fadja Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 Zdravim vas, určitě nejsem jediný s tímto problémem - Ulysse 2.0i benzin ´95, jednou za měsíc si auto vzpomene a neudrží volnoběh. Zmáčknete spojku, dáte nohu z plynu a motor chcípne. Blázní takhle třeba dopoledne a pak je pokoj zase na měsíc. Občas je vidět že třeba nechcípe ale volnoběžné otáčky si lítají +-300ot./min. Pak je zase klid. Zkoušeli jsme servomotorek volnobězne klapky, vyčistit váhu vzduchu ale bez výrazné změny.Dělá to i známému se stejným autem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 ZKoušeli jste ten krokáč (servomotorek) vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ulysse77 Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 Ahoj.Tak mě to dělalo to samé u 2.0 16v zhruba loni.Nejdřív to začlo chcípat a nedrželo otáčky a pak se podle mýho v řídící jednotce přepnul nouzový režim a měl sem otáčky na volnoběh 2000-2500.Nechal sem to u známýho napíchnout a ukázalo to mezi prvními lambda sondu pak motorek od držení otáček a pak snad kabeláž apod.Už si to moc nepamatuju.No nejdřív sem se zhrozil že je to lambda ale vím že lambda jen tak neodejde!a hlavně tam sou dvě!Pak my kámoš doporučil jednoho známýho a když sem si přijel pro auto tak říkal že to byl ten servomotorek otáček.Sehnal mi nějaký levný za 2500,- i s prací ale když říkal že novej stojí 6000,- tak sem mu líbal ruce!Ale mělo by to být ono?Zkus to napíchnout!To ti dnes už udělá každej do 500,-Přeju brzké ježdění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ulysse77 Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 Jo a kde ste prosim tě našli váhu vzduchu??Já sem jí chtěl taky čistit a ne a ne ji najít!Tady u těch aut snad není?Nebo že by záleželo na motoru?Jinak u Oplů neni problém!Je hned u vzduchového filtru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ulysse77 Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 Jo a kde ste prosim tě našli váhu vzduchu??Já sem jí chtěl taky čistit a ne a ne ji najít!Tady u těch aut snad není?Nebo že by záleželo na motoru?Jinak u Oplů neni problém!Je hned u vzduchového filtru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 Mno, přesně tak, já to tenhle a minulý týden taky řešil.. a pomohl krokový motorek na řízení volnoběhu... Akorát 2500 je naprosto normální až vyšší cena, dá se sehnat i za cca 1800. Já koupil na vrakárně za 500 a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fadja Odesláno 4. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2008 Díky za informace,už jsem se lekl že budu jediný s touhle prekérkou. Motórek jsem vyměnil asi na 14dní za nový Bosh,právě proto že to dělá nedělá, tak jsem s tím jezdil asi týden a zase se to zopakovalo, tak jsme tam vrátili ten původní. No v lednu to došlo tak daleko že auto bláznilo asi dva dny.To jsem si říkal že je něco špatně, tak že rozborka a zjistili jsme že se nějakým záhadným způsobem uvolnila klapka volnoběhu a následkem toho se olejem zaházela právě váha vzduchu (ta je nakonci sání). No celý se to projevovalo úplně stejně jako když auto občas začne trucovat. Diagnostiku jsme dělali, samozřejmě auto chcípe do té doby než přijedu do servisu. Tam to nastatuji a všechno chodí úplně supr, motor je seřízenej skoro jako nový. Potřeboval bych aby to spadlo do toho nouzáku,ale se řídící jednotce nechce. Tak kdepak je ten zakopaný pejsek? Řídicí jednotka která posílá zvláštní instrukce k motorku? Nebo zmatená váha vzduchu co si řekne jednou za měsíc že nefunguje a pak naskočí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ulysse77 Odesláno 7. duben 2008 Sdílet Odesláno 7. duben 2008 No ještě by to mohla být škrtící klapka??.Zkus ji zatím vyčistit a nebo se podívej jak rychle reaguje a otevírá se!Pak by to taky mohla být špatná řídící jednotka?Měl sem tenkrát feldu a věčně mi to chcípalo po zahřátí motoru a nikdo nevěděl co stí a to sem byl snad u 20lidech a servisech!No prostě všichni byli lemplové!A hlavně to VW 1,6 což by asi mělo být kvalitní že?Vzpomínám ale že když sem to tenkrát kupoval tak byl vyndaný termostat a vůbec ty otáčky neskákaly a motor chodil klidně!Kamarádovi ted u Calibry od 160km/h začne škubat a nechce dávat víc benzínu a diagnostika vyhodnotila:špatná řídící jednotka!Ale nestraším Tě!To je to poslední co odchází!Nejdřív:váha vzduchu,servomotorek otáček,svíčky,kabely do svíček apod.! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 7. duben 2008 Sdílet Odesláno 7. duben 2008 Na klapce je potenciometr dávající ŘJ informaci o poloze klapky. Co zkusit tu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajda Odesláno 7. duben 2008 Sdílet Odesláno 7. duben 2008 Co takhle benzinová pumpa. Taky to škubalo a občas byl rozjezd jako v autoškole. Pak najednou prostě nešla vůbec, takže výměna a teď OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fadja Odesláno 7. