Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

problem vymena brzd. Hadicek 205


aaischa

Recommended Posts

to k tomu asi patří, věcí co nejdou povolit je na takhle starým autě mraky... nakonec se to vždycky nějak podaří, já např. už vyvařoval odvzdušňováký v obou předních brzdách.. jeden sem měl ulomenej už když sem to auto koupil, a druhej křupl když sem to chtěk odvzdušnit.. u obou sem musel přeřezávat závit a dělat větší odvzdušňováky..

stříkej to wdčkem, nech to působit... nebo vem bombu s hořákem a nahřívej to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

no ty vyvádíš věci. trubky se dají normálně koupit na míru, to se dalo čekat, že se to ulomí. ještě by nebylo od věci brzdiče rozebrat a dát do nich repasní sadu. a rozhodně bych s tím takhle nikam nejel.

porad kde ty trubky obednam? Dik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než s tím pojedeš tak bych zkusil tu trubku co je zlomená nějak ucpat aby v případě nouze aspoň nejak auto brzdilo. :myslimTřeba jí zaříznout tak 15 cm od brzd. válce, ohnout, a v tom ohybu zmáčknout. Sice to při brždění asi poteče ale párkrát s tím zabrzdíš. Jo a potáhne to ke straně tak při brždění drž volant. :mrk:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chotemicak

Než s tím pojedeš tak bych zkusil tu trubku co je zlomená nějak ucpat aby v případě nouze aspoň nejak auto brzdilo. :myslimTřeba jí zaříznout tak 15 cm od brzd. válce, ohnout, a v tom ohybu zmáčknout. Sice to při brždění asi poteče ale párkrát s tím zabrzdíš. Jo a potáhne to ke straně tak při brždění drž volant. :mrk:roker

nakonec sem se dohodnutl s kolegou michalemtalbotem, že mi zkusí pomoct :) zlatej P-club :potlesk kolega vinorak mi zas poradil kde pořídim trubičku takže nálada je hned o moc lepší, takže zatim díky všem za rady, doufám že se všecko zadaří a nezkončí to na odvrtávání hadiček z brzdičů jestli to bude hodne kously ... pak určitě dám vědět :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sana

no ja som hovoril obsas to ide good a obcas ako tvoj pripad no skoda ze si takto dopadol ja som to mal to iste na shade 120 stalo ma to cely den + nove trubky

aspon je plus ze budou hadicky nebo minimalne ta jedna nová, sem zvedavej az se to da dokupy jak to bude brzdit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nejde povolit šroubení ve třemeni, nožem přežízni starou hadici, povol šrouby držící třmen. Šroubení hadičky dáš na svěrák a pořádných pár ran na šestihran šroubení ho povolí.

Pokud je zarezlé pero pro uchycení brzdové hadice ke kastli, přeříznout pero a pak to jde snadněji vyklepnout do strany.

Ukroucení trubky je standartní jobovka. Dát nové, nebo nechat udělat na míru.

Jen malá inspirace co jsem si dělal na Avce:

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_10.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_2.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_6.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_7.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_9.JPG

(nová trubka potřená vazelínou a zatavená do smršťovací bužírky, provedeno i nad spoji a šroubením)

Ještě nezapomeň na odvzdušňováky. Pokud nepůjdou povolit tak v momentu kdy máš vyndyné třmeny z auta je potřeba je rozhýbat. Tady pokud nejdou klíčem opět pomáhá jednoduchá brutální síla. Nemá smysl laborovat nad nějakým sprejem. Postavíš třmen tak, aby jsi měl osu odvzdušňovacího šroubu kolmo na pevnou podložku na kterou opřeš vlastní třmen a kladivem dáš tři pořádný rány na odvzdušňovák. Zničíš ho, ale půjde povolit. Rozhodně to stojí za cenu nového odvzdušňováku vůči radosti mít ho tam zalomený a tím vyhodit třmen do šrotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladis

Pokud nejde povolit šroubení ve třemeni, nožem přežízni starou hadici, povol šrouby držící třmen. Šroubení hadičky dáš na svěrák a pořádných pár ran na šestihran šroubení ho povolí.

