Martin.405 Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 to k tomu asi patří, věcí co nejdou povolit je na takhle starým autě mraky... nakonec se to vždycky nějak podaří, já např. už vyvařoval odvzdušňováký v obou předních brzdách.. jeden sem měl ulomenej už když sem to auto koupil, a druhej křupl když sem to chtěk odvzdušnit.. u obou sem musel přeřezávat závit a dělat větší odvzdušňováky.. stříkej to wdčkem, nech to působit... nebo vem bombu s hořákem a nahřívej to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 tak ted uz tomu stejne jedno, stejne sem ty trubky chtel delat novy pac sou dost sezrany, vasenda mi rek at bych u nich pocital cca 3tis celkove s praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 no ty vyvádíš věci. trubky se dají normálně koupit na míru, to se dalo čekat, že se to ulomí. ještě by nebylo od věci brzdiče rozebrat a dát do nich repasní sadu. a rozhodně bych s tím takhle nikam nejel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 dneska sem tu sadu kupoval na třmeny bendix a vyšlo to na zanedbatelnou částku oproti kompletní generálce brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Původně zaslal: oddie no ty vyvádíš věci. trubky se dají normálně koupit na míru, to se dalo čekat, že se to ulomí. ještě by nebylo od věci brzdiče rozebrat a dát do nich repasní sadu. a rozhodně bych s tím takhle nikam nejel. porad kde ty trubky obednam? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 já byl pro trubky loni v takový jedný firmě v ulici Kolbenova kousek za autosalonem Jaguáru. No ale určitě to někdo dělá i blíž tvému domovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 aaischa-hlavu vzhůru,tím si prošel každý,kdo udržoval auto sám. Na druhou stranu---takto se z teoretika stává praktik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 nejak tak mno, snaha byla, tak se priucim novejm vecem, pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chotemicak Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Než s tím pojedeš tak bych zkusil tu trubku co je zlomená nějak ucpat aby v případě nouze aspoň nejak auto brzdilo. :myslimTřeba jí zaříznout tak 15 cm od brzd. válce, ohnout, a v tom ohybu zmáčknout. Sice to při brždění asi poteče ale párkrát s tím zabrzdíš. Jo a potáhne to ke straně tak při brždění drž volant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sana Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 no ja som hovoril obsas to ide good a obcas ako tvoj pripad no skoda ze si takto dopadol ja som to mal to iste na shade 120 stalo ma to cely den + nove trubky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Původně zaslal: chotemicak Než s tím pojedeš tak bych zkusil tu trubku co je zlomená nějak ucpat aby v případě nouze aspoň nejak auto brzdilo. :myslimTřeba jí zaříznout tak 15 cm od brzd. válce, ohnout, a v tom ohybu zmáčknout. Sice to při brždění asi poteče ale párkrát s tím zabrzdíš. Jo a potáhne to ke straně tak při brždění drž volant. nakonec sem se dohodnutl s kolegou michalemtalbotem, že mi zkusí pomoct zlatej P-club kolega vinorak mi zas poradil kde pořídim trubičku takže nálada je hned o moc lepší, takže zatim díky všem za rady, doufám že se všecko zadaří a nezkončí to na odvrtávání hadiček z brzdičů jestli to bude hodne kously ... pak určitě dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Původně zaslal: sana no ja som hovoril obsas to ide good a obcas ako tvoj pripad no skoda ze si takto dopadol ja som to mal to iste na shade 120 stalo ma to cely den + nove trubky aspon je plus ze budou hadicky nebo minimalne ta jedna nová, sem zvedavej az se to da dokupy jak to bude brzdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Pokud nejde povolit šroubení ve třemeni, nožem přežízni starou hadici, povol šrouby držící třmen. Šroubení hadičky dáš na svěrák a pořádných pár ran na šestihran šroubení ho povolí. Pokud je zarezlé pero pro uchycení brzdové hadice ke kastli, přeříznout pero a pak to jde snadněji vyklepnout do strany. Ukroucení trubky je standartní jobovka. Dát nové, nebo nechat udělat na míru. Jen malá inspirace co jsem si dělal na Avce: http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_10.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_2.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_6.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_7.