Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

repase vstřikovačů LPG DGi - už vím jak na to


Ferry

Recommended Posts

Ten elmag ventil na vstupu kapalneho LPG do vyparniku teda funguje ? Pusti tam nejaky plyn, neni prilepeny ten vnitrni pistek? (zkus ten pistek docasne vyndat a zkus to bez nej)

Kdyz odpojis hadici plynneho LPG na vystupu z vyparniku, je tam plyn nebo ne ? Ma spravny vystupni tlak 0.8 Bar?

 

Setkal jsem se taky u jednoho vyrobce membran, ze nebyla z vyroby vyseknuta dirka v membrance prvniho stupne regulace tlaku, umoznujici propojeni prostoru nad membranou s atmosferou, cimz se nemohla membrana vychylit (vznikl nad ni pretlak) a pustit LPG do vyparniku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

elmag ventil na vstupe kvap. lpg funguje, v podstate vyparnik lpg tlaci pekne do vstrekovaca, ktory aj vyzera, ze reguluje, pretoze klepe. Ked som odpojil jednu hadicku na vystupe vstrekovaca, tak plyn davkoval. Problem je len v tom, ze po prepnuti na lpg motor okamzite zdochne (aj za jazdy). Uplne prestane pracovat. Pri odpojenej hadicke chvilu isiel.

 

Este ma napadlo, ci neodislo cidlo tlaku na vstrekovaci, ktore som cistil sprejom na karburatory. Teraz este laborujem s RJ LPG, ci nahodou nie je chyba v nej. Motor na benzin ide bez problemov. Mal som ho zase pripojeny na Clip, no ziadnu chybu neukazal ale ani nenasiel RJ LPG, neviem preco. 

 

Zatial sa nevzdavam, no pomaly mi dochadzaju napady. :-(

Upraveno uživatelem mikihu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo teploty je NTC, hodnotu uz ted nevim, ja mam to, ktere je na vstrikovaci LPG, vyrazene a nahrazene jinym cidlem, ktere je primontovane na teleso reduktoru (takhle mi to udelali kdysi ve firme, kde mi predelavali 406 na LPG), kdyz mi kdysi odeslo a resil jsem uz opravu sam doma, daval jsem tam NTC termistor tusim 1.5kOhm a jen jsem pak kontroloval, zda teplota LPG, zobrazena pres diag DGI, je +/- odpovidajici teplote, kterou jsem si zmeril externim digitalnim teplomerem na reduktoru. Tahle uprava se pry delala kvuli drivejsimu prepinani z benzinu na LPG po startu, originalni teplotni cidlo ve vstrikovaci jsem uz nepripojoval a ani nepromeroval, jaky hodnoty ma.

 

Ma motor tendenci po prepnuti na LPG reagovat na seslapnuti pedalu plynu ? Pri potrzene membrance vstrikovace se pri uplnem seslapnuti na podlahu motor jakztakz sebere, protoze se mu dostane vice vzduchu a bohata smes se trochu naredi. Pokud ale ani pri plnem seslapnuti plynu motor nereaguje, tak tam vetsinou nejde plynu dost. Parkrat se mi taky stalo, ze se rozsrouboval pistek ve vstrikovaci a pak nemel dostatecny pracovni zdvih, takze neotviral a motor taky chcipal.

 

s tim cidlem tlaku, ktery jsi cistil tim sprejem, asi to nebyl uplne dobry napad, na cidlo radeji nesahat, tam se bordel nedostane, taky je mozne, ze odeslo, ale to nevim, jak zjistit, diag DGI hodnotu tlaku LPG neukazuje

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vdaka za info, vstrekovac mam teraz z auta von, takze som trochu patral a aj premeral hodnotu cidla teploty a pri 23 st. izbovej teplote som nameral 1,5kOhm, no podla farebneho oznacenia termistora by mal mat hodnotu 10kOhm pri teplote 25 st., takze asi moje cidlo bude vadne. Skusim vymenit a uvidim, potom dam vediet.

 

Motor po prepnuti na LPG okamzite zdochne aj pri plnom zoslapnuti plynu, no myslim si, ze tlak z reduktora je dostatocny, aj ked premerane to nemam, je to iba moj subjektivny pocit ked som odpajal hadicu od vstrekovaca. Bola podla mna dost natlakovana.

Upraveno uživatelem mikihu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

takze vo vstrekovaci je podla vsetkeho 1-1.5kOhm termistor. Ked som tam dal 10kOhm, horko-tazko prepol do plynu az ked bol motor uplne zahriaty, tak som dal spat novy 1.5kOhm a prepina vcelku skoro, no po prepnuti stale zdochne. Neudrzi sa ani chvilu.

 

to Ferry: aky kabel pouzivas na diagnostiku LPG? Mozes mi prosim poslat nejake schemy ev. aspon popis a foto? Vopred velka vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

  No membranka pretrhuta nebola, preto som ho iba vycistil od toho plynoveho sajrajtu a poskladal spat. No a zacalo sa to spravat, ako som pisal vyssie.

Odvtedy vsak, co som pisal predchadzajuci prispevok ale ubehol nejaky cas a ja som sa trochu posunul v mojom "patrani" po pricine nepravidelneho chodu. Urobil som reviziu reduktora a zistil som zapeceny el.-mag. ventil, zaneseny filter kvapalnej fazy a po uplnom rozobrati reduktora kopec bordelu v nom. Vyzeralo to ako vazelina, takze vsetko som dokladne vycistil. Ta vazelina sa ale tech. benzinom cistit neda, pomohol sprej na cistenie karburatorov.

 

  Zatial neviem, ako bude motor fungovat, pretoze teraz cakam na novu sadu membran, no ked to poskladam, dam vediet. Mam aj kopec fotiek z rozborky, mozem ich sem  potom hodit, ak to niekomu pomoze. Len pre upresnenie, mam system AG DGI starsi typ reduktora, niekde sa uvadza,

ze 1.verzia.

 

Moj reduktor

attachicon.gifreduktor.jpg

Ahoj, slo by poslat fotky rozborky, at vim do ceho jdu ? Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...