a hledal bych zahadu v dratkach.Potom se podivej na tó relatko... a ted me jeste doslo, ze kdyz jste to hodili´do kabiny na rucni spinani, tak asi motorek facha, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 2. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2004 jo jo!Facha.a draty nikde strihnuty nebo neco takoveho,nejsou.A to relatko je kde?Vim zjistil bych to podle cisla kabellu,ktere je z motorku videt a je k precteni a relatko vim co je:-),ale proc se nezeptat a jit najisto,ze:-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 hmm, už to tady bylo ! Mám dojem, že tady oddie a Hics vedli s ostatníma plodnou diskuzi, na jejímž konci byl výsledný obrázek-schéma zapojení sahar tak, aby se za jízdy točily obě dvě. Je to sice trochu off-topic, nicméně jsou tam také informace, kde co je. zkus zalistovat v historii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 2. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2004 OK.Mrknu se.Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Je to tady: http://www.peugeot-club.com/topic/2671-3-relatka-na-spinani-ventilatoru-u-chladice/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Tak mě napadá, když už jste to vytáhli, že jsem mezitím ze svazku dohledal a oměřil originální zapojení té elektriky pro sahary (pro dva větráky). Akorát to nemám tady, je to někde doma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Jen pár postřehů díky radám Oddimu, Petru 605 a vlastních kutilských pokusech. Pokud není někde vyloženě volnej drát, nebo někde něco nechybí, tak nejjednodužší je vytáhnout konektor z čidla na chladiči a propojit dráty. To je počáteční impuls pro roztočení ventilátoru. Pak prozkoušet relátka, vštšinou ze předním světlem. Jo, zapomněl jsem na pojistky, jsou hned u baterky a ty ventilátory jsou přez pojistky hned napřímo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Jestli pak se tady ale nejedna o jednovrtulovou variantu? Tam je to casto bez relatka. Ten valecek neni kondenzator, ale nejaky odpor, ktery na 1.stupen zpomaluje vetrak... na 2. st. uz neni aktivni, ale ten 2. stupen se podari jen malokdy... Vypada to na ten spinac asi. Nebo ty pojistky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikols Odesláno 22. duben 2004 Sdílet Odesláno 22. duben 2004 me se prestal tocit vetrak vcera hehe tak sem na to koukal a je to v blbejch konektorech doporucuju ustrihat konektory a dat tam novy ja mel zrezly konektory na cidle a este na vejs us to taky blblo tak sem dal novy a je to v pohode ... PS:francouzi maj holt konektory na houby us sem je musel menit i u kostry svetla mi blbly taky a na renaultu je to samy hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.