Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ulysse 2.0i benzin a občasné chcípání


fadja

Recommended Posts

Už někdo přišel na problém s občasným chcípáním při vyřazení a kolísáním otáček na volnoběh? Zdá se, že moje potwora není vyjímkou a jet s plným autem děcek bez brzd a posilovače není žádná sranda. Takže co jste kdo vyměnil a pomohlo vám to? Díkec :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Diesel125

Už někdo přišel na problém s občasným chcípáním při vyřazení a kolísáním otáček na volnoběh? Zdá se, že moje potwora není vyjímkou a jet s plným autem děcek bez brzd a posilovače není žádná sranda. Takže co jste kdo vyměnil a pomohlo vám to? Díkec :super

Možná bude lepší když si toto fórum přečteš od začátku abys zjistil co a jak.A le vpodstatě všichni zkouší něco mněnit a nikomu to moc nepomáhá,vždy jen dočasně a na neurčito.Mě to třebas od posledního chcípnutí,tj.asi někdy v lednu jezdí bezvadně,ale kdo ví????? Pokud máš děcka tak to dej pryč a kup si něco spolehlivého.A nebo nech skontrolovat a seřídit ruční brzdu,už mě taky párkrát zachránila.Ale s děckama bych neriskoval.

Zdarec Fiat Ulysse 95 rok 89kw Zlatý VW T3

[upravil dne 21.4.2010 cracken]

[upravil dne 21.4.2010 cracken]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že jsem si to tady všechno pročetl a kdybych měl vyměnit všechno o čem tady kdo napsal, tak mi na motoru nezůstane nic původního. V tom řešení nevidím. To tady opravdu nikdo nepřišel na to co způsobuje to chcípnutí? Přece neodepíšu auto pro neřešitelnej problém?!?! Jednoduchej osmiventilovej motor přece musí mít v merku každej servisák francouzských motorů, ve značkových servisech museli přece tento problém už řešit a rozlousknout, nebo zákazník odjel s neodstraněnou závadou domů? To máte doma všichni chcípající dvoulitry, nebo se jen nechcete podělit s ostatními? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty servisy vyzkoušej. Když pojedeš do peugeota. začnou ti postupně měnit za nehorázný peníze všechno co už tady kdo zkoušel měnit,takže ti na motoru nezůstane jak řikáš nic původního a zjistíš,že by bylo levnější pořídit jiný auto. pokud zkusíš normální servis bude se auto vždycky chovat jako nový,takže pokud ho nechceš nechat servisákovi,ať s nim půl roku jezdí s přenosnou diagnostikou na místě spolujezdce asi to taky nevyřeší. Myslim,že každej v týhle diskusi ví,že pokud najde skutečný řešení bude tu slavnej jak plánička a davy nadšenejch majitelů těchhle potvor budou stát frontu aby ho mohli utopit v chlastu. :roker Zkus taky hledat a třeba to budeš zrovna ty.:super A zrovna dneska mě to po dlouhý době zlobilo celej den. Ještě jsem si všiml,že když to blbne,ukazuje mi při tom teploměr na palubce často nesmysly. Dneska tam bylo v poledne -14 Taky namět na zamyšlení :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde mi o to, jestli někdo dával novej krokovej ventil volnoběhu, novej potenciometr škrtící klapky, nový teplotní čidlo novou lambdu a další. Prostě nový díly a ne z vrakáče, nebo čištění, seřizování, proměřování. Dále jestli byl někdo opravdu fyzicky ve značkovým servisu nebo se tu o kolo toho tady jenom kecá, jestli mu tam auto napíchli na mopilní testr PC a jezdili do projevení závady, nebo se v tom vždycky vrtá jenom nějakej garážovej velkomistr. Připadne mi tady devět stránek keců o tom co by to kdyby to, ale problém trvá a mluví se tu o něm několik měsíců jako o neodstarnitelné závadě. Asi někomu připadně, že tu jen kecám, ale kdybych se tady dočetl \"byl jsem ve značkovým servisu, měnili mi díly za nový, ladili to lidi od francouzskýho fochu, jejich kompl ukázal tohle a tohle a závadu odstranili\" neřeknu ani slovo. Přece když dám auto do značkovýho servisu na zjištění a odstranění závady nemůžu odjet s tím, že mi to po 50ti metrech chcípne znovu. Pokud tohle nikdo z vás neudělal nerozepisujte se tu o neodstranitelné závadě. Jestli mám být první, udělám to a to auto tam bude stát tak dlouho dokud na to páni mechanici nepřijdou a rozhodně se jim nechystám platit za díly který vymění a závada přetrvá, systém pokus omyl si udělám před domem taky. Od toho jsou značkovej servis se všema těma debimetrama, ohmetrama, examinerama, atd. aby vyměnili ten díl, který to způsobuje. Takže se ještě jednou ptám, byl někdo z vás ve značkovém servisu Peugeot, Citroen řešit tento problém, popř. jak jste dopadli?