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2008 .. No to jsou věci. Tak jo, udělám si o výkendu rozborku, zborku a pak napíšu, každoopádně díky za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majklc Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Zdravím, mám naprosto stejný problém se svým Ulysse 2.0 (89kw). Prostě si někdy vzpomene a nedrží volnoběh. Už to poznám ráno když nastartuju, tak otáčky nejsou kolem 1300, ale jen 900-1000. Po zahřátí motoru nedrží vůbec. Hlavně po městě se s tím moc dobře pak jezdí. Při popojíždění v raní špičce si připadám jak akrobat, levou spojku a brzdu a pravou nohu pořád na plynu. Kdyby jste přišli na to, co to dělá, budu velmi rád, když se o to podělíte. Majkl (Plzeň) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beluha Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Zdravím, mám ulysse 2.0 16V, rok 1999, člil ještě liťinový blok a taky mi padá do nouzového režimu, tzn. nejistá odezva na plyn a při zastavení se voln. otáčky zvedají až na cca. 1.300, při jízdě nad 10 km/hod je to v pohodě. Dle mé rozvahy a dvorní mwechanik mi to potvrdil, se jedná o potenciometr snímače polohy klapky. Tento motor nemá váhu vzduchu, ale jednostka si bere data o množství vzduchu právě podle polohy klapky + samozřejmě dle polohy uzavření obtokového voln. kanálu. Takže mi stačí, pokud se to stane, potáhnout a zahýbat se svazkem kabelů ke snímači - je pod klapkou a srovná se to. Ještě jsem se nedostal k tomu na to kouknout pořádně, ale zatím to neřeším, nynější postup stačí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejmal Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Ahojky koukám,že je to u těchhle motorů častá závada. Mám ten problém taky. 806 2.0turbo rv.97 Diagnostika nic. Výměna motorku nepomohla. Jestli je u tohohle motoru váha vzduchu nevim. Můžete mi někdo poradit,kde je u tohohle váha případně potenciometr klapky? Celý to sani vypadá jinak než u 2.0i aspoň tedy než u toho co jsem měl v xmku rv.90 Tady vedou kabely jeden zprava druhy zleva a nevim kterej je co. Dík za každý info. Už mě to otravuje taky dlouho a mechanici? Prachy pryč, problém stále zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beluha Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 tak bohužel, turbo jsem viděl jen na obrázku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejmal Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 Hm tak ja to vyfotim a Zkusim sem dát obrázek jak to vypadá. Treba to bude stejný jako u někoho z vás. Přeci jen tam to byl dost starej motor. A teď to vypadá jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaela Hola Odesláno 26. květen 2008 Sdílet Odesláno 26. květen 2008 Původně zaslal: Dejmal Ahojky koukám,že je to u těchhle motorů častá závada. Mám ten problém taky. 806 2.0turbo rv.97 Diagnostika nic. Výměna motorku nepomohla. Jestli je u tohohle motoru váha vzduchu nevim. Můžete mi někdo poradit,kde je u tohohle váha případně potenciometr klapky? Celý to sani vypadá jinak než u 2.0i aspoň tedy než u toho co jsem měl v xmku rv.90 Tady vedou kabely jeden zprava druhy zleva a nevim kterej je co. Dík za každý info. Už mě to otravuje taky dlouho a mechanici? Prachy pryč, problém stále zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaela Hola Odesláno 26. květen 2008 Sdílet Odesláno 26. květen 2008 hezke odpoledne, jen se chci optat, zdy jste zavadu s otackami na 806 uz vyresil. Mame stejne problemy, 806 2,0 turbo, rok 1995 v servisech nikdy nikd na nic neprisel, diagnostika v pohode.zavada se objevuje stale casteji, sviti nam kontrolka ,,lambda sonda,,.Diky za pripadnou hilfe, Michaela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek81 Odesláno 26. květen 2008 Sdílet Odesláno 26. květen 2008 Mám podobný problém:myslim Motor mi teda nechcípá, ale když jedu delší dobu z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu (brzdím motorem) a poté když přidám plyn tak se motor jakoby dusí, ale jen chvíli pak zase jede normálně. Palivový filtr jsem již vyměnil. Čím to může být? Evasion 2.0Turbo r.v.1996 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejmal Odesláno 28. květen 2008 Sdílet Odesláno 28. květen 2008 Tak jsme se tu ted sesli tri se stejným motorem a stejným problémem. To s tim přidušením po brzdění motorem z kopce mi občas dělá taky. Takže musíme dát dohromady co už kdo zkusil,aby jsme neutráceli za něco co už někdo bez úspěchu zkusil. Takže já motorek volnoběhu svíčky kabely. Ještě dotaz. Máte pravidelnej chod na volnoběh,nebo vám taky brblá a trochu kolísá? Já jdu v pondělí k jednomu,co dělá elektroniku bosch a má bejt dobrej,tak dám vědět. Prej tu diagnostiku bere do detailů a pozná i podle náznaků,který jeste diag nehlásí jako chybu. Myslím,že kdyz budem spolupracovat přijdem na to za třetinu.;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.