Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

309 - en français crème by Heinss-THE END


309GT

Recommended Posts

Dobrá práce,lá to mám možná ještě trošku víc:) Ale ten nasávaš je dobrej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 309GT

Dobrá práce,lá to mám možná ještě trošku víc:) Ale ten nasávaš je dobrej!

Dik,ale jeste me ceka nejvetsi problem a to je zpusob,jak ten nasavat napojit na sani,aby odtamtud neutikal nahustejen vzduch.Premejslel sem o nakym boxu do motorovyho prostoru s primim filtrem,kapota by se pri zavreni primackla na ten box,kterej by byl obehnanej gumou,takze by se pod tim nasavacem udelala takova komora,ale s tim nastava dalsi problem a to je odvod vody,protoze kdyz udelam dole v boxu diru,tak pujde vsechen vzduch ven tou dirou.Musim to jeste promyslet,casu dost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sice nevim kde má 309 filtr box ale nebylo by lepší dát misto origa nějakej sprotovní konusovej filtr obehnat to nějakym krytem aby tam nešlo teplo od motoru a udělat ten násos přímo nad tim? Takhle veprostřed je to taky pěkná opičárna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tam máte motor 1,6 BDY v sérii 65kw (čip až k 75kw - vyzkoušeno :P) bude s tím nasáváním problém... to auto pouze změní zvuk, ale podle stopek to bude horší:

totiž ty sice budeš sát vzduch náporem, ale saješ ho proti směru jízdy, a když bys vlezl s autem do aerodynamic tunelu zjistíš, že ti takový nasávač pouze bude dělat podtlak v sání, místo tlaku. Respektive, tlačíš vzduch do filtru, ale z filtru jde proti směru jízdy do směšovače což se logicky vylučuje. Rozumné je posadit hříbek přímo na směšovač a sát vzduch přímo na něj, bohužel motor 309 má směšovač moc v předu a nevypadá to zrovna nejlíp....ale je to funkční. Pokud uděláš tuto úpravu pomůžeš si hlavně na stopkách a o to by mělo jít ne? Další průser je odvod teplýho vzduchu, motor má naprogramovanou elektroniku na nějaký teplo motoru po d kapotou ovlivněnou odsáváním vzduchu spárami za jízdy...mno když to upravíš po vzoru starým 130RS jsi v průseru protože motor ve finále pracuje dobře jen v létě, v zimě je směs moc bohatá protože je tam zima. Nově se tento problém opět řeší formou krytů pod motor (blázni si myslí, že je tam kvůli tomu, aby se jim neprášilo na motor...) realita je o tom, že se snaží udržet motor v teple....dál vám můžu zodpovědně říci, že jakýkoli zásahy do sání jsou pro neupravenou ŘJ pouze průser, stačí si to proměřit Ohmetrem a vidíte co se vám povedlo za ptákovinu. Mám 1,6 BDY, auto váží podle váhy 910kg bez benzínu a 1,8 octávka se za tím pouze drží, prdel tomu nenatrhne. A uvědomte si, že to auto nemá žádné zásahy do sání, žádné zásahy do systému přípravy směsi. Pokud takto připravený auto postavím proti kámarádově 1,8 20V octe tak jsme na tom stejně, pokud tam dám sportovní hříbek na sání, klesne mi kroutící moment z 128 na pouhých 110 až při 4000ot (místo původních 3000) a rychlost dosažení maximálního výkonu jde dolů...tedy sice to má lepší zvuk, ale 0-100km/h je 12s místo běžně dosahovaných 10,8s. Vemte si prvně radši stopky, sami totiž poznáte prd. A to ještě nemluvíme o tom co se děje s výkonovou křivkou....pánové toto je na frantíkovi průser !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: drak309

Pokud tam máte motor 1,6 BDY v sérii 65kw (čip až k 75kw - vyzkoušeno :P) bude s tím nasáváním problém... to auto pouze změní zvuk, ale podle stopek to bude horší:

totiž ty sice budeš sát vzduch náporem, ale saješ ho proti směru jízdy, a když bys vlezl s autem do aerodynamic tunelu zjistíš, že ti takový nasávač pouze bude dělat podtlak v sání, místo tlaku. Respektive, tlačíš vzduch do filtru, ale z filtru jde proti směru jízdy do směšovače což se logicky vylučuje. Rozumné je posadit hříbek přímo na směšovač a sát vzduch přímo na něj, bohužel motor 309 má směšovač moc v předu a nevypadá to zrovna nejlíp....ale je to funkční. Pokud uděláš tuto úpravu pomůžeš si hlavně na stopkách a o to by mělo jít ne? Další průser je odvod teplýho vzduchu, motor má naprogramovanou elektroniku na nějaký teplo motoru po d kapotou ovlivněnou odsáváním vzduchu spárami za jízdy...mno když to upravíš po vzoru starým 130RS jsi v průseru protože motor ve finále pracuje dobře jen v létě, v zimě je směs moc bohatá protože je tam zima. Nově se tento problém opět řeší formou krytů pod motor (blázni si myslí, že je tam kvůli tomu, aby se jim neprášilo na motor...) realita je o tom, že se snaží udržet motor v teple....dál vám můžu zodpovědně říci, že jakýkoli zásahy do sání jsou pro neupravenou ŘJ pouze průser, stačí si to proměřit Ohmetrem a vidíte co se vám povedlo za ptákovinu. Mám 1,6 BDY, auto váží podle váhy 910kg bez benzínu a 1,8 octávka se za tím pouze drží, prdel tomu nenatrhne. A uvědomte si, že to auto nemá žádné zásahy do sání, žádné zásahy do systému přípravy směsi. Pokud takto připravený auto postavím proti kámarádově 1,8 20V octe tak jsme na tom stejně, pokud tam dám sportovní hříbek na sání, klesne mi kroutící moment z 128 na pouhých 110 až při 4000ot (místo původních 3000) a rychlost dosažení maximálního výkonu jde dolů...tedy sice to má lepší zvuk, ale 0-100km/h je 12s místo běžně dosahovaných 10,8s. Vemte si prvně radši stopky, sami totiž poznáte prd. A to ještě nemluvíme o tom co se děje s výkonovou křivkou....pánové toto je na frantíkovi průser !