[upravil dne 24.4.2010 Diesel125]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle všeho nebyl. všechny ty díly ovšem byly měněny za nový. Ze značkovýho servisu odjedeš s tim,že je to v pořádku a ono to bude půl roku opravdu hodný. To už ale bylo to moje i bez servisu. Co ti asi řeknou až tam přijedeš po takový době?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej měnil něco,někdo zkusil i víc věcí. Pravda je ,že pokud za to může souhra pěti porouchaných dílů je to zase na výměnu všeho. Já začínám mít obavy,že software řídící jednotky,si od určitého opotřebení motoru neví rady a nedokáže to uřídit. Je totiž nanejvýš divný,že se to týká všech typů 2.0i . Turbo,8ventil ,16ventil. všechno jedno. Prostě chcípaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl sem taky v servisu kde to napíchli n kompl a jejich verdikt byl čidlo teploty motoru.tak ho vymněnili a ono to po nějaké době začlo blbnou znova.Takže běž do značkového servisu a já budu první kdi ti koupí láhev whisky když přijdeš s rozřešením čím to je.Například letos to moje blblo jenom jednou,takže tutově nic nezjištíš.Ale v koutku své černé duše si přeju aby jo.;)

Zdarec :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem dělal jakous takous údržbu a před výměnou krokáče jsem mu odpojil konektor - samozřejmě. Pak jsem potřeboval popojet, tak jsem to nastartoval bez toho konektoru. Otáčky vylítly ke dvoum tisícům a po chvilkovém ohřátí spadly a začaly kolísat. Pak jsem tam dal na zkoušku krokáč z 1,8 a po neděli budu vědět více....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem prozatím vyměnil snímač otáček (mechoš ho měl v šuplíku tak proč ne) a z Aukra jsem objednal krokový motorek volnoběhu přímo na 2.0 za nějakých 7stováků i s poštovným. Prozatím tam mám krokáč z 206, ale ten drží otáčky za studena na 2500, později padnou na 1500 a při vyřazení na cca 750-800, ale při sebemnším ťuknutí do plynu vyletí zase na těch 1500 a pomalu klesají. Tak zatím nouzovka, než dorazí origo krokáč, furt lepší než brzdit očima při zdechnutí auta.:bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Diesel125

Právě že jsem si to tady všechno pročetl a kdybych měl vyměnit všechno o čem tady kdo napsal, tak mi na motoru nezůstane nic původního. V tom řešení nevidím. To tady opravdu nikdo nepřišel na to co způsobuje to chcípnutí? Přece neodepíšu auto pro neřešitelnej problém?!?! Jednoduchej osmiventilovej motor přece musí mít v merku každej servisák francouzských motorů, ve značkových servisech museli přece tento problém už řešit a rozlousknout, nebo zákazník odjel s neodstraněnou závadou domů? To máte doma všichni chcípající dvoulitry, nebo se jen nechcete podělit s ostatními? :myslim

Nevím, jakou máš představu o tom, jak funguje regulační systém spalovacího motoru, ale jedná se řetězový systém na sebe navazujících prvků - u tohodle problému je evidentní, že je poddimenzováno více článků. Kdyby byl problém jen v jednom, dávno už by to bylo jasný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Che

Původně zaslal: Diesel125

Právě že jsem si to tady všechno pročetl a kdybych měl vyměnit všechno o čem tady kdo napsal, tak mi na motoru nezůstane nic původního. V tom řešení nevidím. To tady opravdu nikdo nepřišel na to co způsobuje to chcípnutí? Přece neodepíšu auto pro neřešitelnej problém?!?! Jednoduchej osmiventilovej motor přece musí mít v merku každej servisák francouzských motorů, ve značkových servisech museli přece tento problém už řešit a rozlousknout, nebo zákazník odjel s neodstraněnou závadou domů? To máte doma všichni chcípající dvoulitry, nebo se jen nechcete podělit s ostatními? :myslim

Nevím, jakou máš představu o tom, jak funguje regulační systém spalovacího motoru, ale jedná se řetězový systém na sebe navazujících prvků - u tohodle problému je evidentní, že je poddimenzováno více článků. Kdyby byl problém jen v jednom, dávno už by to bylo jasný.

