Bomberman Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Chtel bych se zeptat zda-li mate nekdo podobnou zkusenost nebo radu jak vyresit problem s klepanim (asi ventilu) a zvysenou spotrebou.Mel jsem auto v servise protoze po dirach delalo kraval a zjistily se vyklepane kostice na predni naprave.Jenze krom tohoto problemu ,ktery byl odstranen bylo zjisten i nevelky unik oleje z tesneni pod hlavou motoru a tak se dohodla jeho vymena a zaroven preventivni vymena rozvodoveho remene a napinaci kladky.Prace vypadala dobre odvedena,ale po prijezdu domu jde z motoru slyset jakoby klepani ventilu + zvysena spotreba dle mych odhadu tak na 11l/100km.Motor mam 1,4l typ KFX.Dokaze nekdo poradit kde muze byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 no mam stejnej motor a taky jsem byl na vymene tesneni pod hlavou,spotrebu mam super,ale ty ventily mi taky klapaj a prej to nic neni! ja nevim jak je to u jinejch,ale klapajici ventili u tohohle motoru resilo vice lidi,asi to bude normalni! a pred tim ti to nedelalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomberman Odesláno 10. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2008 No predtim byla spotreba kolem 7l/100Km a nyni jsem na 1/4 nadrze (15l benzinu) najel asi 130km.Klepani ventilu predtim nebylo zadne,pouze mi mirne huci nejake lozisko ale jedna se o uplne jiny zvuk nez ted.To lozisko ted resim taky a vyloucil jsem alternator i posilovac rizeni takze zbyva vodni pumpa a vackova hridel nebo jsem neco opomel?Ta spotreba mi ale stejne nejde do hlavy.Diky za jakoukoli radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 neprotocilo se jim to o zub pri vymene remene ? startuje to v pohode ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Fuuuuha, chalani nahanate mi strach. Mam tiez 1,4 8V, 55KW/75 PS , r.v. 98.... A tiez idem na vymenu tesnenia pod hlavou, zrovna dnes sa tam idem objednat ... Tak som zvedavy ci to bude robit aj mne. Ked si menil tesnenie pod hlavou, zabrusovali vam aj hrany dosadacich ploch hlavy ? Nakolko jeden s technikov, ktorych som obvolaval hovoril ze keby to bolo treba, a nespravilo by sa to, ze by to robilo problemi. Neviem ci tymi problemami nemyslel aj zvysenu spotrebu alebo klepanie ventilov, do toho som uz lama Ale v kazdom pripade dam vedet po tej vymene co mi motor robi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomberman Odesláno 10. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Rozvodak je urcite nasazeny dobre,motor chyta na prvni sup,neskyta,neskube proste jako drive.Hlava byla prebrusovana a tesneni dano o neco malinko tlustsi pro dorovnani puvodniho rozmeru.Jo ten motor mam presne ten co pise Lubk0 1,4l 55kW,r.v 98.Je mozne ze tam bylo zakopanych vice vad,ktere cekaly jen az se sunda hlava,ale co vcilek s tym?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Původně zaslal: Bomberman Rozvodak je urcite nasazeny dobre,motor chyta na prvni sup,neskyta,neskube proste jako drive.Hlava byla prebrusovana a tesneni dano o neco malinko tlustsi pro dorovnani puvodniho rozmeru.Jo ten motor mam presne ten co pise Lubk0 1,4l 55kW,r.v 98.Je mozne ze tam bylo zakopanych vice vad,ktere cekaly jen az se sunda hlava,ale co vcilek s tym?? Fu, to ty bude musiet niekto iny poradit. Mne hned povedali co vsetko mam menit ked budem mat hlavu dole, tak ty sem mozem napisat, i ked sa uz budem opakovat Takze meni sa tesnenie pod hlavu, tesnenie na vyfuk (medzi hlavu a 1 diel, a medzi 1.diel a zvysok potrubia), tesnenie na sacie potrubie, tesnenie na termostat, gufero na vacku a gufera na ventili. Potom sa bude zabrusovat dosadacia plocha hlavy. Cena prace 3000SK, mozno lacnejsie, este mi ma kamarat volat. Cena matrosu, tesnenie som zohnal bez DPH za 560SK, a ostatne tesnenia vyjdu do 300SK. Cize komplet nepresiahne 4 litre. Kolko ste za to platili vy ? A menili ste tam vsetko co budem ja alebo ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomberman Odesláno 10. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Nektere tesneni byly dane tmelem...nejaky specialni na vysoke teploty ale vsude je sucho takze predpokladam dobrou tesnost.Krome gufer na vacce a ventilech bylo provadeno to co pises.Dej pak pls. info jak si dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomberman Odesláno 10. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Cena byla 1200Kc za praci a zbytek do 5200Kc material ale mel jsem tam navic stabilizatory ktere po nerovnostech delaly kraval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Původně zaslal: Bomberman pouze mi mirne huci nejake lozisko ale jedna se o uplne jiny zvuk nez ted.To lozisko ted resim taky a vyloucil jsem alternator i posilovac rizeni takze zbyva vodni pumpa a vackova hridel nebo jsem neco opomel? A co napínací a vodící kladky? Mně odešla právě napínací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 No nasiel som este lepsieho typka Spravi mi to za 1500SK, maximalne 2000SK, ostatne tesnenia mi zozenie este lacnejsie. Nedelu idem k nemu, a dohodnem presny termin aj postup. Takze potom dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomberman Odesláno 10. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Moc tomu nerozumim proc by vodici a napinaci kladka mela brutalne zvysovat spotrebu ale i napinaci kladka je nova.A ten klepajici zvuk je nepravidelny(lepe receno pravidelny,ale nespojity-tzn.opakujici se v urc. intervalu) cili kladky asi muzeme vyloucit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 19. duben 2008 Sdílet Odesláno 19. duben 2008 Takze ako som slubil, davam vediet Teraz som dosiel od toho typka co mi to robil. Je to nieco neuveritelne, ale tak dobre mi auto este neslo. Vymenil tesnenie, tosicka, fakt trosicka dobrusil dosadacie plochy, a vymenil tesnenie na vyfukovom a sacom potreby + samozrejme tesnenie pod hlavu. Menil aj tesnenie na termostat, ostatne nechal tak. Motor ma uplne, iny zvuk, taky hladsi, stisil sa, comu tiez moc nerozumie, teraz ho pri volnobehu ani nepocujem, takisto ked som sa s nim od neho mimo mesta vracal, tak motor isiel tychsie a kultivovanejsie. Celkovo sa zvuk motora zlepsil, neviem cim to bude, ale je to kazdopadne super. Spotrebu napisem, ci sa zvysila, ale zatial to tak nevyzera. Presiel som 25 km teraz, olej nevylieza ziadny (pred tym som auto umyl, a po 2km tam uz viditelne vytekal ) . Takze prve dojmi, superr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardancz Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 teče mi oil ...co jsi měl za opraváře...vidím,že jsi z SK,ale jsem také napůl po máti slovák a za opravu u nás (Ostrava dnes po mě chcou 20 litrů Kč)...pomůžeš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 Vlákno 12let starý... Slušný kostlivec. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 25. březen 2020 Sdílet Odesláno 25. březen 2020 @radim.1008 ale ber to tak, že opravdu hledal @jardancz no jestli je to na stejném motoru, který je zmíněný na začátku vlákna, tak 20k je hodně. Spíše mě napadá, že řekli takovou cifru, bo se to někomu nechce dělat. Pro porovnání jenom řeknu, že loni jsem za těsnění pod hlavou nechal 10k, včetně nových rozvodů (mám 2.0 16V RFV) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. březen 2020 Sdílet Odesláno 25. březen 2020 @PaKr Těžko říct, známýmu řekli na potkanou jednoduchou TU1 30K v autorizáku. Asi se jim to taky nechtělo dělat A to je otázka výměny jenom ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 25. březen 2020 Sdílet Odesláno 25. březen 2020 tak autorizák je cenově poněkud jiná liga někdy v roce 09 jsem řešil potkané motory 1.1 na 206, v autorizáku jsem podepisoval asi 30k - 35k včetně servisní prohlídky a jednomu garážníkovi jsem za totéž platil asi 13. jinak jsem teď kupoval kompletní rozvody INA na 1.1 za 1700, tak to je další důvod proč se mi zdá 20k moc. Za to můžu mít celý motor ( nebo i několik), nechat vyměnit a ještě ušetřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.