Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klepání z motoru a zvysena spotreba u P306


Bomberman

Recommended Posts

Chtel bych se zeptat zda-li mate nekdo podobnou zkusenost nebo radu jak vyresit problem s klepanim (asi ventilu) a zvysenou spotrebou.Mel jsem auto v servise protoze po dirach delalo kraval a zjistily se vyklepane kostice na predni naprave.Jenze krom tohoto problemu ,ktery byl odstranen bylo zjisten i nevelky unik oleje z tesneni pod hlavou motoru a tak se dohodla jeho vymena a zaroven preventivni vymena rozvodoveho remene a napinaci kladky.Prace vypadala dobre odvedena,ale po prijezdu domu jde z motoru slyset jakoby klepani ventilu + zvysena spotreba dle mych odhadu tak na 11l/100km.Motor mam 1,4l typ KFX.Dokaze nekdo poradit kde muze byt problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mam stejnej motor a taky jsem byl na vymene tesneni pod hlavou,spotrebu mam super,ale ty ventily mi taky klapaj a prej to nic neni! ja nevim jak je to u jinejch,ale klapajici ventili u tohohle motoru resilo vice lidi,asi to bude normalni! a pred tim ti to nedelalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No predtim byla spotreba kolem 7l/100Km a nyni jsem na 1/4 nadrze (15l benzinu) najel asi 130km.Klepani ventilu predtim nebylo zadne,pouze mi mirne huci nejake lozisko ale jedna se o uplne jiny zvuk nez ted.To lozisko ted resim taky a vyloucil jsem alternator i posilovac rizeni takze zbyva vodni pumpa a vackova hridel nebo jsem neco opomel?Ta spotreba mi ale stejne nejde do hlavy.Diky za jakoukoli radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuuuuha, chalani nahanate mi strach.

Mam tiez 1,4 8V, 55KW/75 PS , r.v. 98.... A tiez idem na vymenu tesnenia pod hlavou, zrovna dnes sa tam idem objednat ...

Tak som zvedavy ci to bude robit aj mne. Ked si menil tesnenie pod hlavou, zabrusovali vam aj hrany dosadacich ploch hlavy ?

Nakolko jeden s technikov, ktorych som obvolaval hovoril ze keby to bolo treba, a nespravilo by sa to, ze by to robilo problemi.

Neviem ci tymi problemami nemyslel aj zvysenu spotrebu alebo klepanie ventilov, do toho som uz lama :D

Ale v kazdom pripade dam vedet po tej vymene co mi motor robi ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvodak je urcite nasazeny dobre,motor chyta na prvni sup,neskyta,neskube proste jako drive.Hlava byla prebrusovana a tesneni dano o neco malinko tlustsi pro dorovnani puvodniho rozmeru.Jo ten motor mam presne ten co pise Lubk0 1,4l 55kW,r.v 98.Je mozne ze tam bylo zakopanych vice vad,ktere cekaly jen az se sunda hlava,ale co vcilek s tym??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bomberman

Rozvodak je urcite nasazeny dobre,motor chyta na prvni sup,neskyta,neskube proste jako drive.Hlava byla prebrusovana a tesneni dano o neco malinko tlustsi pro dorovnani puvodniho rozmeru.Jo ten motor mam presne ten co pise Lubk0 1,4l 55kW,r.v 98.Je mozne ze tam bylo zakopanych vice vad,ktere cekaly jen az se sunda hlava,ale co vcilek s tym??

Fu, to ty bude musiet niekto iny poradit. Mne hned povedali co vsetko mam menit ked budem mat hlavu dole, tak ty sem mozem napisat, i ked sa uz budem opakovat :D

Takze meni sa tesnenie pod hlavu, tesnenie na vyfuk (medzi hlavu a 1 diel, a medzi 1.diel a zvysok potrubia), tesnenie na sacie potrubie, tesnenie na termostat, gufero na vacku a gufera na ventili. Potom sa bude zabrusovat dosadacia plocha hlavy.

Cena prace 3000SK, mozno lacnejsie, este mi ma kamarat volat. Cena matrosu, tesnenie som zohnal bez DPH za 560SK, a ostatne tesnenia vyjdu do 300SK. Cize komplet nepresiahne 4 litre.

Kolko ste za to platili vy ? A menili ste tam vsetko co budem ja alebo ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bomberman

pouze mi mirne huci nejake lozisko ale jedna se o uplne jiny zvuk nez ted.To lozisko ted resim taky a vyloucil jsem alternator i posilovac rizeni takze zbyva vodni pumpa a vackova hridel nebo jsem neco opomel?

A co napínací a vodící kladky? Mně odešla právě napínací. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nasiel som este lepsieho typka :D

Spravi mi to za 1500SK, maximalne 2000SK, ostatne tesnenia mi zozenie este lacnejsie. Nedelu idem k nemu, a dohodnem presny termin aj postup.

Takze potom dam vediet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Takze ako som slubil, davam vediet :)

Teraz som dosiel od toho typka co mi to robil. Je to nieco neuveritelne, ale tak dobre mi auto este neslo.

Vymenil tesnenie, tosicka, fakt trosicka dobrusil dosadacie plochy, a vymenil tesnenie na vyfukovom a sacom potreby + samozrejme tesnenie pod hlavu. Menil aj tesnenie na termostat, ostatne nechal tak.

Motor ma uplne, iny zvuk, taky hladsi, stisil sa, comu tiez moc nerozumie, teraz ho pri volnobehu ani nepocujem, takisto ked som sa s nim od neho mimo mesta vracal, tak motor isiel tychsie a kultivovanejsie.

Celkovo sa zvuk motora zlepsil, neviem cim to bude, ale je to kazdopadne super. Spotrebu napisem, ci sa zvysila, ale zatial to tak nevyzera. Presiel som 25 km teraz, olej nevylieza ziadny (pred tym som auto umyl, a po 2km tam uz viditelne vytekal ) .

Takze prve dojmi, superr :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 let později...

@radim.1008 ale ber to tak, že opravdu hledal:D

@jardancz no jestli je to na stejném motoru, který je zmíněný na začátku vlákna, tak 20k je hodně. Spíše mě napadá, že řekli takovou cifru, bo se to někomu nechce dělat. Pro porovnání jenom řeknu, že loni jsem za těsnění pod hlavou nechal 10k, včetně nových rozvodů (mám 2.0 16V RFV)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak autorizák je cenově poněkud jiná liga:D někdy v roce 09 jsem řešil potkané motory 1.1 na 206, v autorizáku jsem podepisoval asi 30k - 35k včetně servisní prohlídky a jednomu garážníkovi jsem za totéž platil asi 13.

jinak jsem teď kupoval kompletní rozvody INA  na 1.1 za 1700, tak to je další důvod proč se mi zdá 20k moc. Za to můžu mít celý motor ( nebo i několik), nechat vyměnit a ještě ušetřím:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...