Nemám žádnou představu, nejsem automechanik, kdybych tu přestavu měl nečetl bys tyto řádky. Možná jsem tupan ale už vůbec nechápu tvoji profesionální větu \"jedná se řetězový systém na sebe navazujících prvků - u tohodle problému je evidentní, že je poddimenzováno více článků\". Možná kdyby ses rozepsal pochopil bych o čem to tu vlastně píšeš.:myslim

Evidentně 90% všech co se jim projevil tento problém auta prodala, sešrotovala, rozebrala, nebo se v důsledku chcípnutí rozstřelila a těch zbylých 10% to řeší-neřeší, opravuje-neopravuje, nebo jen nemá chuť či potřebu se podělit s ostatními o řešení. Aspoň k něčemu by tohle totálně chcíplý fórum bylo.

[upravil dne 3.5.2010 Diesel125]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice mi to zatím nechcípá, ale všiml jsem si jedné věci: pokud při jízdě vyřadím, třeba z delšího mírného kopce, tak při jízdě setrvačností mám otáčky cca 1100/min. Po zabrždění klesnou na cca 800/min. Tachometr mám ještě mechanický, ale z náhonu v převodovce mi vede mimo klasického bowdenu i konektor. Předpokládám, že z toho konektoru jdou údaje do ŘJ a při jízdě setrvačností ŘJ udržuje vyšší volnoběh pro dostatek podtlaku pro břždění. Samozřejmě je to zatím jen nepotvrzená doměnka! Někdy příští týden zkusím ten konektor odpojit a vyzkoušet, jak se to bude chovat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mě (překvapivě) nenačetla řídící jednotka na PC ani chybičku a to ani za testu při jízdě kdy auto chcíplo. Z toho usuzuji, že náš problém není v elektronice, ale někde v mechanické části. Ještě nevím jak a kde, ale zaměřím se na přívod paliva, vzduchu, mechanické součástky mající něco společného s volnoběhem, plynem, atd. Jako u všech mých předchozích aut ještě zkontroluji podtlaky, vyměním výfuk a vykuchám katalyzátor. Uvidíme....:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Diesel125

Tak u mě (překvapivě) nenačetla řídící jednotka na PC ani chybičku a to ani za testu při jízdě kdy auto chcíplo. Z toho usuzuji, že náš problém není v elektronice, ale někde v mechanické části. Ještě nevím jak a kde, ale zaměřím se na přívod paliva, vzduchu, mechanické součástky mající něco společného s volnoběhem, plynem, atd. Jako u všech mých předchozích aut ještě zkontroluji podtlaky, vyměním výfuk a vykuchám katalyzátor. Uvidíme....:D

Super,takže celková GO.Není jednoduší a levnější a také méně pracnější koupit jiný vůz?Kdybych tu mrchu neměl na lízu tak už dávno šla z domu.

Zdarec :roker Ulysse rok 95 85kW Zlatý VW T3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jsem už psal vyměnil jsem krokový motorek volnoběhu zakoupený na Aukro.cz přesně pro můj typ auta. Obrat o 100%, auto startuje na brnk, nasadí si nějakých 1300-1500 otáček, po zahřátí padnou na nějakých 800 a světe div se DRŽÍ, NEKOLÍSAJÍ, AUTO NECHCÍPÁ a jede jak má, naprostá spokojenost. Klesla spotřeba, ten pocit že zabrzdím a nenakulím to do auta přede mnou je k nezaplacení, i když ta nedůvěra strach mě asi jen tak neopustí. Na aukru jsem objevil i nový střední díl výfuku za 700 takže utichne i prďák. Ten krokáč má prý 100% účinnost jen nějakých 6Otis.km potom prý to vinutí uvnitř začíná zlobit víc a víc a s tím i ty problémy. Je nesmysl kupovat jetej, vyměňte ho za NOVEJ!!! Koupil jsem ho od autodíly-hlubina@seznam.cz super jdnání, můžu doporučit. Jo a kdo že mi to má poslat flašku.....? :roker

http://www.aukro.cz/item1001034783_krokovy_motorek_citroen_bx_evasion_xantia_b04_01.html

[upravil dne 10.5.2010 Diesel125]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...