Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ulysse 2.0i benzin a občasné chcípání


fadja

Recommended Posts

Zdravim vas, určitě nejsem jediný s tímto problémem - Ulysse 2.0i benzin ´95, jednou za měsíc si auto vzpomene a neudrží volnoběh. Zmáčknete spojku, dáte nohu z plynu a motor chcípne. Blázní takhle třeba dopoledne a pak je pokoj zase na měsíc. Občas je vidět že třeba nechcípe ale volnoběžné otáčky si lítají +-300ot./min. Pak je zase klid. Zkoušeli jsme servomotorek volnobězne klapky, vyčistit váhu vzduchu ale bez výrazné změny.Dělá to i známému se stejným autem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Tak mě to dělalo to samé u 2.0 16v zhruba loni.Nejdřív to začlo chcípat a nedrželo otáčky a pak se podle mýho v řídící jednotce přepnul nouzový režim a měl sem otáčky na volnoběh 2000-2500.Nechal sem to u známýho napíchnout a ukázalo to mezi prvními lambda sondu pak motorek od držení otáček a pak snad kabeláž apod.Už si to moc nepamatuju.No nejdřív sem se zhrozil že je to lambda ale vím že lambda jen tak neodejde!a hlavně tam sou dvě!Pak my kámoš doporučil jednoho známýho a když sem si přijel pro auto tak říkal že to byl ten servomotorek otáček.Sehnal mi nějaký levný za 2500,- i s prací ale když říkal že novej stojí 6000,- tak sem mu líbal ruce!Ale mělo by to být ono?Zkus to napíchnout!To ti dnes už udělá každej do 500,-Přeju brzké ježdění :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za informace,už jsem se lekl že budu jediný s touhle prekérkou.

Motórek jsem vyměnil asi na 14dní za nový Bosh,právě proto že to dělá nedělá, tak jsem s tím jezdil asi týden a zase se to zopakovalo, tak jsme tam vrátili ten původní.

No v lednu to došlo tak daleko že auto bláznilo asi dva dny.To jsem si říkal že je něco špatně, tak že rozborka a zjistili jsme že se nějakým záhadným způsobem uvolnila klapka volnoběhu a následkem toho se olejem zaházela právě váha vzduchu (ta je nakonci sání). No celý se to projevovalo úplně stejně jako když auto občas začne trucovat.

Diagnostiku jsme dělali, samozřejmě auto chcípe do té doby než přijedu do servisu. Tam to nastatuji a všechno chodí úplně supr, motor je seřízenej skoro jako nový. Potřeboval bych aby to spadlo do toho nouzáku,ale se řídící jednotce nechce.

Tak kdepak je ten zakopaný pejsek? Řídicí jednotka která posílá zvláštní instrukce k motorku? Nebo zmatená váha vzduchu co si řekne jednou za měsíc že nefunguje a pak naskočí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ještě by to mohla být škrtící klapka??:o.Zkus ji zatím vyčistit a nebo se podívej jak rychle reaguje a otevírá se!Pak by to taky mohla být špatná řídící jednotka?Měl sem tenkrát feldu a věčně mi to chcípalo po zahřátí motoru a nikdo nevěděl co stí a to sem byl snad u 20lidech a servisech!No prostě všichni byli lemplové!A hlavně to VW 1,6 což by asi mělo být kvalitní že?Vzpomínám ale že když sem to tenkrát kupoval tak byl vyndaný termostat a vůbec ty otáčky neskákaly a motor chodil klidně!Kamarádovi ted u Calibry od 160km/h začne škubat a nechce dávat víc benzínu a diagnostika vyhodnotila:špatná řídící jednotka!Ale nestraším Tě!To je to poslední co odchází!Nejdřív:váha vzduchu,servomotorek otáček,svíčky,kabely do svíček apod.!:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zdravím,

mám naprosto stejný problém se svým Ulysse 2.0 (89kw). Prostě si někdy vzpomene a nedrží volnoběh. Už to poznám ráno když nastartuju, tak otáčky nejsou kolem 1300, ale jen 900-1000. Po zahřátí motoru nedrží vůbec. Hlavně po městě se s tím moc dobře pak jezdí. Při popojíždění v raní špičce si připadám jak akrobat, levou spojku a brzdu a pravou nohu pořád na plynu.

Kdyby jste přišli na to, co to dělá, budu velmi rád, když se o to podělíte.

Majkl (Plzeň)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím,

mám ulysse 2.0 16V, rok 1999, člil ještě liťinový blok a taky mi padá do nouzového režimu, tzn. nejistá odezva na plyn a při zastavení se voln. otáčky zvedají až na cca. 1.300, při jízdě nad 10 km/hod je to v pohodě. Dle mé rozvahy a dvorní mwechanik mi to potvrdil, se jedná o potenciometr snímače polohy klapky. Tento motor nemá váhu vzduchu, ale jednostka si bere data o množství vzduchu právě podle polohy klapky + samozřejmě dle polohy uzavření obtokového voln. kanálu. Takže mi stačí, pokud se to stane, potáhnout a zahýbat se svazkem kabelů ke snímači - je pod klapkou a srovná se to. Ještě jsem se nedostal k tomu na to kouknout pořádně, ale zatím to neřeším, nynější postup stačí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky koukám,že je to u těchhle motorů častá závada. Mám ten problém taky. 806 2.0turbo rv.97 Diagnostika nic. Výměna motorku nepomohla. Jestli je u tohohle motoru váha vzduchu nevim. Můžete mi někdo poradit,kde je u tohohle váha případně potenciometr klapky? Celý to sani vypadá jinak než u 2.0i aspoň tedy než u toho co jsem měl v xmku rv.90 Tady vedou kabely jeden zprava druhy zleva a nevim kterej je co. Dík za každý info. Už mě to otravuje taky dlouho a mechanici? Prachy pryč, problém stále zde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dejmal

Ahojky koukám,že je to u těchhle motorů častá závada. Mám ten problém taky. 806 2.0turbo rv.97 Diagnostika nic. Výměna motorku nepomohla. Jestli je u tohohle motoru váha vzduchu nevim. Můžete mi někdo poradit,kde je u tohohle váha případně potenciometr klapky? Celý to sani vypadá jinak než u 2.0i aspoň tedy než u toho co jsem měl v xmku rv.90 Tady vedou kabely jeden zprava druhy zleva a nevim kterej je co. Dík za každý info. Už mě to otravuje taky dlouho a mechanici? Prachy pryč, problém stále zde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém:myslim Motor mi teda nechcípá, ale když jedu delší dobu z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu (brzdím motorem) a poté když přidám plyn tak se motor jakoby dusí, ale jen chvíli pak zase jede normálně. Palivový filtr jsem již vyměnil. Čím to může být?:nevim

Evasion 2.0Turbo r.v.1996

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme se tu ted sesli tri se stejným motorem a stejným problémem. To s tim přidušením po brzdění motorem z kopce mi občas dělá taky. Takže musíme dát dohromady co už kdo zkusil,aby jsme neutráceli za něco co už někdo bez úspěchu zkusil. Takže já motorek volnoběhu svíčky kabely. Ještě dotaz. Máte pravidelnej chod na volnoběh,nebo vám taky brblá a trochu kolísá? Já jdu v pondělí k jednomu,co dělá elektroniku bosch a má bejt dobrej,tak dám vědět. Prej tu diagnostiku bere do detailů a pozná i podle náznaků,který jeste diag nehlásí jako chybu. Myslím,že kdyz budem spolupracovat přijdem na to za třetinu.;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...