Pokud je zarezlé pero pro uchycení brzdové hadice ke kastli, přeříznout pero a pak to jde snadněji vyklepnout do strany.

Ukroucení trubky je standartní jobovka. Dát nové, nebo nechat udělat na míru.

Jen malá inspirace co jsem si dělal na Avce:

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_10.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_2.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_6.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_7.JPG

http://sweb.cz/Ladis01/Avia/avia_9.JPG

(nová trubka potřená vazelínou a zatavená do smršťovací bužírky, provedeno i nad spoji a šroubením)

Ještě nezapomeň na odvzdušňováky. Pokud nepůjdou povolit tak v momentu kdy máš vyndyné třmeny z auta je potřeba je rozhýbat. Tady pokud nejdou klíčem opět pomáhá jednoduchá brutální síla. Nemá smysl laborovat nad nějakým sprejem. Postavíš třmen tak, aby jsi měl osu odvzdušňovacího šroubu kolmo na pevnou podložku na kterou opřeš vlastní třmen a kladivem dáš tři pořádný rány na odvzdušňovák. Zničíš ho, ale půjde povolit. Rozhodně to stojí za cenu nového odvzdušňováku vůči radosti mít ho tam zalomený a tím vyhodit třmen do šrotu.

a to pero co drzi tu trubku normoš někde pak koupim ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlape jeden...

Trubky si nech udělat někde v servise podle starejch. Akorát to někdy dělaj s holendrama na klíč 10.

Jestli ti nejde vytáhnout to péro, tedy to Učko co drží hadici v držáku co je přišroubovanej ke kastli, musíš ho nějak rozhýbat. Pomůže ho ještě víc zarazit kladivem a nebo podebrat šroubovákem.

Do toho třmenu je ta hadice hodně zarvaná, musíš za to pořádně vzít, nejlíp hadici odříznout a velkou ráčkou pokud se na to takhle dostaneš...

A vyměnit gumičky v brzdiči by bylo dobrý, když už v tom jsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: aaischa

a to pero co drzi tu trubku normoš někde pak koupim ??

Pokud ho zničíš, seženeš ho jedině z vraku. Ale můžeš to pak smontovat bez něj, stejně si budeš hadici držet abys ji neukroutil. A pak až ho seženeš ho tam jen nasuneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě při podobných zkušenostech vždycky napadalo - proč se nedělá na šroubovaný části něco jak silikon, kterej by se napatlal na ten novej spoj a pak až by ho někdo za x let měnil tak by jenom odřízl ten silikon a měl by před sebou krásnej čistej závit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvidime po patku, zabouchat a vypahovat ten klinek hadicky sem zkousel, hejbe se ale ven ne a ne, to nacem drzi na kastli se tam nezda bejt moc pevne, kdyz za tu sponku vemu hejbe se tak o milimetr ale ne ven proste jen hejbe :( zatim takhlec rezani je to posledni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Mě při podobných zkušenostech vždycky napadalo - proč se nedělá na šroubovaný části něco jak silikon, kterej by se napatlal na ten novej spoj a pak až by ho někdo za x let měnil tak by jenom odřízl ten silikon a měl by před sebou krásnej čistej závit?

No napatlat to silikonem můžeš.

Ale zda tam těch několik let vydrží...

Já to namazal grafitem, jo nalepí se na to bordel, ale pak to jde povolit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: aaischa

uvidime po patku, zabouchat a vypahovat ten klinek hadicky sem zkousel, hejbe se ale ven ne a ne, to nacem drzi na kastli se tam nezda bejt moc pevne, kdyz za tu sponku vemu hejbe se tak o milimetr ale ne ven proste jen hejbe :( zatim takhlec rezani je to posledni

Hele... a nechces to vzit do poradnejch klesti a trosku se do toho oprit? Na tuhle kravinu vzdy stacila trocha viklani za soucasneho pusobeni tazne sily :) Nemuze to proti tomuhle obstat. Nekdy to chce ale trpelivost a vydrz (fyzicku).:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...