Nevim,jak BDY vypada ale podle toho co pises ma saci potribu smerem k chladici.Ja mam Tu3 1.4 a sani je smerem k ridici,takze se smerem proudeni nebude problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

filtr u předního skla, směšovač u chladiče u BDY (proto jsem to sem s tou první větou...), jinak pokud budeš řezat do kapoty kam ti pak poteče voda? (třeba když pojedeš za jízdy a bude lejt?) jestli na vysokonapěťový kabely tak to nebude zrovna v poho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: drak309

filtr u předního skla, směšovač u chladiče u BDY (proto jsem to sem s tou první větou...), jinak pokud budeš řezat do kapoty kam ti pak poteče voda? (třeba když pojedeš za jízdy a bude lejt?) jestli na vysokonapěťový kabely tak to nebude zrovna v poho...

Uz jsem to sem psal-v motorovym prostoru bude box s konusovym filtrem na kterej se pri zavreni kapoty priklopi kapota a vytvori to pod nasavacem uzavrenej prostor a s tou vodou to musim jeste doresit,protoze kdyz udelam dole diru,rak pujde vsechen nahromadenej vzduch ven

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To byl DIESEL. Filtr na levé str.u batérky. A ta kapota sloužila pouze pro odvod teplého vzduchu hned za chladičem.Bylo to dělané na rychlo,bylo to stříklé jen barvou bez laku,nebyl čas.A voda stékala pouze na chladič z vnitřní str.Pak jsem kapotu vymněnil za origoš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou vodou jsme to na rally šumava řešili takto:

pokud uděláš spodek (kolem konusu) tak tam udělej drážku spádovanou na stranu kde na to nasadíš hadičku (průměr min 1cm - vnitřní) a vodu veď dolů - čím delší hadička tím větší odpor a na vzduchu, který nasáváš do opravdu nepoznáš (resp nebude znát žádný úbytek vzduchu), ale za jízdy bude auto chlastat vodu a to pořádně, tedy dá se říci, že v létě to bude fungovat (tedy +1,5-2kw) v dešti to bude sabotovat (-5kw) a v zimě to bude úplně v prdeli (spotřeba +2L neboť budeš sát studenej vzduch a auto bude mít chudou směs a nepojede, mno a samno tím pádem opět -5kw), asi už tě tu s tím pěkně seru co? Mě to sralo taky, ale bohužel je to tak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Tak po delší odmlce sem dávám pár fotek,co je a bude na autě v brzské době nového.Tohle už jsou (pevně doufám) asi jedny z posledních fotek auta prohnaného kitem a základovkou:D Tenhle týden bych rád nastříkal plnič,ale jelikož počítám s dalšíma dodělávkama a minimalizováním nedostatků které pod plničem hezky vylezou,tak lakování je ještě trochu daleko.Už je ale jisté jaká barva bude,jestli to půjde tak jak si představuju,tak by to nemuselo vypadat vůbec špatně...:mrk Ještě teď dodělat pár věcí a zadní nárazník uvést do stavu použitelnějšího než je teď a je to v cajku:D

post-0-14109605315344_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 309Fun

Kdyz uz to stejne lakujes,tak si mohl udelat neaky bodykit,neco ve stylu guttman nebo dimma,urcite vis,co myslim ;)

To jsem právě nechtěl.Chci zachovat co nejvíc origo dílů,ale jen tak je trochu poupravit.Kromě zadního nárazníku na autě není nic co není z 309:) Zatím co jsem viděl ty kyty,tak mě nic moc nezaujalo a tohle bude takový jedinečný....(teda doufám,když se s tím seru přez půl roku:D )
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: N3R3Z

no už se nemůžu dočkat až to uvidím ve finálním laku, popřípadě naživo :)

To mě povídej:D Až to bude v plniči tak to nastrojím,sice to nebude v barvě,ale alespoň uvidím jak to bude vypadat a třeba se dostaví i nějakej další nápad co dál:myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to sqěle:potlesk ..ta fotka ze předu přímo nabízí tam šoupnout světla ze 406(širé)...nárazník v této úpravě jsem měl také(obšlehl jsem to z www.xxxer.de :D ),ale po čase mi začal praskat kit, tak jsem tam šoupl origo(bohužel zatím bez světel)...

Jinak si myslím,že zadní nárazník ze 306 tam moc opticky pasovat nebude,páč jsou na něm kulaté linie,které jinde na autě nejsou (ale kdyby tam byl i přední ze 306, tak to je jiná!),ale to je JEN můj názor. Jsi borec, že jsi to tam vůbec napasoval.

Držím palce v další práci a těším se na fotky finálu:super

P.S. co takhle zavařit zadní kliky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...