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_9.JPG (nová trubka potřená vazelínou a zatavená do smršťovací bužírky, provedeno i nad spoji a šroubením) Ještě nezapomeň na odvzdušňováky. Pokud nepůjdou povolit tak v momentu kdy máš vyndyné třmeny z auta je potřeba je rozhýbat. Tady pokud nejdou klíčem opět pomáhá jednoduchá brutální síla. Nemá smysl laborovat nad nějakým sprejem. Postavíš třmen tak, aby jsi měl osu odvzdušňovacího šroubu kolmo na pevnou podložku na kterou opřeš vlastní třmen a kladivem dáš tři pořádný rány na odvzdušňovák. Zničíš ho, ale půjde povolit. Rozhodně to stojí za cenu nového odvzdušňováku vůči radosti mít ho tam zalomený a tím vyhodit třmen do šrotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Původně zaslal: Ladis Pokud nejde povolit šroubení ve třemeni, nožem přežízni starou hadici, povol šrouby držící třmen. Šroubení hadičky dáš na svěrák a pořádných pár ran na šestihran šroubení ho povolí. Pokud je zarezlé pero pro uchycení brzdové hadice ke kastli, přeříznout pero a pak to jde snadněji vyklepnout do strany. Ukroucení trubky je standartní jobovka. Dát nové, nebo nechat udělat na míru. Jen malá inspirace co jsem si dělal na Avce: http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_10.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_2.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_6.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_7.JPG http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_9.JPG (nová trubka potřená vazelínou a zatavená do smršťovací bužírky, provedeno i nad spoji a šroubením) Ještě nezapomeň na odvzdušňováky. Pokud nepůjdou povolit tak v momentu kdy máš vyndyné třmeny z auta je potřeba je rozhýbat. Tady pokud nejdou klíčem opět pomáhá jednoduchá brutální síla. Nemá smysl laborovat nad nějakým sprejem. Postavíš třmen tak, aby jsi měl osu odvzdušňovacího šroubu kolmo na pevnou podložku na kterou opřeš vlastní třmen a kladivem dáš tři pořádný rány na odvzdušňovák. Zničíš ho, ale půjde povolit. Rozhodně to stojí za cenu nového odvzdušňováku vůči radosti mít ho tam zalomený a tím vyhodit třmen do šrotu. a to pero co drzi tu trubku normoš někde pak koupim ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Chlape jeden... Trubky si nech udělat někde v servise podle starejch. Akorát to někdy dělaj s holendrama na klíč 10. Jestli ti nejde vytáhnout to péro, tedy to Učko co drží hadici v držáku co je přišroubovanej ke kastli, musíš ho nějak rozhýbat. Pomůže ho ještě víc zarazit kladivem a nebo podebrat šroubovákem. Do toho třmenu je ta hadice hodně zarvaná, musíš za to pořádně vzít, nejlíp hadici odříznout a velkou ráčkou pokud se na to takhle dostaneš... A vyměnit gumičky v brzdiči by bylo dobrý, když už v tom jsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Původně zaslal: aaischa a to pero co drzi tu trubku normoš někde pak koupim ?? Pokud ho zničíš, seženeš ho jedině z vraku. Ale můžeš to pak smontovat bez něj, stejně si budeš hadici držet abys ji neukroutil. A pak až ho seženeš ho tam jen nasuneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Mě při podobných zkušenostech vždycky napadalo - proč se nedělá na šroubovaný části něco jak silikon, kterej by se napatlal na ten novej spoj a pak až by ho někdo za x let měnil tak by jenom odřízl ten silikon a měl by před sebou krásnej čistej závit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 24. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2008 uvidime po patku, zabouchat a vypahovat ten klinek hadicky sem zkousel, hejbe se ale ven ne a ne, to nacem drzi na kastli se tam nezda bejt moc pevne, kdyz za tu sponku vemu hejbe se tak o milimetr ale ne ven proste jen hejbe zatim takhlec rezani je to posledni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 24. duben 2008 Sdílet Odesláno 24. duben 2008 Původně zaslal: Fusion Mě při podobných zkušenostech vždycky napadalo - proč se nedělá na šroubovaný části něco jak silikon, kterej by se napatlal na ten novej spoj a pak až by ho někdo za x let měnil tak by jenom odřízl ten silikon a měl by před sebou krásnej čistej závit? No napatlat to silikonem můžeš. Ale zda tam těch několik let vydrží... Já to namazal grafitem, jo nalepí se na to bordel, ale pak to jde povolit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 27. duben 2008 Sdílet Odesláno 27. duben 2008 Původně zaslal: aaischa uvidime po patku, zabouchat a vypahovat ten klinek hadicky sem zkousel, hejbe se ale ven ne a ne, to nacem drzi na kastli se tam nezda bejt moc pevne, kdyz za tu sponku vemu hejbe se tak o milimetr ale ne ven proste jen hejbe zatim takhlec rezani je to posledni Hele... a nechces to vzit do poradnejch klesti a trosku se do toho oprit? Na tuhle kravinu vzdy stacila trocha viklani za soucasneho pusobeni tazne sily Nemuze to proti tomuhle obstat. Nekdy to chce ale trpelivost a vydrz (fyzicku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.